AndroidHealthClinic

Dexter Jackson guestposing at Vancouver USA Mar. 29, 2008

ziet er goed uit,schitterend hoe die lats er bij een dubbele biceps voor er uit springen!dat is wat phil nog moet krijgen.wat ik niet snap is:traint hij z,n kuiten niet?zijn nog dunner dan van een reiger!

ziet er goed uit,schitterend hoe die lats er bij een dubbele biceps voor er uit springen!dat is wat phil nog moet krijgen.wat ik niet snap is:traint hij z,n kuiten niet?zijn nog dunner dan van een reiger!
bij veel negroïde mensen zo he:)

Mensen gaan nu zelfs Dexter betichten van een GH-buik :roflol: Sinds dat Ronnie niet meer rondloopt heeft opeens elke andere bodybuilder een pens van jewelste. Hij is gewoon off-season, het is een guestposing en hij ontspant. Probeer maar eens zoveel kcal te eten als dat hij doet en kijk wat er met je buik gebeurt.

Alle IFBB pro BB-ers van de laatste 10 jaar zitten aan de HGH en insuline.
En ja, ze hebben er bijna allemaal een ZEER dikke buik van.

Vergelijk maar eens met de BB-ers van de jaren 70 en 80 toen HGH nog niet gebruikt werk. Allemaal hadden ze een platte buik, en heel wat van hen konder een zeer indrukwekkende vacuum trekken. Zelfs de zware gasten als Haney met een webstrijd BMI van 34.

Het probleem is dat jullie, jonge bodybuilders, opgegroeid zijn in een tijdperk war de HGH buik reeds als normaal beschouwd wordt. Eigenlijk heel triest, want het is afgrijselijk lelijk die uitpuilende buiken.

Lee Haney:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ook al gebruik ik geen GH, mijn buik staat ook altijd enorm naar voren. Zelfs als ik op 10 % sta.. Dus het ligt wellicht aan je voeding of je bent er mee geboren.
De GH gut komt overigens voort uit igf-2. Dat GH er iets mee te maken heeft is waar, maar het is te danken aan IGF-2.

Vergelijk maar eens met de BB-ers van de jaren 70 en 80 toen HGH nog niet gebruikt werk. Allemaal hadden ze een platte buik, en heel wat van hen konder een zeer indrukwekkende vacuum trekken. Zelfs de zware gasten als Haney met een webstrijd BMI van 34.

Het probleem is dat jullie, jonge bodybuilders, opgegroeid zijn in een tijdperk war de HGH buik reeds als normaal beschouwd wordt. Eigenlijk heel triest, want het is afgrijselijk lelijk die uitpuilende buiken.

Lee Haney:
http://ocio.fresqui.com/files/images/haney1.jpg

ik vind die oudere foto's inderdaad veel mooier, en als die enorme gut komt door HGH ( groeihormoon toch ) heb ik weer een nieuwe inspiratie om natural te blijven:D ( of gewoon nooit groeihormoon te gaan gebruiken )

Leuk om te zien dat hier nog zoveel gasten zitten die denken dat de pros het hele jaar in shape (kunnen) zijn.
Een beetje ontspannen buik is gelijk een G.H Gut. WTF
Ik vind dat Dex er netjes bij staat.

Leuk om te zien dat hier nog zoveel gasten zitten die denken dat de pros het hele jaar in shape (kunnen) zijn.
Een beetje ontspannen buik is gelijk een G.H Gut. WTF
Ik vind dat Dex er netjes bij staat.

Idd. Veel domme reacties weer hoor. Als je je buik niet opspant, staat hij gewoon zo, en dat is zo bij iedereen, sixpack of niet. Mijn buikspieren staan ook van nature wat ver naar voren, zoals bij koen85, en ik denk dat er hier velen snel "gh gut" zouden roepen mochten ze het zien, omdat er toch niet zoveel vet op m'n buik staat.
Eén ding is zeker: voor de hoeveelheid juice etc die deze man gebruikt, heeft hij z'n buik super onder controle.

Lee Haney:
http://ocio.fresqui.com/files/images/haney1.jpg

Mister10, hoe weet jij zo zeker dat in het Arnold tijdperk geen GH en ins gebruikt werd? Misschien werd het wel gebruikt, maar in mindere mate?

Een beetje ontspannen buik is gelijk een G.H Gut. Ik vind dat Dex er netjes bij staat.

index.php?action=dlattach;topic=208243.jpg

Maar vriend, als je dat een buik noemt die een beetje ontspannen is. WTF
En dit is zeker niet omdat hij een beetje off-season is.
Dexter heeft gewoon een gigantische HGH buik, en kan hem totaal niet controleren (Victor Martinez bovendien ook). Dat zie je heel goed in zijn trainingsvideos en tijdens het poseren.

