MuscleMeat

Dianabol-Only Kuur en Creatine?

thanks gozer voor je reactie.

Ja, de een zegt dit, de ander zegt dat. Gozers op me gym zijn dus begonnen met oral als kuur, vandaar dat ik dat ook maar ga doen.. heb ze nu al gekocht weetje.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

ben 8 kilo aangekomen in 4 maanden tijd gozer, en nog steeds bezig

Gozer,. Elke maand 2 kilo.
Lekker zo doorgaan ,zonder kuur dus!

thanks gozer voor je reactie.

Ja, de een zegt dit, de ander zegt dat. Gozers op me gym zijn dus begonnen met oral als kuur, vandaar dat ik dat ook maar ga doen.. heb ze nu al gekocht weetje.

---------- Toegevoegd om 16:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:18 ----------

ben 8 kilo aangekomen in 4 maanden tijd gozer, en nog steeds bezig
Hey gozer, luister goos. Die andere gozers op je sportschool gozer, die je die shit hebben aangeraden, weten er niet zoveel van gozer. Beters luister je naar deze gozers gozer.

Gozer als je zonder kuur al 2kg per maand aankomt (neem aan dat je niet alleen vet aan t kweken bent?)
waarom wil je dan kuren eigenlijk..?

Je traint 4 maanden, bent 71kg op 1,78m en je hebt geen enkel verstand van supps en AAS, en toch besluit je maar gewoon te gaan kuren?

GOZER. :roflol:

Het gaat je zwaar tegenvallen...
Zorg nou eerst dat je 1 wat langer traint en 2 een acceptabel gewicht hebt voordat je gaat "kuren".

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Oke, beter kuur je niet man..

Wat je nu gaat doen is gewoon onverstandig.. Het zijn geen snoepjes waar je mee speelt hoor?
Je hebt geen idee wat je aan het doen bent. Ik zie het topic over 7 weken al verschijnen: Moet ik nakuren, zo ja wat is dat eigenlijk?

Gewoon niet doen.

:roflol:

Terug
Naar boven