Fitness Seller

Dianabol + Test E (1ste kuur)

Semi911

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
95kg
Voor dat ik overga op de zaken zal ik mij eerst even voorstellen. Ik ben Semi (24) en volg al een tijdje het forum om wijzer te worden mbt eten, trainen en inmiddels ook de kuurtjes. Ik sport zowat mijn hele leven. Begonnen met karate, overgestapt op voetbal en geëindigd bij bodybuilding. Ben 4 jaar geleden begonnen in de gym en heb sinds 1,5 jaar terug ook een strikt voedingsschema. Heb inmiddels een goed fundament gecreëerd wat betreft training and food en wil nu dus de stap wagen naar mijn eerste kuur. Heb mij schoolwerk vroegtijdig afgerond en heb nu ruim 12 weken de tijd om mij zo geheel op mijn lichaam te focussen. Na lezen en nog eens lezen heb ik gekozen voor de volgende kuur om mee te beginnen:

Wk 1/5 Dianabol 40mg per dag.
Wk 1/10 Test-E 500mg per week.
Wk 1/10 hcg 500iu per week
Wk 12/15 tamoxifen 20mg per dag

Huidige stats:
Lengte: 1,89
Gewicht: 86,7
VP: 12.2

Doel:
Woog 4 maanden terug 94 kilo en wil dan ook terug naar dat gewicht. Hoop met deze kuur als duwtje in de rug dat ik snel weer mijn niveau kan halen.

Hoop dat ik zo de nodige informatie over mijzelf en mijn intenties heb verschaft. Kunnen jullie mij dan aub helpen mbt de kuur. Meningen en tips zijn welkom, echter is het belangrijkste voor mij om te weten of ik de hcg en tamoxifen met de juiste planning en dosering heb geïmplementeerd.

Greetz,

Semi

Succes kerel ben bezig met zelfde kuur....Ga je zeker kilo's meepakken ;).

Wat is er trouwens gebeurd met je kilo's ben je ziek geweest oid ?

Zou dbol weekje korter doen

• Topic Starter Topic Starter
Succes kerel ben bezig met zelfde kuur....Ga je zeker kilo's meepakken ;).

Wat is er trouwens gebeurd met je kilo's ben je ziek geweest oid ?

Hectische paar maanden gehad met school, vriendin en idd ziekte en dat allemaal samen werd een geweldige mix voor snel spier verlies [/FONT]:mad:.

Waarom dat als ik zo brutaal vragen mag ;) en kan je me ook je mening geven over tamoxifen ivm gyno. Daar ben ik een beetje onzeker over.

Kickstart is 4 weken voldoen, test kickt dan in.

Als je gyno krijgt dan nolva pakken. Anders enkel nolva als nakuur. Zoals je dat hebt staan is prima.

Hcg tot aan nakuur pakken. Je kunt daar mee beginnen vanaf week 3 (hier wisselen de meningen ook wel over. Sommige zeggen anaf week 1 andere weer week 3 of 5)

Heb de dbol ook op 4 weken gedaan....was voor mij een grote domper had er veel meer van verwacht !
Krijg morgen mn eerste inject en heb zelf ook gyno.....klein bobbeltje achter mn linker tepel.

Wacht gewoon tot mn nakuur begint....mocht het heel veel erger worden heb ik nog exemestane achter de hand ;)

Pak eerst is naturel wat massa.

De standaard kuur voor iemand dat nog nooit heeft gekuurd is :
250 mg test e
200 mg deca
30 mg dianabol

500 mg test is wat te veel van het goeie :)

De standaard kuur voor iemand dat nog nooit heeft gekuurd is :
250 mg test e
200 mg deca
30 mg dianabol

500 mg test is wat te veel van het goeie :)

Dit slaagt werkelijk op niks, 500 mg test e zou dus een pak heftiger zijn dan jij voorsteld? jij zit nogtans op dezelfde hoeveelheid aas. alsook zijn de bijwerkingen van deca heftiger dan vn test e.

Vind het eigenlijk wel jammer dat je gaat kuren terwijl je 95 kg gewogen hebt zonder een kuur aangeraakt te hebben.

Als je weer ff goed gaat trainen zonder anabolen, zul he redelijk snel weer op de 95 zitten.

Had dat als ik jouw was gedaan, en dan als je op de 95kg naturel zou staan, dan je kuur gaan doen.

Maar goed.
Zou als ik terug kon gaan in de tijd ook starten met alleen testosteron ethanate op 500mg per week.

En dan met een kuur daarna er een kickstart bij nemen als winstrol of dianabol.

Test deca en dbol is de basic van het kuren,
Als je met 500 mg test zit en je bent er gevoelig aan dat is pas er.
Dus beter beginnen met het eerste trapje en later hoger gaan :).

500 mg kan best! Alleen ik zou eerst naturel minstens weer op die 94 kilo komen en dan de kuur pakken.

Gr. Dumbbell

Test deca en dbol is de basic van het kuren,
Als je met 500 mg test zit en je bent er gevoelig aan dat is pas er.
Dus beter beginnen met het eerste trapje en later hoger gaan :).

Als je gevoelig bent voor deca ben je dan ook de lul. Heb je geen betere onderbouwing voor hetgeen je stelt?

ik zou graag eens wa bijkomen en wa spiermassa kweken. is dianabol een goede oplossing???

Als je gevoelig bent voor deca ben je dan ook de lul. Heb je geen betere onderbouwing voor hetgeen je stelt?

Als je test 2 weken langer laat lopen dan deca wat are the risk's?

Ik vraag me af wat beter is qua gains en gezondheid.

500 mg Test E

Of

250 TestE
200 Deca

Of

400 Primo
250 testE

Terug
Naar boven