Voor dat ik overga op de zaken zal ik mij eerst even voorstellen. Ik ben Semi (24) en volg al een tijdje het forum om wijzer te worden mbt eten, trainen en inmiddels ook de kuurtjes. Ik sport zowat mijn hele leven. Begonnen met karate, overgestapt op voetbal en geëindigd bij bodybuilding. Ben 4 jaar geleden begonnen in de gym en heb sinds 1,5 jaar terug ook een strikt voedingsschema. Heb inmiddels een goed fundament gecreëerd wat betreft training and food en wil nu dus de stap wagen naar mijn eerste kuur. Heb mij schoolwerk vroegtijdig afgerond en heb nu ruim 12 weken de tijd om mij zo geheel op mijn lichaam te focussen. Na lezen en nog eens lezen heb ik gekozen voor de volgende kuur om mee te beginnen:
Wk 1/5 Dianabol 40mg per dag.
Wk 1/10 Test-E 500mg per week.
Wk 1/10 hcg 500iu per week
Wk 12/15 tamoxifen 20mg per dag
Huidige stats:
Lengte: 1,89
Gewicht: 86,7
VP: 12.2
Doel:
Woog 4 maanden terug 94 kilo en wil dan ook terug naar dat gewicht. Hoop met deze kuur als duwtje in de rug dat ik snel weer mijn niveau kan halen.
Hoop dat ik zo de nodige informatie over mijzelf en mijn intenties heb verschaft. Kunnen jullie mij dan aub helpen mbt de kuur. Meningen en tips zijn welkom, echter is het belangrijkste voor mij om te weten of ik de hcg en tamoxifen met de juiste planning en dosering heb geïmplementeerd.
Greetz,
Semi
Wk 1/5 Dianabol 40mg per dag.
Wk 1/10 Test-E 500mg per week.
Wk 1/10 hcg 500iu per week
Wk 12/15 tamoxifen 20mg per dag
Huidige stats:
Lengte: 1,89
Gewicht: 86,7
VP: 12.2
Doel:
Woog 4 maanden terug 94 kilo en wil dan ook terug naar dat gewicht. Hoop met deze kuur als duwtje in de rug dat ik snel weer mijn niveau kan halen.
Hoop dat ik zo de nodige informatie over mijzelf en mijn intenties heb verschaft. Kunnen jullie mij dan aub helpen mbt de kuur. Meningen en tips zijn welkom, echter is het belangrijkste voor mij om te weten of ik de hcg en tamoxifen met de juiste planning en dosering heb geïmplementeerd.
Greetz,
Semi

.
.