XXL Nutrition

Dianabol only kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
jij hebt cker geen internet,slimpie met je negatieve post

ten eerste was mijn vraag of ik de dianabol moet opbouwen,,,ten tweede zijn er verschillende merken dianabol,dus als ik jou was zou ik me er eens in verdiepen,arnold zwarzenegger gebruikte niks anders dan dit en met een beetje testosteron,en niet eens zoveel als ze nu doen.en waarom zou je na je 50e geen kuur nemen,lijkt mij toch niet leeftijd gebonden.en het is een dianabol only kuur opbouwend met een nakuur...het valt mij erg op dat de meeste personen hier het zg zo goed weten.en waarom zou ik hier geen advies mogen vragen?weet jij t allemaal zo goed dan,als ik jou zie,die al 10 jaar lid is en kuren hebt gebruikt ben ik net zo ver als jij maar dan in 2 jaar
Ik denk dat jij je toch beter wat meer verdiept hoor.
En wat weet jij nu van mijn kuurverleden lol

ok,ik laat bij deze de dianabol kuur zitten,,,wat voor kuur raden jullie mij dan aan,ik wil aleen pillenkuur

ik ga t toch gebruiken,,,dag 1 en 2 ,,,1 tablet....dag 3 en 4,,,2 tabletten...vanaf dag 5 blijf ik er 3 per dag doen....ik heb 100 pillen...vanaf tablet 90 bouw ik het weer af....heb maar 100 pillen die ik neem met daarna 2 weken Tamoxxifen Sandoz...30 tabletten......maandag ff kijken ook voor lever beschermers die ik erbij neem .ik hou de topic hier wel op de hoogte wat t doet
Lol hahah

Ben benieuwd naar je gains 😂 ook na je nakuur svp update foto's en dan naast je begin foto leggen svp

Ik heb hier geen zin om te discussieren over wel en niet,dit is maar een kort kuurtje,en ik zal cker over 7-8 weken nieuwe foto op gooien..en mischien valt het wel tegen en mischien niet,ik ben al blij als ik 2-3 kilo massa overhou,en dat vocht verdwijnd wel weer...en dit merk Unique Pharma.......

Algemene informatie over Unique Pharma​

Unique Pharma is de vernieuwde versie van het geliefde merk EP (EuroPharma). Van Unique Pharma kun je verwachten dat zij zich hebben verbeterd in kwaliteit en receptuur. EP verschijnt met trots in een nieuw jasje en gaat verder onder de naam Unique Pharma. Samengesteld, geproduceerd en getest door atleten en bodybuilders die hier het meest verstand van hebben. De terugkoppelingen die zij hebben gekregen van EP gebruikers hebben ertoe geleid dat zij hun apparatuur en de samenstelling hebben bijgesteld en verbeterd. Met als resultaat, minder bijwerkingen, en krachtige formules en een nieuwe naam ” Unique Pharma”

ten eerste was mijn vraag of ik de dianabol moet opbouwen,,,ten tweede zijn er verschillende merken dianabol,dus als ik jou was zou ik me er eens in verdiepen,arnold zwarzenegger gebruikte niks anders dan dit en met een beetje testosteron,en niet eens zoveel als ze nu doen.en waarom zou je na je 50e geen kuur nemen,lijkt mij toch niet leeftijd gebonden.en het is een dianabol only kuur opbouwend met een nakuur...het valt mij erg op dat de meeste personen hier het zg zo goed weten.en waarom zou ik hier geen advies mogen vragen?weet jij t allemaal zo goed dan,als ik jou zie,die al 10 jaar lid is en kuren hebt gebruikt ben ik net zo ver als jij maar dan in 2 jaar
Je bent erg goed ingelezen zo te zien. Top bezig gozer. Doe zo voort :roflol:

Horn....Wat ik weet over jouw verleden met anabolen?......je typt t net zelf:)

Ik heb hier geen zin om te discussieren over wel en niet,dit is maar een kort kuurtje,en ik zal cker over 7-8 weken nieuwe foto op gooien..en mischien valt het wel tegen en mischien niet,ik ben al blij als ik 2-3 kilo massa overhou,en dat vocht verdwijnd wel weer...en dit merk Unique Pharma.......

Algemene informatie over Unique Pharma​

Unique Pharma is de vernieuwde versie van het geliefde merk EP (EuroPharma). Van Unique Pharma kun je verwachten dat zij zich hebben verbeterd in kwaliteit en receptuur. EP verschijnt met trots in een nieuw jasje en gaat verder onder de naam Unique Pharma. Samengesteld, geproduceerd en getest door atleten en bodybuilders die hier het meest verstand van hebben. De terugkoppelingen die zij hebben gekregen van EP gebruikers hebben ertoe geleid dat zij hun apparatuur en de samenstelling hebben bijgesteld en verbeterd. Met als resultaat, minder bijwerkingen, en krachtige formules en een nieuwe naam ” Unique Pharma”
Vocht verdwijnt wel. Ja dat zijn je gainz dus die verdwijnen mee.

Beschrijving
Dianabol 10 mg wordt geproduceerd door Mactropin, een bekende fabrikant die methandienone van hoge kwaliteit produceert. Dianabol is een veel voorkomende versie van methaan (Methandienone) die tegenwoordig op de markt is. Het is geen geheim dat methaan de meest gebruikte orale steroïde is. De prijs voor Dianabol en het brede scala aan positieve effecten trekken veel potentiële kopers aan. Zelfs korte cursussen op basis van dit medicijn zullen u in staat stellen een paar echte kilo’s droge spiermassa te krijgen, die zelfs na het stoppen van Dianabol niet zullen verdwijnen. Daarnaast merk je tijdens de kuur een flinke gewichtstoename door vochtophoping.

De effecten van een Dianabol kuur
Snelle spiermassatoename
Matige waterophoping
Verhoogde krachtprestaties en uithoudingsvermogen
Snelle hersteltijd
Versnelde eiwitsynthese
Verminderde belasting van gewrichten en ligamenten
Laag rebound-effect (op voorwaarde dat u de juiste therapie na de cursus uitvoert)
Mogelijkheid om Dianabol te combineren met vele andere steroïden
Het verkrijgen van definitie na het stoppen van het medicijn (vanwege vochtafvoer)

Wie niet wil luisteren krijgt een slotje en strafpunten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven