Ik ben momenteel net begonnen met een d-boll only cycle. 6 weken lang 35 mg e.d. daarna 3 weken nakuren met clomid.
Zoiets kan je best doen als eerste kuur. Maar zoals je waarschijnlijk al begrepen had, het is niet bepaald de beste kuur voor blijvende resultaten. Doe alleen een d-boll only cycle als je twijfelt of het effect van AS je wel bevalt (qua eventuele sides), want een d-boll only cycle is relatief goedkoop en erg makkelijk af te breken omdat d-boll een korte halfwaardetijd heeft.
Houd de volgende zaken in de gaten:
- gebruik d-boll niet langer als 6 weken, het is nogal een belasting voor je lever.
- Gebruik altijd een nakuur met clomid of nolvadex, ook als je al na 2 weken besluit te kappen met je kuur.
- Verwacht geen wonderen van een d-boll only cycle. Persoonlijk ben ik al heel blij als ik 4kg weet vast te houden van mijn kuur.
- En zorg er voor dat alles op orde is: training, voeding, rust, etc. maar dat wist je waarschijnlijk al wel.
Er is genoeg goede info te vinden op dit board en op andere forums, dus probeer eerst zoveel mogelijk te lezen & leren voordat je een besluit neemt want A.S. zijn geen onschuldige snoepjes....
Succes dude!.