XXL Nutrition

deze leg press is ZO goed!

Waar heb jij die dan geprobeert?

• Topic Starter Topic Starter
In Delft, de gym van de universiteit. Echt één van de beste die ik ooit heb gezien. Geld was er in overvloed leek wel.

Waar ik train komen steeds meer van dat soort apparaten :D. Zijn echt fijn, maar die hebben ze niet :P.

Het leuke is dus dat je voeten zo onafhankelijk als de ziekte zijn. De allereerste keer dat ik hem deed ging mn rechterbeen ook veel makkelijker uit gestrekt dan mn linker :)

laad een beetje traag dat plaatje, of hij werkt niet?

no problemos hier

En waarom zou dat ding zoveel fijner zijn dan een standaard legpress?

hey
Ja, en het nut ervan? Ik vind dit echt weer zo'n wannabe fancy sportschool apparaat wat er leuk uitziet, maar weinig bijdraagt aan extra spiergroei. Alsof je hier zoveel meer quads mee pakt dan standaard legpress. Sowieso zijn er genoeg oefeningen voor je benen om ze te laten groeien. Echt zinloos zoiets. Doet me denken aan zo'n benchpress op een beurs waar je ook onafhankelijk met je armen kon drukken. Pak dan gewoon dumbbells.

ik squat liever:rolleyes:

Lijkt wel panatta spul. :D

Nou dit is echt geen breezerspul, je voelt hem extreem in je quadriceps. Het is gewoon een directe aandrijving zonder kabels. Via een scharnier duw je dus die voetplaten weg waartegenaan je dus je schijven hebt geplakt. Ook is de hoek waaronder je hem wegduwt extreem chill.

Plus dat het moment veel groter wordt naarmate je benen zich verder uitstrekken. De Arm ten opzichte van het draaipunt wordt namelijk veel kliener dus moet je kracht meer toenemen om hem hetzelfde moment te geven. Dit doet dus een beetje denken aan dat squaten met kettingen aan de stang, die naarmate je rechterop gaat staan meer aan de staaf gaan hangen en zorgen voor meer gewicht.

Is er niemand die dit ding ook ooit heeft gebruikt?

Sorry maar lijkt me niets om je benen afscheidelijk van elkaar te gebruiken

Nou dit is echt geen breezerspul, je voelt hem extreem in je quadriceps. Het is gewoon een directe aandrijving zonder kabels. Via een scharnier duw je dus die voetplaten weg waartegenaan je dus je schijven hebt geplakt. Ook is de hoek waaronder je hem wegduwt extreem chill.

Plus dat het moment veel groter wordt naarmate je benen zich verder uitstrekken. De Arm ten opzichte van het draaipunt wordt namelijk veel kliener dus moet je kracht meer toenemen om hem hetzelfde moment te geven. Dit doet dus een beetje denken aan dat squaten met kettingen aan de stang, die naarmate je rechterop gaat staan meer aan de staaf gaan hangen en zorgen voor meer gewicht.

Is er niemand die dit ding ook ooit heeft gebruikt?

Ik zei niet dat dit breezah zooi is, Panatta is geen zeer gerespecteerd merk. ;)

Je bedoeld vast Hammer-Strength, dat is zeker een goed merk!
Al vond ik de oldscool aparaten ook fijn trainen.

Terug
Naar boven