MuscleMeat

dianabol alleen??!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kickass

Novice
Waardering
0
vraagje:
ik ga 4 a 5 weken een kuur van dianabol alleen doen en als nakuur clomid.
is deze kuur wel effectief?wil meer massa.

ps komt er iemand uit de omgeving van weert die ervaren is op dit gebied?
laat het me even weten.

kickass zei:
vraagje:
ik ga 4 a 5 weken een kuur van dianabol alleen doen en als nakuur clomid.
is deze kuur wel effectief?wil meer massa.

ps komt er iemand uit de omgeving van weert die ervaren is op dit gebied?
laat het me even weten.

Kickas,

Ik heb net gelezen dat je dit al eerder gevraagd hebt.

Dit gaf Admin als antwoord :

Kort antwoord: Je hebt geen complete cycle en je moet meer leren over steroiden voor je eraan begint.

Dus ??????? leer en lees er eerst eens meer over as voordat je er mee begint.

Hoe zit het met je voeding, als je voeding niet goed is , dan heeft as ook geen nu.

Ik doe momenteel ook een dbol only kuur, en ik ben in 2,5 week zon 3 kilo bijgekomen. Ik realiseer me echter omdat ik dbol only doe, ik strax ook weer n paar kilo verlies. Let wel: ik heb mn voedingspatroon erop afgesteld, en dat vereist toch n beetje kennis van voeding en AS.

Omdat dit mn eerste kuur is heb ik bewust gekozen voor dbol only, de volgende kuur neem ik n injectable erbij maar ik zoek eerst uit welk soort ik het meest aan heb. Dat wil zeggen, dat ik eerst flink ga lezen en zoeken voor ik n naald in mn reet druk.

Suc6

kun je net zo goed een 8 weken kuur doen

Dat heb ik ook in gedachten....daarna 2 wkn nakuren met clomid, zodra de bloedwaarden gedaald zijn.

Ik zou nolvadex gaan gebruiken tijdens de kuur. Hiermee verklein je de kans op water retentie en kleiner wordende testikels. (hiermee verminder je wel de effectiviteit van dbol,maar het is wel veiliger en je verliest na de tijd ook niet zoveel)

Verder zou ik voor een max. 6 weken kuur gaan en zeker een nakuur van min. 3 weken doen.

Allerbelangrijkste is om eerst meer kennis van AS te krijgen. Als je niet weet waar je mee bezig bent kun je je lichaam kapot maken en er voor altijd blijvend letsel aan over houden.

Ik ben momenteel net begonnen met een d-boll only cycle. 6 weken lang 35 mg e.d. daarna 3 weken nakuren met clomid.
Zoiets kan je best doen als eerste kuur. Maar zoals je waarschijnlijk al begrepen had, het is niet bepaald de beste kuur voor blijvende resultaten. Doe alleen een d-boll only cycle als je twijfelt of het effect van AS je wel bevalt (qua eventuele sides), want een d-boll only cycle is relatief goedkoop en erg makkelijk af te breken omdat d-boll een korte halfwaardetijd heeft.

Houd de volgende zaken in de gaten:
- gebruik d-boll niet langer als 6 weken, het is nogal een belasting voor je lever.
- Gebruik altijd een nakuur met clomid of nolvadex, ook als je al na 2 weken besluit te kappen met je kuur.
- Verwacht geen wonderen van een d-boll only cycle. Persoonlijk ben ik al heel blij als ik 4kg weet vast te houden van mijn kuur.
- En zorg er voor dat alles op orde is: training, voeding, rust, etc. maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Er is genoeg goede info te vinden op dit board en op andere forums, dus probeer eerst zoveel mogelijk te lezen & leren voordat je een besluit neemt want A.S. zijn geen onschuldige snoepjes....

Succes dude!.

Als je nog aan Nolvadex kan komen zou ik Nolvadex gebruiken bro.

2 redenen:
- Je bent met 17aa steroide bezig (belastend voor je lever).
- Nolvadex voor eventuele gyno bestrijding ipv clomid.

Clomid is ook belastend voor je lever vandaar dat Nolvadex een betere keus zou zijn.

zucht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven