dick25
Novice
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De conclusie was dat anabolen en bodybuilding toch maar niks voor hem zijn, lol.Ik ben 2j jonger dan jij, en ruik alleen sterkals je jong bent is deca en stromba super,werd er ijzersterk van,ben nu 55 train pas weer 2 jaartjes dus voor zo tussendoor vind ik dianabol met winstrol en testek wel ff leuk,en het helpt prima,aleen niet zo sterk als injectabels
Tja ,als je zo sterk ruikt lijkt het mij toch frisser om eerst een lekker luggie op te doen voor het trainen![]()

Douche na het trainen helpt beter, maar je begrijpt niet wat ik bedoel. Vroeger zeiden de oudjes in de gym, ik ruik alleen sterker. dus dat ze op hun leeftijd niet meer zo sterk zijn als vroeger.Tja ,als je zo sterk ruikt lijkt het mij toch frisser om eerst een lekker luggie op te doen voor het trainen![]()

Dat hebben we wel vaker hier 😂
Dan ken je de uitdrukkingen dus niet
Dat krijg je ook als je geen verstand hebt van dianabol kuurtjes

maar even wat anders dik kop, train je nog wel of werk je aan je aandelen Oranjeboom, want het is erg stil in je LOG.

maar even wat anders dik kop, train je nog wel of werk je aan je aandelen Oranjeboom, want het is erg stil in je LOG.
(wou het eerst in dialect doen, maar dan snap je er nog minder van)
"Vroeger was ik sterk, nu ruik ik sterk" beetje zelfspot ontbreekt bij de huidige "Insta" generatie.