Fitness Seller

Dexter Jackson guestposing at Vancouver USA Mar. 29, 2008

tuurlijk zal zn pens zijn toegenomen door de gh. maar dit is niet de klassieke gh gut waar men op doelt anders zou men dat over iedere prof zeggen aangezien ze toch allemaal gh nemen.

Dexter, Victor en Ronnie zijn 100% typische klassieke gigantische GHG pensen.
0% discussie hierover.
Als je nog dikkere GHG buiken kent, mag je wel eens een foto posten. Ben benieuwd!
Zelf heb ik er nog geen dikkere gezien, buiten Dorian en Aeron Baker dan.

Hoe komt het overigens dat jullie buik ook zo vooruit steekt dan ? ikzelf heb daar dus totaal geen last van ( op dat percentage ) en ook niet gehad
Lucky bastard!:D Als ik aan het cutten ben heb ik daar trouwens ook weinig last van:)

Als je nog dikkere GHG buiken kent, mag je wel eens een foto posten. Ben benieuwd!
Zelf heb ik er nog geen dikkere gezien, buiten Dorian en Aeron Baker dan.
Gustavo Badell in z'n DVD "Common Sense":eek: die lijkt daar serieus zwanger:D
Maar goed het hoort er schijnbaar nu echt bij...

Iedereen zou willen dat hij z,n lijf had met z,n buik!!!

Iedereen zou willen dat hij z,n lijf had met z,n buik!!!

Geloof mij , als ik moet kiezen tussen dat of een stuk kleiner zonder buik ,.... dan ga ik voor t 2e !!

Neemt niet weg dat ik nog steeds alle respect heb voor wat hij en andere berijkt hebben met alle inzet en toewijding !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:rolleyes: sta jij in je bulk ook op tops 10% en wat vocht ???

Laat even duidelijk zijn dat ik me NIET erg stoor aan de buiken-rage :D :D

Ik moet Mister10 hier toch gelijk in gaan geven dat dit weldegelijk een GH-gut is !
Hoe komt het overigens dat jullie buik ook zo vooruit steekt dan ? ikzelf heb daar dus totaal geen last van ( op dat percentage ) en ook niet gehad

Net wat Mister10 al aangeeft is tegenwoordig een GH-gut zo gewoon geworden in het Pro-gebeuren dat alleen de extreme gevallen nog ook letterlijk GH-gut genoemd worden en de wat kleinere varianten gewoon doodgezwegen worden !

@RougeMonkey ; Omdat zoals bekend Dorian Yates één vd eerste was die er mee aan de gang ging ,..... iets wat ook wel te zien was :D ( neemt niet weg dat Dorian mijn Favo NR 1 is !!!!!!!!!!!!!!!! )

frank-zane.jpg

In zit in de bulk ook op max 10-11% en wat vocht ja. Dus laat je :rolleyes: maar weg.

En je laat nu een foto zien van Zane...dit ga je vergelijken met een hedendaags bb'er van 120kg wedstrijdgewicht. Wat wil je nu duidelijk maken? Een bb'er met een wedstrijdgewicht van +120kg kan geen taille hebben zoals Zane of Arnold.
De GH zal zoals ik al zei zeker voor organengroei zorgen, daar kan ik jullie geen ongelijk in geven. Maar het gaat om meer dingen. Ook de extreme hoeveelheid die ze eten zal ervoor zorgen dat de buik boller wordt. Tijdens de cut heb ik bv absoluut geen ''bolle'' buik. Maar nu ik op dit moment meer dan 5000kcal weg vreet is mn buik echt niet meer zo plat als in de cut hoor.

Laatst bewerkt:
In zit in de bulk ook op max 10-11% en wat vocht ja. Dus laat je :rolleyes: maar weg.

En je laat nu een foto zien van Zane...dit ga je vergelijken met een hedendaags bb'er van 120kg wedstrijdgewicht. Wat wil je nu duidelijk maken? Een bb'er met een wedstrijdgewicht van +120kg kan geen taille hebben zoals Zane of Arnold.
De GH zal zoals ik al zei zeker voor organengroei zorgen, daar kan ik jullie geen ongelijk in geven. Maar het gaat om meer dingen. Ook de extreme hoeveelheid die ze eten zal ervoor zorgen dat de buik boller wordt. Tijdens de cut heb ik bv absoluut geen ''bolle'' buik. Maar nu ik op dit moment meer dan 5000kcal weg vreet is mn buik echt niet meer zo plat als in de cut hoor.

Ten eerste ging die :rolleyes: niet daarover , maar over de manier waarop je post ,.... zeer agressief en dat bewijs je nu weer !

Wat ik duidelijk wilde maken met een foto van Frank is dat men vroeger zoals Mister10 ook al aangaf in het pro-cirquit niet aan de HGH zat en veel primitiever met AS omging dan tegenwoordig en dat dat dus ook te zien is aan in de eerste plaats hun taile en in de 2e plaats wat jij noemt ,.. hun gewicht.

Maar waar gaat deze discussie nog over ??? je geeft zelf al aan dat HGH voor orgaan-goei zorgt,.. en daar zal ik dan aan toevoegen dat IGF indien ingespoten in de buik de vekerde receptoren aanspreekt en ook voor een GH-gut zorgt.
En hoe je het ook went of keert die buiken van hun zijn daar gewoon aan te danken ,... als je dat gewicht wilt halen kom je 99% zeker gewoon niet onder het gebruik van deze 2 stoffen uit.

Maar goed , dat jij idd een bolle buik hebt tijdens de bulk kan , ikzelf heb er gelukkig amper last van gehad ,.... wel dat hij tijdens de bulk ietsie minder strak was ,.... maar echt bol nee ,... maar goed ik heb ook maar max 103kg op 11% gewogen en kom dus niet in de buurt van die pro's ;)

Terug
Naar boven