MuscleMeat

Deze kuur goed ?

Nick jaspers

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
110kg
Een vriend van me vertelde me dat ik testosteron Propionate
Samen met trenbolone Acetate
En masteron Propionate moet gaan zetten om massa te gaan kweken,is dat een goede keus en hoevaak moet ik die dan zetten?

Zelf heb ik net een kuur van 10 weken achter de rug van tren en test allebij enanthate

En masteron Propionate moet gaan zetten om massa te gaan kweken,is dat een goede keus en hoevaak moet ik die dan zetten?

Zelf heb ik net een kuur van 10 weken achter de rug van tren en test allebij enanthate
Zou je niet even off gaan? Of desnoods een tijdje cruisen na je vorige kuur.

Dan kun je die tijd gebruiken om je eens in te lezen.

Waar zit die 110kg eigenlijk? In elk geval niet in je biceps of in je grijze massa...

Wanneer wil je met de kuur starten?
Je weet dat je met korte esters vaker moet prikken?
Hoe lang wil je de kuur laten duren?
Welke doseringen denk je aan?

• Topic Starter Topic Starter
110 kg is een schatting ik heb zo snel geen weegschaal bij de hand

Ik moet de kuur nog bestellen maar bestel hem pas als ik zeker weet dat de combinatie ervan goed is

En ik dacht om de dag van elk 1 ml

Mijn advies: blijf ver weg van de AAS.

500mg tren a
700mg test p
250mg mast p
Ed

Ga je lekker op

slotje :slotje::slotje:

Om massa te gaan kweken kan je gewoon lange esters zetten. Korte esters ben ik geen fan van, maar worden wel het vaakst in cutting cycles gedaan.

Test/tren/mast is een goede combi voor maar de doseringen zullen afhangen van je eigen stats en kuurverleden.

Om massa te gaan kweken kan je gewoon lange esters zetten. Korte esters ben ik geen fan van, maar worden wel het vaakst in cutting cycles gedaan.

Test/tren/mast is een goede combi voor maar de doseringen zullen afhangen van je eigen stats en kuurverleden.

In principe kan het wel met korte esters maar bij bulk is 2x per week lange esters zetten gewoon beter ivm stabielere bloedwaarden.

Korte esters zijn gewoon duurder en moet je vaker zetten dus zinloos en geldverspilling

Korte esters ben ik geen fan van, maar worden wel het vaakst in cutting cycles gedaan.

Is hier eigenlijk ook een goede reden voor? Of puur toeval dat er meestal voor snelle esters wordt gekozen tijdens het cutten?

En iemand heeft mij wel eens verteld dat de gemiddelde zuiverheid van korte ester AAS ietsje hoger ligt dan langzame ester AAS.
(Misschien is dit makkelijker te realiseren i.v.m. verschil in esters). Weet iemand of dit klopt?
Heb dat wel eens geprobeerd op te zoeken, maar kon er maar weinig (onderbouwd) over vinden..

Korte esthers zijn mg voor mg sterker dan lange esthers omdat je het esther gewicht eraf moet trekken.

250mg test e was dacht ik iets van 180mg test
Als je 250mg test p zet , wat een lichtere esther heeft, heb je daarom meer "actieve" test en zou dus hoger zijn dan die 180mg van test-e.

Zelf alleen maar ervaring met lange esthers (inject)
Zou zelf ook niet snel gaan cutten met korte esthers zie meerwaarde er niet van in. Het zou misschien wel meerwaarde hebben als je in wedstrijdvoorbereiding zou zijn. Dat zegt iedereen iig maar kan ook zo maar broscience kunnen zijn.

massa? DNP man!!

srs,... watskebeurd met good-old test-deca en evt een dboll kickstart?
damn tren-hype

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven