dester
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 20%
hier dan mijn eerste post,
na een lange tijd van geen training( zo'n 5 jaar) ben ik nu weer begonnen met aan de gewichten hangen, 3 maanden geleden was ik ook alweer begonnen maar door omstandigheden moest ik toen stoppen na een paar weken.
nu heb ik tot april alle tijd om me lekker uit te leven in de sportschool.
momenteel ben 107 kg en denk dat ik rond de 20% vet zit als het niet iets meer is.
het doel van de training is in de eerst plaats om dat eeuwige vet eraf te krijgen, denk dat ik sind mijn 20ste al teveel vet mee zeul.
sporten doe ik zo vaak mogelijk, omdat ik een eigen zaak heb wil het weleens opeens zo druk zijn dat ik er niet aan toe kom, maar het zou 4 a 5 keer in de week moeten lukken.
ik start met cardio
+/- 20 minuutjes fietsen.
en daarna doe ik voor de begin weken een full body training gewoon 4 setjes per spiergroep van 15 herhalingen, ik zal over een paar weken de weer naar een split schema gaan als de spieren weer een beetje gewend zijn.
ik heb er nu 1 week opzitten. en dit zijn momenteel mijn trainings gewichten
rug:
pull down front 15*70
seated vbar pulls 15*70
pull down neck 15*50
schouders
side raises 15*10
dumbbell press 15*30
smith machine press behind neck 15*50
borst:
bp 15*70
biceps
dumbbell curl 15*14
en dan nogwat machinerie, geen idee
triceps
tricep press down 50*15 (maar is met 2 catrolletje dus+/-25kg)
leg extensions 40*15
leg curls 30*15
leg press 100*15
en dan een zooitje crunches op de machine
het dieet is heel simpel:
5 keer op een dag eten
zo min mogelijk vet
30+ gram eiwitten per maaltijd
zo min mogelijk koolhydraten
laatst even geteld 2500 tot 3000 calorien op een dag
en drinken drinken drinken water wel te verstaan
balls to the walls
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
oh ja, na april begint de drukte weer, en dan moet ik proberen om zoveel mogelijk training te krijgen tussen de bedrijven door, dat duurt+/10 weken en dan komt er weer wat rust
na een lange tijd van geen training( zo'n 5 jaar) ben ik nu weer begonnen met aan de gewichten hangen, 3 maanden geleden was ik ook alweer begonnen maar door omstandigheden moest ik toen stoppen na een paar weken.
nu heb ik tot april alle tijd om me lekker uit te leven in de sportschool.
momenteel ben 107 kg en denk dat ik rond de 20% vet zit als het niet iets meer is.
het doel van de training is in de eerst plaats om dat eeuwige vet eraf te krijgen, denk dat ik sind mijn 20ste al teveel vet mee zeul.
sporten doe ik zo vaak mogelijk, omdat ik een eigen zaak heb wil het weleens opeens zo druk zijn dat ik er niet aan toe kom, maar het zou 4 a 5 keer in de week moeten lukken.
ik start met cardio
+/- 20 minuutjes fietsen.
en daarna doe ik voor de begin weken een full body training gewoon 4 setjes per spiergroep van 15 herhalingen, ik zal over een paar weken de weer naar een split schema gaan als de spieren weer een beetje gewend zijn.
ik heb er nu 1 week opzitten. en dit zijn momenteel mijn trainings gewichten
rug:
pull down front 15*70
seated vbar pulls 15*70
pull down neck 15*50
schouders
side raises 15*10
dumbbell press 15*30
smith machine press behind neck 15*50
borst:
bp 15*70
biceps
dumbbell curl 15*14
en dan nogwat machinerie, geen idee
triceps
tricep press down 50*15 (maar is met 2 catrolletje dus+/-25kg)
leg extensions 40*15
leg curls 30*15
leg press 100*15
en dan een zooitje crunches op de machine
het dieet is heel simpel:
5 keer op een dag eten
zo min mogelijk vet
30+ gram eiwitten per maaltijd
zo min mogelijk koolhydraten
laatst even geteld 2500 tot 3000 calorien op een dag
en drinken drinken drinken water wel te verstaan
balls to the walls
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
oh ja, na april begint de drukte weer, en dan moet ik proberen om zoveel mogelijk training te krijgen tussen de bedrijven door, dat duurt+/10 weken en dan komt er weer wat rust