XXL Nutrition

Dextro niet meer bij AH, waar nu??

Bezoekers in dit topic

Toevallig moet ik morgen naar Eindhoven dus ik zal eens kijken..
 
wip maar even langs aangezien je toch in de buurt bent van groningen. Gezellig Gezellig!
 
Is goed, gaan we het Groningse platteland onveilig maken :cool:
 
Boogie doe eens normaal..
 
Scheer je weg uit mijn thread schandknaap!!
 
Brutez zei:
Toevallig moet ik morgen naar Eindhoven dus ik zal eens kijken..

Bij De Tuinen op de Demer heb ik laatst de hele voorraad leeggekocht.
Hopen voor je dat het is bijgevuld. :D
 
hehe dat zou ik grappig vinden. domme dikke brutez zonder dextrose
 
Brutez zei:
Toevallig moet ik morgen naar Eindhoven dus ik zal eens kijken..
AH XL (limburglaan) heeft er nog genoeg... vandaag nog geweest. Ik denk dat ik maandag eens bij sligro ga kijken of ze daar geen 20 kilo verpakkingen hebben ofzo... :D
 
boogie zei:
hehe dat zou ik grappig vinden. domme dikke brutez zonder dextrose

Je kan op nog wel meer plaatsen dextrose kopen in E'hoven. (maar gezien de openingspost van brutez lijkt hij dat niet te snappen ;) )

Maar voor Brutez een paar opties:

- De Tuinen op de Demer
- De Tuinen in de heuvelgalerie
- AH XL op de limburglaan

En als je het dan nog niet hebt kun je altijd nog naar De Tuinen in Woensel.
 
Vroeger haalde ik mijn dextro altijd bij de AH in Groningen, wipte ik gelijk even bij de moeder van Boogie langs. Morgen krijgen jullie te horen of het mij is gelukt om in Eindhoven dextro te vinden..
 
de tuinen in de kalvertjesstraat, amsterdam heeft ze trouwens ook.
 
Ik had het een maand geleden ook.. de dextrose in een keer pleite bij de AH. 3 stappen verder de golff binnen gelopen om precies dezelfde te kopen..
 
Dr. Worf zei:
Ik had het een maand geleden ook.. de dextrose in een keer pleite bij de AH. 3 stappen verder de golff binnen gelopen om precies dezelfde te kopen..

Inderdaad, dat is dan wel ff schrikken. Sta je daar en dan is opeens de dextro weg, zelfs het kaartje waar dextro op staat hadden ze weggehaald. Dan baal je natuurlijk wel even.
 
500g dirk 1.39euro..
 
Het is de AH op de Limburglaan geworden, daar lagen nog 5 zakjes en die liggen nu bij mij in de kast.. Allemaal bedankt voor de goede reakties behalve Boogie..
 
Dat maakt niet uit, lieve Brutus van D-Men. Ik weet dat je mij bedankt voor mn reacties.
 
Back
Naar boven