Ik heb 10-tallen BB videos gezien van de jaren 70 en 80, en vele duizende foto's, maar dergelijke pensen als wat je vandaag ziet bij de IFBB pros heb ik nooit gezien bij de jaren 70 en 80 BB-ers.

een Gh buik?
haha moest je mijn buik zien...

index.php?action=dlattach;topic=208243.jpg

Maar vriend, als je dat een buik noemt die een beetje ontspannen is. WTF
En dit is zeker niet omdat hij een beetje off-season is.
Dexter heeft gewoon een gigantische HGH buik, en kan hem totaal niet controleren (Victor Martinez bovendien ook). Dat zie je heel goed in zijn trainingsvideos en tijdens het poseren.

Ik heb 10-tallen BB videos gezien van de jaren 70 en 80, en vele duizende foto's, maar dergelijke pensen als wat je vandaag ziet bij de IFBB pros heb ik nooit gezien bij de jaren 70 en 80 BB-ers.

Je moet eens niet zoveel baseren op jou eigen mening. Zelf heb je nog nooit verboden middelen gebruikt en je doet alsof je er alles vanaf weet. Je hebt er totaal geen ervaring mee dus praat niet zo groot erover. Ik heb nog nooit GH, Insuline of IGF gehad en als ik flink aan het bulken ben (+4500-5000kcal) staat mn buik ook bol als ik hem compleet ontspan. Tuurlijk heeft GH gebruikt er enigzins mee te maken (organengroei). Het ligt ook deels aan hoe je staat (je houding).

+ het feit dat die gasten 10000 calorieen weg vreten op een dag ofzo. Net of je daar geen opgezette pens van krijgt.

Tijdens een contest staat hij er weer strak bij, mark my words..

gh gebruiken ze allemaal das bekent, maar dit is geen gh pens.
die lui die vreten ook een stuk meer alsmede door het gevolg aan de vele kilos meer massa die ze meedragen, vraagt namelijk onderhoud. vocht speelt ook vaak een rol.

ik heb normaal als ik op de 10% bf zit net leuke uitpuil pens als ik even lach of er net verkeerd bij sta met mn houding als ik al wat in mn mik heb en dan vreet ik lang niet zoveel als hen.

sommigen mensen moeten is wat minder snel gh pens schreeuwen, ook al zijn ze soms ''true'' natural.

Post dan eens wat foto's van BB-ers van de jaren 70 en 80 (voordat GHG en insuline massaal gebruikt werd) waarop een dergelijke buik staat.
Ben benieuwd wat jullie kunnen vinden.

Verder heb ik de laatste 10 of 15 jaar ook geen IFBB pros meer gezien die een degelijke vacuum buik kunnen trekken. En dit is echt niet omdat men daar vroeger meer op zou oefenen.

Je moet eens niet zoveel baseren op jou eigen mening. Zelf heb je nog nooit verboden middelen gebruikt en je doet alsof je er alles vanaf weet. Je hebt er totaal geen ervaring mee dus praat niet zo groot erover. Ik heb nog nooit GH, Insuline of IGF gehad en als ik flink aan het bulken ben (+4500-5000kcal) staat mn buik ook bol als ik hem compleet ontspan. Tuurlijk heeft GH gebruikt er enigzins mee te maken (organengroei). Het ligt ook deels aan hoe je staat (je houding).

:rolleyes: sta jij in je bulk ook op tops 10% en wat vocht ???

Laat even duidelijk zijn dat ik me NIET erg stoor aan de buiken-rage :D :D

Ik moet Mister10 hier toch gelijk in gaan geven dat dit weldegelijk een GH-gut is !
Hoe komt het overigens dat jullie buik ook zo vooruit steekt dan ? ikzelf heb daar dus totaal geen last van ( op dat percentage ) en ook niet gehad

Net wat Mister10 al aangeeft is tegenwoordig een GH-gut zo gewoon geworden in het Pro-gebeuren dat alleen de extreme gevallen nog ook letterlijk GH-gut genoemd worden en de wat kleinere varianten gewoon doodgezwegen worden !

@RougeMonkey ; Omdat zoals bekend Dorian Yates één vd eerste was die er mee aan de gang ging ,..... iets wat ook wel te zien was :D ( neemt niet weg dat Dorian mijn Favo NR 1 is !!!!!!!!!!!!!!!! )

frank-zane.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven