XXL Nutrition

Dianabol only kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
ben bijna 4 weken bezig met dianabol...ben 3kl aangekomen met geen vocht,heb nog steeds een smal bekkie,,,kracht is ook toegenomen,,ben uiterst tevreden,,,geen bijwerkingen,,,,zo zie je maar wovano,je lult zwaar uit je nek

Akkoord, solid 3kg spiermassa!

Een vriend van mij vroeg me een tijdje geleden of ik hem kon helpen want hij wilde een kuurtje doen. Hij had ook grootste plannen met test etc. maar ik had nog wat dbol liggen die ik zelf toch niet gebruik; 30mg per dag voor 4 weken hem geadviseerd. Uiteindelijk is het allemaal uitgelopen op een fiasco want zijn vriendin maakte het uit en tijdens het doen van pull ups in een parkje ergens kreeg hij een peesblessure :D De conclusie was dat anabolen en bodybuilding toch maar niks voor hem zijn, lol.

Moet je voorstellen als zo’n mong**l gelijk zou zijn begonnen met injectables… de gevolgen van zo’n experiment zouden dan wellicht een stuk groter zijn geweest aangezien testosteron onderdrukkender en “zwaarder” is dan een paar van die pillekes per dag die vervolgens ook weer zo uit je systeem zijn.

Dus niks mis met beginnen met een oral, lekker laagdrempelig. Is het niks, dan stop je gewoon.

Mijn bericht was verdwenen, had de merknamen al zelf verwijdert.

Zijn bericht wat dat hij Dbol, Winstrol en Testosteron neemt. dat is meer dat Dbol Only.

als je jong bent is deca en stromba super,werd er ijzersterk van,ben nu 55 train pas weer 2 jaartjes dus voor zo tussendoor vind ik dianabol met winstrol en testek wel ff leuk,en het helpt prima,aleen niet zo sterk als injectabels

als je jong bent is deca en stromba super,werd er ijzersterk van,ben nu 55 train pas weer 2 jaartjes dus voor zo tussendoor vind ik dianabol met winstrol en testek wel ff leuk,en het helpt prima,aleen niet zo sterk als injectabels
Ik ben 2j jonger dan jij, en ruik alleen sterk

Tja ,als je zo sterk ruikt lijkt het mij toch frisser om eerst een lekker luggie op te doen voor het trainen:)

• Haha
Waarderingen: vntl
Tja ,als je zo sterk ruikt lijkt het mij toch frisser om eerst een lekker luggie op te doen voor het trainen:)
Douche na het trainen helpt beter, maar je begrijpt niet wat ik bedoel. Vroeger zeiden de oudjes in de gym, ik ruik alleen sterker. dus dat ze op hun leeftijd niet meer zo sterk zijn als vroeger.
Oude BB praat. ;)

Dat hebben we wel vaker hier 😂
maar even wat anders dik kop, train je nog wel of werk je aan je aandelen Oranjeboom, want het is erg stil in je LOG. :laugh:
(wou het eerst in dialect doen, maar dan snap je er nog minder van)

"Vroeger was ik sterk, nu ruik ik sterk" beetje zelfspot ontbreekt bij de huidige "Insta" generatie.

Verhoog naar 200mg dbol

maar even wat anders dik kop, train je nog wel of werk je aan je aandelen Oranjeboom, want het is erg stil in je LOG. :laugh:
(wou het eerst in dialect doen, maar dan snap je er nog minder van)

"Vroeger was ik sterk, nu ruik ik sterk" beetje zelfspot ontbreekt bij de huidige "Insta" generatie.

Is die flow die je niet voelt achter een beeldscherm maat...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven