wonna be a frea
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
ik train nu 8jaar, waarvan de laatste 3a4jaar mbv AAS en sinds vorig jaar heb ik ook hgh in mijn kuurschema's toegevoegd samen met T3. dit heeft mij toch weer een enorme boost geven. ben nu 4a5maande OFF geweest vooral wegens medische problemen/blessures, heeft niets met mijn kuurverleden te maken maar ben helaas wat spiermassa verloren.mijn huidige stats zijn nu 1m75, 90kg 9%bf.
ik zou nu graag na de zomer aan wedstrijden willen beginnen. ik wil geen lange kuurschema aan één stuk door, dat heb k vorig jaar dus al gehad en wil nu dus een schema proberen met enkele tsspauze's zodat iedere volgende kuur weer goed aanslaat.
ik heb volgend kuurschema ingedachte:
1-2w winny 50mg eod
3-4w winny 100mg eod
1-10w primo 600mg/w
1-10/12w test e 500mg/w
8 tot 10w OFF waarin een nakuur met arofixen (HCG dadelijk na de kuur). Na de kuur start ik ook dadelijk 1-4w clen op&afbouwen, 5-8w ecay 1 a 2tabs/d vooral voor de terugval wat te beperken&energie te behouden
1-4w winny 100mg eod
1-6w tren a 150mg eod
1-6w test p 150mg eod
4 tot 6w OFF waarin 1maand ecay 1a2tabs/d
1-6w mast p 150mg eod
1-6w test p 100mg eod
3-6w winny 100mg eod
het hele jaar door wil k hgh (genotropin) gebruiken aan 3iu/d samen T3 25mcg/d in cycles van 6w op/af.
tijdens mijn vorige lange kuur heb ik dus eens geprobeerd steeds proviron 50mg/d te laten meelopen om te zien wat dit ging doen maar k hield nog vocht vast, ook tijdens kortwerkende esthers en clean food! en mijn terugval was nog steeds zeer zwaar&lang. vandaar dat ik geen provi meer tijdens de kuur ga gebruiken, mss dat ik het na iedere kuur voor 4 tot 6weken ga gebruiken om zo in de hoop eens te proberen mijn PCT waardes sneller op peil te krijgen.
voor de rest vitb6 1/2tab = 125mg/d tijdens iedere kuur.
heb ook nog A-dex achter de hand aangezien ik gevoelig ben voor gyno.
alles hulp en reacties zijn welkom.
ik zou nu graag na de zomer aan wedstrijden willen beginnen. ik wil geen lange kuurschema aan één stuk door, dat heb k vorig jaar dus al gehad en wil nu dus een schema proberen met enkele tsspauze's zodat iedere volgende kuur weer goed aanslaat.
ik heb volgend kuurschema ingedachte:
1-2w winny 50mg eod
3-4w winny 100mg eod
1-10w primo 600mg/w
1-10/12w test e 500mg/w
8 tot 10w OFF waarin een nakuur met arofixen (HCG dadelijk na de kuur). Na de kuur start ik ook dadelijk 1-4w clen op&afbouwen, 5-8w ecay 1 a 2tabs/d vooral voor de terugval wat te beperken&energie te behouden
1-4w winny 100mg eod
1-6w tren a 150mg eod
1-6w test p 150mg eod
4 tot 6w OFF waarin 1maand ecay 1a2tabs/d
1-6w mast p 150mg eod
1-6w test p 100mg eod
3-6w winny 100mg eod
het hele jaar door wil k hgh (genotropin) gebruiken aan 3iu/d samen T3 25mcg/d in cycles van 6w op/af.
tijdens mijn vorige lange kuur heb ik dus eens geprobeerd steeds proviron 50mg/d te laten meelopen om te zien wat dit ging doen maar k hield nog vocht vast, ook tijdens kortwerkende esthers en clean food! en mijn terugval was nog steeds zeer zwaar&lang. vandaar dat ik geen provi meer tijdens de kuur ga gebruiken, mss dat ik het na iedere kuur voor 4 tot 6weken ga gebruiken om zo in de hoop eens te proberen mijn PCT waardes sneller op peil te krijgen.
voor de rest vitb6 1/2tab = 125mg/d tijdens iedere kuur.
heb ook nog A-dex achter de hand aangezien ik gevoelig ben voor gyno.
alles hulp en reacties zijn welkom.