Fitness Seller

Dianabol

Bezoekers in dit topic

Dat is hier op al die jaren nog niks veranderd. Dagelijks 'nieuwe' leden met dit soort topics.
Kunnen de mods wovano niet zodanig instellen dat men eerst een tijd lid moet zijn van het forum, x aantal post gedaan hebben alvorens in De AAS sectie een topic te kunnen starten? Meelezen wel, dan verplicht je de mensen tot opzoeken
 
Eerst jaar lid en 200 berichten. zonnetje schijnt en dit soort topics komen weer tevoorschijn
 
Beste, als je gewoon ontspannen staat zie je je lovehandles waar Gast 173866 zo gek op is. dan zit je echt boven de 20% vet.

Dianabol zorgt geheid voor vocht en vet vasthouden en daarbij hoge bloeddruk. Deze bijwerkingen zijn erger op een hoger vetpercentage dan wanneer je onder de 10% zit (werkelijke meting)
het is aan jezelf of je dianabol gaat nemen of niet. Ik raad het je af, maar als je eigenwijs bent neem dan maar 20mg ED en niet hoger. mocht je willen stoppen ondertussen is deze hoeveelheid ook eerder uit je systeem. je moet het niet mixen met clomid of Nolva. Nolva is voor nakuur geschikt of als je Gyno ervaart(harde schijf achter je tepel en vetvorming)

(ben nu zelf trainen)
 
Beste, als je gewoon ontspannen staat zie je je lovehandles waar Gast 173866 zo gek op is. dan zit je echt boven de 20% vet.

Dianabol zorgt geheid voor vocht en vet vasthouden en daarbij hoge bloeddruk. Deze bijwerkingen zijn erger op een hoger vetpercentage dan wanneer je onder de 10% zit (werkelijke meting)
het is aan jezelf of je dianabol gaat nemen of niet. Ik raad het je af, maar als je eigenwijs bent neem dan maar 20mg ED en niet hoger. mocht je willen stoppen ondertussen is deze hoeveelheid ook eerder uit je systeem. je moet het niet mixen met clomid of Nolva. Nolva is voor nakuur geschikt of als je Gyno ervaart(harde schijf achter je tepel en vetvorming)

(ben nu zelf trainen)
Oké duidelijk en de clomid is het zelfde als nolva heb ik begrepen. Of heeft deze ook een andere werking. Of toegevoegde waarde bij nakuur
 
Oké duidelijk en de clomid is het zelfde als nolva heb ik begrepen. Of heeft deze ook een andere werking. Of toegevoegde waarde bij nakuur
Maat jij word moddervet stop die pillen gewoon weg en loop wat rond op de groente afdeling ipv mac donalds. Je snapt geen kut van voeding dat is wel duidelijk. Je bent 20% bf op 71kg, hoe je dat voor mekaar krijgt icm met trainen is al een mysterie.
 
Maat jij word moddervet stop die pillen gewoon weg en loop wat rond op de groente afdeling ipv mac donalds. Je snapt geen kut van voeding dat is wel duidelijk. Je bent 20% bf op 71kg, hoe je dat voor mekaar krijgt icm met trainen is al een mysterie.
Ak staat dat voor altijd kut
 
Ak staat dat voor altijd kut
Hij is direct maar hij heeft wel gelijk. Zorg dat je voeding en training op orde zijn alvorens aan AAS te denken.
Hoe oud ben je trouwens?
 
Gedraag je er dan naar. (En je partner ook) Beide niet klaar voor AAS.
Train eerst naturel verder, optimaliseer je voeding.
Lees je in en kom zelf met een goed voorstel.
Ik heb zelf vroeger de fout gemaakt om te snel met prohormonen te beginnen (zijn ook AAS). Alles goed gekomen maar heb er wel mee afgezien.
Dus: doe het niet.
 
Maat jij word moddervet stop die pillen gewoon weg en loop wat rond op de groente afdeling ipv mac donalds. Je snapt geen kut van voeding dat is wel duidelijk. Je bent 20% bf op 71kg, hoe je dat voor mekaar krijgt icm met trainen is al een mysterie.
Dit wel echt zo💯
 
  • Haha
Waarderingen: HB89
Ik ga ze wel gebruiken en ik train 4 a 5 x per week en heb een aangepast schema wat eten betreft. Alleen zou ik willen weten wat de juiste dosis is voor dianabol met nolvadex en clomid.

Wat men al eerder aangaf, je kunt beter meer op je voeding letten en vooral meer eten dan gelijk dianabol te nemen. Uiteindelijk verliest je de gewonnen massa toch weer grotendeels.
Maar om op je vraag terug te komen.

Week 1-6 30 mg dianabol (voor jouw meer dan genoeg)
Week 7-9 Nolva 20 mg per dag

Geen Clomid.

Maar nogmaals, in jouw situatie niet verstandig en slim maar dat terzijde,

Succes.
 
De serieuze strekking van onze gemeenschappelijke boodschap is dus: ga eerst leren hoe je moet trainen en eten. Doe dat een paar jaar en als dat je goed afgegaan is kun je overwegen PED’s te gebruiken. Dan kun je je in de jaren dat je bezig bent met goed trainen en eten je er ook wat meer in verdiepen zodat je straks ook weet waar je aan begint.

Dit dus!
 
Hij krijgt 3 verschillende adviezen, hij snap er nix meer van.
Eigenlijk wel triest dat ts die zooi aangeraden krijgt. Zowel zijn maatje als zijn vriendin of hijzelf hebben geen enig idee wat ze doen, qua training en voeding. En zelf dat weten ze nog niet.
 
Ik ken iemand die ging cutten op dianabol en ook goed droog is geworden maarja als je voeding ruk...
 
Ik pak altijd een paar dianabolletjus voor een festivalletjuh
 
  • Haha
Waarderingen: sj20
Back
Naar boven