Drummerbart
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
waar kan ik die weer vinden in de buurt van soest?
waar kan ik die weer vinden in de buurt van soest?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
laad een beetje traag dat plaatje, of hij werkt niet?

En waarom zou dat ding zoveel fijner zijn dan een standaard legpress?
hey
Ja, en het nut ervan? Ik vind dit echt weer zo'n wannabe fancy sportschool apparaat wat er leuk uitziet, maar weinig bijdraagt aan extra spiergroei. Alsof je hier zoveel meer quads mee pakt dan standaard legpress. Sowieso zijn er genoeg oefeningen voor je benen om ze te laten groeien. Echt zinloos zoiets. Doet me denken aan zo'n benchpress op een beurs waar je ook onafhankelijk met je armen kon drukken. Pak dan gewoon dumbbells.
Nou dit is echt geen breezerspul, je voelt hem extreem in je quadriceps. Het is gewoon een directe aandrijving zonder kabels. Via een scharnier duw je dus die voetplaten weg waartegenaan je dus je schijven hebt geplakt. Ook is de hoek waaronder je hem wegduwt extreem chill.
Plus dat het moment veel groter wordt naarmate je benen zich verder uitstrekken. De Arm ten opzichte van het draaipunt wordt namelijk veel kliener dus moet je kracht meer toenemen om hem hetzelfde moment te geven. Dit doet dus een beetje denken aan dat squaten met kettingen aan de stang, die naarmate je rechterop gaat staan meer aan de staaf gaan hangen en zorgen voor meer gewicht.
Is er niemand die dit ding ook ooit heeft gebruikt?

Ik zei niet dat dit breezah zooi is, Panatta is geen zeer gerespecteerd merk.![]()