AndroidHealthClinic

Dexaprine wel of niet doen?

lekker spul

Ik ben geen fan van geranamine. Maar check de supp reviews inderdaad, daar is een hoop over Dexaprine te vinden. Zullen hier vast ook wel gebruikerslogs te vinden zijn :)

werkt voor mij echt super goed, veel energy, niet veel honger.

alleen niet als pre workout, daar word ik veel te misselijk van.

Het is toch ook geen pre-workout?

Wil het ook nog eens proberen, maar kan meestal van een kop koffie al slecht slapen, dus twijfel ook nog ;)

misselijkmakend

Beste DB vrienden,

Wie heeft er ervaring met Dexaprine
Ik ben nog ah twijfelen of ik het moet aanschaffen als pre workout supp., graag lees ik jullie ervaringen met Dexaprine.

Groetjes

Ik ben aan de Dexaprine en heb 16 pillen opzitten. Ik ben met 1/3 pil begonnen per dag en dat een week lang, vervolgens een halve pil per dag en daarna een pil per dag. Ik ga als een tierelier. Ik neem de pil in bij het ontwaken met lauw water met citroen.
De overgang van een halve naar een hele pil was effe wennen. Droge mond, duizelig de eerste dagen maar dat was na een paar dagen over.

Verder heb ik mijn koolhydraten inname ook aangepast. Vorig jaar hetzelfde gedaan en toen Hydroxycut gebruikt, geen grammetje kwijt geraakt, nu ben ik al ruim 3 kilo aan lichaamsvet kwijt.
Voor mij is het een super suplement. Ik neem extra proteine in!

Ik ben aan de Dexaprine en heb 16 pillen opzitten. Ik ben met 1/3 pil begonnen per dag en dat een week lang, vervolgens een halve pil per dag en daarna een pil per dag. Ik ga als een tierelier. Ik neem de pil in bij het ontwaken met lauw water met citroen.
De overgang van een halve naar een hele pil was effe wennen. Droge mond, duizelig de eerste dagen maar dat was na een paar dagen over.

Verder heb ik mijn koolhydraten inname ook aangepast. Vorig jaar hetzelfde gedaan en toen Hydroxycut gebruikt, geen grammetje kwijt geraakt, nu ben ik al ruim 3 kilo aan lichaamsvet kwijt.
Voor mij is het een super suplement. Ik neem extra proteine in!

oke, maar de vraag is nu, ligt het nu aan de kh inname of dexaprine?

Hi Kerel,
In de loop der jaren heb ik het e.e.a. geprobeerd uiteraard. Ik heb in het verleden ook BIO HCG geprobeerd met begeleiding van een consulent en zelfs toen had ik niet zoveel vetverlies als nu met de Dexaprine.
Dit is een jaarlijks terugkerend wijze. Ik ga dan droog trainen. Ook ik had mijn bedenkingen toen ik de reviews las van Dexaprine, ik ken nl de valkuilen. Het terugdringen van mijn KH hoort er standaard bij. Ik heb wel vaker mijn KH verlaagd maar nooit een resultaat als wat ik nu al heb en ik zit nog op 1/3 van de pillen.

Ik heb nog 40 pillen te gaan en wat ik nu bereikt heb heb ik in geen jaren bereikt!!!!!! Vreemd genoeg kom ik steeds weer mensen tegen die zeggen dat ik groter lijk, ik zeg dan neen, "ik ben droger". Gisteren dito geval en ik weer uitleggen dat ik ruim 4 kilo lichaamsvet kwijt ben geraakt en men zegt maar je spieren zitten behoorlijk vol, ja ook genetisch:-)
Ik had tussen mijn organen veel vet zitten. Bloedsuikerspiegel was kritisch en ook hogebloeddruk schoot omhoog dus moest mijn buikvet drastich omlaag en ik ben super blij dat ik toch gedurfd heb om Dexaprine aan te schaffen (komt bijna als een Tel-Sel commercial over hey). Ik wilde gaan sportvasten maar de PT raadde dit af en hij gaf aan dat hij positieve verhalen hoorde over ene Dexaprine en toen is het balletje gaan rollen.

