AndroidHealthClinic

Desert Eagle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Fack man, zou je echt kunnen bestellen op die site en naar belgie/nederland laten verschepen en door de douane mee raken?

Je kan zelfs hollow point ammo bestellen. Als je dit echt thuis kunt laten bezorgen, dan is dat vrij crazy te noemen toch... Hollow point blaast een gat van 30-50 cm in een mens :D

Ja tuurlijk.. Hoe denk je hoe mensen anders aan wapens komen? Je moet alleen wel invoerrechten betalen.

Als je door de douane wil geraken kies je wel best geen UPS maar USPS international. Bij UPS is de kans groter dat er controle is. Maar volgens mij worden pakjes sowieso wel gecontroleerd op dat soort voorwerpen, lijkt me sterk dat het zo makkelijk gaat???

Als je door de douane wil geraken kies je wel best geen UPS maar USPS international. Bij UPS is de kans groter dat er controle is. Maar volgens mij worden pakjes sowieso wel gecontroleerd op dat soort voorwerpen, lijkt me sterk dat het zo makkelijk gaat???
Lijkt me idd ook, anders gaat iedereen een privé leger beginnen.
Een andere optie is om er een bouwpakket van te maken, en in delen laten opsturen, Johnny B. heeft op die manier ook een sexy geweer weten in te voeren.

deserteagle.jpg

de .50 is ook leuk

Doe mij maar een ouderwetste toverstok
424px-Magic_wand.svg.png

En zo'n zaak zet ws de afzender erop. 99% kans dat je gepakt wordt zo denk ik.

Ik vind dat ding die Sonny Crockett uit Miami Vice altijd gebruikte wel cool!

deagle ziet er leuk uit maar is onpraktisch, beter gewoon shotgun als second wapen

Een dikke Magnum 2.1 half automatisch van Dikkie Dik!

Beter gewoon een C7A1 of M16, ben ik nu ook tevreden over :)

H&K USP Tactical SD

this is the way to go :D

troy.jpg

Geef mij maar een Angel King

Ach ja, wat heb je aan een dessert eagle als je ook een Golden AK kan kopen?
f_GoldAK47m_0dab811.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven