Fitness Seller

dextrose en creatine

strr

Novice
Waardering
0
Het is al vaker hier op het forum besproken, dextrose met creatine mixen verbeterd de creatine transport.
Nu is mij vraag de volgende, zijn de potten van isostar, die je bv bij perry sport kan kopen, goed genoeg hiervoor?
Alvast bedankt

• Topic Starter Topic Starter
En is bv een shake na het trainen met whey, creatine en dextrose goed? Of is dit geen goede combo?

Isostar is hier in principe voor geschikt omdat het dextrose bevat....(denk ik tenminste)

Het is alleen veel slimmer om even bij de drogist een pak 500g dextrose te kopen en dit zelf met water te maken..... is namelijk stukken goedkoper!

De combo whey, dextrose en creatine is inderdaad een goede omdat de whey en de dextrose een flinke insuline piek veroorzaken, wat de opname van creatine stimuleert

Laatst bewerkt:
wat de opname van creatine stimuleert

Ik denk dat je hier een beetje de plank mis slaat, het stimuleerd waarschijnlijk ook de opname van creatine maar wat nog veel belangrijker is dat het meteen de suikers en whey je spieren ingaan.

Het is goedkoper als je dextrose bij de supermarkt koopt, c1000 heeft het. Je kunt het ook bij De Tuinen halen.

Laatst bewerkt:
mock zei:
Ik denk dat je hier een beetje de plank mis slaat, het stimuleerd waarschijnlijk ook de opname van creatine maar wat nog veel belangrijker is dat het meteen de suikers en whey je spieren ingaan.

Nou nou de "plank mis slaan" niet gelijk zo onaardig doen :( dan ga ik over spelfouten beginnen: "stimuleert" met een T aan het eind alstublieft....)

Hij vraagt SPECIFIEK naar de combinatie van creatine en dextrose i.v.m. het transport van de creatine. Dit wordt gefaciliteerd door insuline. De combinatie van snelle suikers met whey geeft een hoge insulinepiek die de opname van o.a. glucose, aminozuren maar ook creatine stimuleert. Dat laatste is het antwoord op de vraag van strr.

250 gram bij apotheek : 1.5euro

is het trouwens ook niet zo dat je de dextrose beter een halfuur na het nemen van creatine kan doen???

Terug
Naar boven