A bun tis goed!

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 10:25 ----------

oke, maar de vraag is nu, ligt het nu aan de kh inname of dexaprine?

Ow ja, ik zit alweer op een halve pil per dag, de hele ging mij toch maar te hard.
Droge mond, duizelig en heel erg zweten

oke man thanks voor je verhaal, ga het binnenkort denk ik ook proberen :)

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik de pre workout pil van The Body&Fitshop innemen icm een halfje Dexaprime.

Of is het of Dexa of de pre workout pil?

Ik zou dat even vragen in het topic van B&F shop.

Mijn huidige ervaring met dexaprine is trouwens wisselend. Ik ben Maandag begonnen en heb vandaag dus de 3de pil naar binnen gewerkt (had perongeluk de 1ste dag een hele pil op nuchtere maag genomen, maar aangezien ik niet zo heel gevoelig ben voor al die middeltjes had ik mazzel :P). Ik heb de 1ste en 2de dag na 6-7 uur tintelingen in mijn hoofd gehad, deze waren na ongeveer 8 uur weer weg (na inname). Als ik naar de weegschaal kijk dan zie ik dat het langzaam lager wordt, dus het doet wel iets maar ik ben er nog te vroeg mee om te zeggen dat me vp lager wordt.

Het voorgaande kan ik eigenlijk alleen maar herhalen. Ik heb met hetzelfde voedingsschema (was al wat lager in de kh) 4 weken zonder dexaprine gedaan en 4 weken met. In de 4 weken met dexaprine heb ik meer resultaat geboekt dan die voorgaande vier weken, terwijl mijn eetschema gewoon gedurende de 8 weken gelijk was.

Ik zit er ook over te twijfelen,ben in 2/3 jaar al 20 kilo afgevallen alleen heb ik de laatse tijd weer veel lekkere trek waardoor ik 2 kilo ben aangekomen weer,ik krijg vanaf volgende week personal training.. Maar zou ook wel iets willen hebben voor de lekkere trek.. Dus wie weet doe ik dat gewoon als extra erbij met het trainen.. Al denk dat ik met halfjes begin,voordat ik sta te stuiteren op mn werk :)

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren heb ik een hele genomen op een lege maag, daarna goed ontbeten en tijdens de training ging ik bijna out. Hetzelfde gevoel als je op zn zwaarst traint op een lege maag en als je dan misselijk wordt en zwart voor je ogen ziet.

Werd ff niet goed dus.

Vandaag met een halfje weer begonnen, en kijken hoe ik daarop reageer..

Ik heb paar maanden op halve pil gezeten en bleef gewoon werken.. review is ook van me, ik raad aan om eerst je tolerantie te testen door middel van halve pil/kwartje van een pil te nemen en niet zomaar direkt een hele pil naar binnen te slagen

Sterk spul.. Zeker kopen als je tegen geranamide kan..!

sinds een week gebruik het spul. 2 dagen halve tablet genomen, vervolgens een hele tablet ingenomen. Het is een apart gevoel wat je krijgt. Ik het gevoel dat me maag vol zit, geen trek in eten. Veel dorst, waardoor je veel meer water gaat drinken. soms lichtelijk misselijk. Maar over het algemeen werkt het goed. je gaat wel vaker na de wc.

1 nadeel waar ik mee zit is het volgende. Ik gebruik Noxipro vanwege fitness, ik ben goed op weg met trainen. Nadeel is wel dat mijn voedingsschema na de stront is omdat je weinig eetlust hebt. dus ik weet het nog niet zo. Ik krijg er absoluut geen energie van zoals ook wordt beweert. Ik voel wel dat het werkt. Ik neem het elke ochtend in om 07:15 uur lege maag, voel de werking om 18 uur nog. dat ie werkt is een ding, maar of het goed is in combi met trainen en voeding weet ik niet. Ik heb gisteren op me werk met veel moeite een appel en liga koek kunnen eten. dus......

Terug
Naar boven