AndroidHealthClinic

Dexaprine van I Force Nutrition

Foxel

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
94kg
Ik ben van plan dexaprine te gaan gebruiken maar ik vind maar weinig info over de bestanddelen.
Welke stoffen zitten hier in en wat doen ze? side effects?
Klopt het dat hier T2 en T4 inzit?

Hormonen in een voedings supplement..

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
vind het zelf rotzooi, niks gemerkt ben misselijk als de t*ring en geen eetlust nee dank je

Bij elk product die ik neem waar 1.3 dimethylamylamine in zit voel ik me daarna zo k*t.
Voor mij is het echte bende, veel zweten, totaal geen feel good gevoel, me hele maag staat op zn kop soms tot kotsen aan toe. Net als BarbellManiak al aangeeft. Rotzooi ook voor mij.

Maar vind het wel mooi dat het niet bij iedereen zo werkt.

nee het is en blijf een supp hé het is geen doping ofzo dus no stress!
Slecht advies. Er is weinig bekend over de langetermijneffecten van langdurig DMAA gebruik.

Ik zou het bij 1x per week houden, zo voorkom je ook dat je snel tolerantie opbouwt.

Slecht advies. Er is weinig bekend over de langetermijneffecten van langdurig DMAA gebruik.

Ik zou het bij 1x per week houden, zo voorkom je ook dat je snel tolerantie opbouwt.

Fatburner 1x per week :roflol:

Als het je goed bevalt doe je het best in cycles van 3 weken/maand imo.

Tja, je kunt amfetamine ook een fatburner noemen en het dan dagelijks gebruiken. Is ook niet echt goed voor je gezondheid.

Als je goed cut heb je helemaal geen stimulanten nodig. Misschien als je podium ambities hebt en heel droog moet staan, anders is het onzin en onnodige belasting van je CZS en hart/bloedvaten.

Terug
Naar boven