Fitness Seller

Dexter trains Legs 7 weeks out from Flex Pro

Nice! aardig aan het buffelen

aan de uitslagen van de laatste wedstrijden te zien zou statistisch gezien Branch de Arnold moeten kunnen pakken..

Denk dat Dexter wel eens flink kan verrassen... lijkt toch nu met Glass een nieuwe weg in geslagen te zijn.. al moest die denk ook wel..

Agreed, ik vermoed dat Dexter inderdaad voor een grote verassing zal zorgen.

• Topic Starter Topic Starter
of Roelly!

Dex is goed bezig. Overigens gun ik Branch de AC overwinning. Dex heeft al een keer of drie gewonnen.

Ik zie Dexter op zijn leeftijd niet de verschillen maken die nodig zijn om de AC terug binnen te halen. Spijtig, want heeft echt een top fysiek.

Die is zeker goed bezig, alleen lijkt mij de vertikale leg press echt gevaarlijk. Maar hij zal wel weten wat hij doet.

Voor 7 weeks out is dit nu al enorm voorzichtig allemaal.

Die is zeker goed bezig, alleen lijkt mij de vertikale leg press echt gevaarlijk. Maar hij zal wel weten wat hij doet.

ivm met de houding, of een grote kans op blessures? of bedoel je wanneer het gewicht te zwaar wordt en hij doorzakt? Ik heb geen ervaring met dit apparaat, vandaar

Wat doet die ecto zwerver in die gym? Of wie is dat ... ?

Goede training :)

glass had vroeger een uitmuntende fysiek en btw jemoet geen bbder zijn om een goede personal trainer te zijn

ivm met de houding, of een grote kans op blessures? of bedoel je wanneer het gewicht te zwaar wordt en hij doorzakt? Ik heb geen ervaring met dit apparaat, vandaar

Dat hij met zijn voeten doet om het gevoel van een front squat te stimuleren. Alleen Charles staat er dan aan de zijkant bij en als hij iets van 5 schrijven per kant doet en hij slipt een keer weg of het gaat fout heeft hij zeker een probleem.
Je kan hem namelijk niet al te laag dichtklemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben serieus, dno wie dat is, mag ik dat dan niet vragen?

Hem belachelijk maken en vragen wie het is zijn 2 verschillende dingen.

Dat is Charles Glass, heeft veel verschillende IFBB's getraint en heeft zelf ook genoeg bereikt in bodybuilding. Google maar

Charles Glass
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hem belachelijk maken en vragen wie het is zijn 2 verschillende dingen.

Dat is Charles Glass, heeft veel verschillende IFBB's getraint en heeft zelf ook genoeg bereikt in bodybuilding. Google maar

Ik maak hem toch niet belachelijk? Dat is toch mijn mening dat hij er uit ziet als een zwerver ???

En bedankt :)!

Terug
Naar boven