AndroidHealthClinic

Dexter Jackson guestposing at Vancouver USA Mar. 29, 2008

Jeppe

Team XXL-Wabba Jr. Winner
Elite Member
Foto Contest
50 media-items 10 media-items
Waardering
91
index.php?action=dlattach;topic=208243.jpg

whahaha niks vergeleken met mij..WHAHAHAHAH nee grappie:P

Mooie GH buik. :D

Lijkt beetje minder droog dan normaal (vooral benen) was dit wedstrijd?

Pff we hebben weer een nieuw fenomeen: de GH buik. Elke foto die nu gezien wordt met een beetje uitstaand buikie wordt meteen weer bestempeld als GH buik.

Man als ik goed gegeten heb en ik ontspan helemaal heb ik al een dikkere buik hoor:P

Goede shape...heeft ie goed vast weten te houden, heb hem namelijk regelmatig helemaal off gezien m.b.t. gastoptredens. Dexter heeft de laatste
maanden $ 150.000,-. op zijn bankrekening kunnen bijschrijven dus misschien heeft hij het licht gezien dat ook guestposings interessant zijn voor zijn portemonnee:D.

Vancouver USA??? Bestaat dat ook al of bedoel je Canada :)

Ik vind zijn fysiek lang niet zo mooi meer. Dat slankere stond hem beter.

@kevf

dat 'slanke' zal hij tijdens de O ook wel weer hebben. Dit is gewoon offseason

Dat is geen GH buik? Hadden ze dat in de iron age ook dan?
Zo ja, graag foto's...

ziet er strak uit hoor!

Mensen gaan nu zelfs Dexter betichten van een GH-buik :roflol: Sinds dat Ronnie niet meer rondloopt heeft opeens elke andere bodybuilder een pens van jewelste. Hij is gewoon off-season, het is een guestposing en hij ontspant. Probeer maar eens zoveel kcal te eten als dat hij doet en kijk wat er met je buik gebeurt.

Pff we hebben weer een nieuw fenomeen: de GH buik. Elke foto die nu gezien wordt met een beetje uitstaand buikie wordt meteen weer bestempeld als GH buik.

Man als ik goed gegeten heb en ik ontspan helemaal heb ik al een dikkere buik hoor:P

Sta jij ook op 5-8% BF dan? :rolleyes: Die dikke ronde buik met dan die 6-pack erop trekt gewoon op niks, punt, zoals de meeste huidige massa-monsters die hun gut niet onder controle hebben. Verder wel brute fysiek.

ik vind het ook een kk dikke pens

wat een beest blijft het! mooie lijnen op de rug alleen wat matige kuitjes voor zo`n prof.

Sta jij ook op 5-8% BF dan? :rolleyes: Die dikke ronde buik met dan die 6-pack erop trekt gewoon op niks, punt, zoals de meeste huidige massa-monsters die hun gut niet onder controle hebben. Verder wel brute fysiek.
Ik heb ook een gut nu ik op +-8% sta...komt omdat ik veel eet en niet de hele dag gespannen rondloop:rolleyes:

Terug
Naar boven