- Waardering
- 396
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucky bastard!Hoe komt het overigens dat jullie buik ook zo vooruit steekt dan ? ikzelf heb daar dus totaal geen last van ( op dat percentage ) en ook niet gehad
Als ik aan het cutten ben heb ik daar trouwens ook weinig last van
Gustavo Badell in z'n DVD "Common Sense"Als je nog dikkere GHG buiken kent, mag je wel eens een foto posten. Ben benieuwd!
Zelf heb ik er nog geen dikkere gezien, buiten Dorian en Aeron Baker dan.
die lijkt daar serieus zwanger
Als je nog dikkere GHG buiken kent, mag je wel eens een foto posten.
Iedereen zou willen dat hij z,n lijf had met z,n buik!!!
sta jij in je bulk ook op tops 10% en wat vocht
Laat even duidelijk zijn dat ik me NIET erg stoor aan de buiken-rage![]()
Ik moet Mister10 hier toch gelijk in gaan geven dat dit weldegelijk een GH-gut is !
Hoe komt het overigens dat jullie buik ook zo vooruit steekt dan ? ikzelf heb daar dus totaal geen last van ( op dat percentage ) en ook niet gehad
Net wat Mister10 al aangeeft is tegenwoordig een GH-gut zo gewoon geworden in het Pro-gebeuren dat alleen de extreme gevallen nog ook letterlijk GH-gut genoemd worden en de wat kleinere varianten gewoon doodgezwegen worden !
@RougeMonkey ; Omdat zoals bekend Dorian Yates één vd eerste was die er mee aan de gang ging ,..... iets wat ook wel te zien was( neemt niet weg dat Dorian mijn Favo NR 1 is !!!!!!!!!!!!!!!! )
![]()
maar weg.In zit in de bulk ook op max 10-11% en wat vocht ja. Dus laat jemaar weg.
En je laat nu een foto zien van Zane...dit ga je vergelijken met een hedendaags bb'er van 120kg wedstrijdgewicht. Wat wil je nu duidelijk maken? Een bb'er met een wedstrijdgewicht van +120kg kan geen taille hebben zoals Zane of Arnold.
De GH zal zoals ik al zei zeker voor organengroei zorgen, daar kan ik jullie geen ongelijk in geven. Maar het gaat om meer dingen. Ook de extreme hoeveelheid die ze eten zal ervoor zorgen dat de buik boller wordt. Tijdens de cut heb ik bv absoluut geen ''bolle'' buik. Maar nu ik op dit moment meer dan 5000kcal weg vreet is mn buik echt niet meer zo plat als in de cut hoor.
niet daarover , maar over de manier waarop je post ,.... zeer agressief en dat bewijs je nu weer !
je geeft zelf al aan dat HGH voor orgaan-goei zorgt,.. en daar zal ik dan aan toevoegen dat IGF indien ingespoten in de buik de vekerde receptoren aanspreekt en ook voor een GH-gut zorgt.