AndroidHealthClinic

Dianabol van GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

aarson

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb 2 potjes Methandrostenolone (Dianabol) van GS (GENERIC supplements). Ik heb deze nog nooit gehad kan er dus ook weinig over zeggen. Wat is jullie mening?

Het is een wit kunstof potje van 5cm hoog met een luchtdicht afsluit dekseltje. Deze zat afgesloten dmv een witte strip die je los moet trekken om het potje te openen.

Het label op het potje omsluit het potje bijna geheel rondom. De linker zijkant is geelig met een kleine halve stierenkop gevolgd door "Generic supplements". Vervolgens is het overgrote deel van het label wit met zwarte letters "generic supplements" en geelige letters daaronder "Methandrostenolone 10mg 100tabs". Het label eindigd met een halve stierenkop gevolgd door het lotnummer: 288325 en de exp. date: 02-2008.

Als je het potje openmaakt zit er een wolkje watten in bovenop de tabletjes.

De tabletjes zelf zijn wit van kleur zonder enige opdruk en zijn rond van vorm.

Ik heb het zelfde als in de beschrijving hierboven, alleen viel me wel op dat die tabletten helemaal uit elkaar vallen in je mond. Maar zulke tabletten horen toch juist heel erg hard te zijn? Maybe heb ik het mis... Ik zal goede foto's maken en posten zo snel mogelijk.

Ook is bij mij de lotnummer en de exp anders:

lot: 777846 exp: 02-2010

Re: Dinabol van GS

Gebruik ik nu ook 2 weken ben 8 kilo aangekomen.

zo zo, knap gedaan. is dit je eerste kuurtje?? ik ben namelijk bang dat het ook een hoop vocht is. hoe ziet je kuurtje eruit??

ik heb het ongeveer 5 weken als kick start gebruik en ben 6,5 kilo bij gekomen , ik miet wel zeggen dat ik echt een vochtbom werdt maar dat is nou gelukkig weer aan het weg trekken.. je wordt er wel lekker sterk van :D

als je niet zn zeikertje ben over een beetje vocht , dan komt het best goed

ik denk altijd maar zo "alles voor massa" :D en die plofkop en dat vocht krijg je dr gratis bij :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

rtodeep zei:
ik heb het ongeveer 5 weken als kick start gebruik en ben 6,5 kilo bij gekomen , ik miet wel zeggen dat ik echt een vochtbom werdt maar dat is nou gelukkig weer aan het weg trekken.. je wordt er wel lekker sterk van :D

als je niet zn zeikertje ben over een beetje vocht , dan komt het best goed

ik denk altijd maar zo "alles voor massa" :D en die plofkop en dat vocht krijg je dr gratis bij :roflol:

JA, owkee, maar is het nou normaal dat die tabletten helemaal uit elkaar vallen ?? Want die tabletten vallen in mn mond al helemaal uit elkaar...

maak er is een foto van dan??

maar het kan wel zo zijn dat dr een paar gebroken zijn

Mooi overgetyped uit mijn topic.. :D

Volgens mij zijn er geen GS vervalsingen! Gewoon nemen en zien hoe het gaat!

Nemen jullie 1 dosering, of meerdere per dag?

Dr. Worf zei:
Mooi overgetyped uit mijn topic.. :D

Volgens mij zijn er geen GS vervalsingen! Gewoon nemen en zien hoe het gaat!

Nemen jullie 1 dosering, of meerdere per dag?

Ik neem 30 MG verdeeld over de dag, dus sochtends, smiddags en savonds een 10 MG tab.

En er stond ook ik heb het zelfde als hierboven, dus dat stukje uit jou topic.

Maark maak nog wel ff foto's kan iedereen het zien. Was het bij jou nou ook zo dat die tabletten uit elkaar vielen in je mond want die tabletten horen volgens mij heel erg hard te zijn dacht ik maarja...

Ik ga ze wel gewoon testen dan merk ik het wel...

Ik zou toch alles in een keer nemen als ik jou was.. een half uur voor de training..

Zoals ik het zie:

Dianabol heeft een halfwaardetijd van 4 uur! Dus 8 uur na inname heb je nog 1/4 deel in je bloed zitten!

De verhoogde test waardes en de daarbij behorende verhoogde eiwitsynthese komt het best tot zijn recht tijdens en zeker na de training bij een verhoogde behoefte en inname van eiwitten!

Dus ik train om 7 uur, dan neem ik 40mg Dbol in om 6 uur! Dat betekend dat ik om 10uur nog 20mg in mijn bloed heb! De vele eiwitten die ik direct voor/na de training nuttig (shake voor/na, kwark met muesli, casseinaat shake voor het slapen) zullen door de zeer verhoogde bloedwaardes veel nuttiger zijn dan dat ik bijvoorbeeld ergens in de middag de dbol neem of de dosis verdeel..

IMO dan..

(ik hoop dat het een beetje duidelijk is..)

Dr. Worf zei:
Zoals ik het zie:

Dianabol heeft een halfwaardetijd van 4 uur! Dus 8 uur na inname heb je nog 1/4 deel in je bloed zitten!

De verhoogde test waardes en de daarbij behorende verhoogde eiwitsynthese komt het best tot zijn recht tijdens en zeker na de training bij een verhoogde behoefte en inname van eiwitten!

Dus ik train om 7 uur, dan neem ik 40mg Dbol in om 6 uur! Dat betekend dat ik om 10uur nog 20mg in mijn bloed heb! De vele eiwitten die ik direct voor/na de training nuttig (shake voor/na, kwark met muesli, casseinaat shake voor het slapen) zullen door de zeer verhoogde bloedwaardes veel nuttiger zijn dan dat ik bijvoorbeeld ergens in de middag de dbol neem of de dosis verdeel..

IMO dan..

(ik hoop dat het een beetje duidelijk is..)

Thanx, maar vertel me nog eens of het nou echt zo is dat die tabletten uit elkaar horen te vallen in je mond want dat heb ik nog steeds niet begrepen of het zo is??

De tabletten zijn gemaakt van samengeperst poeder, niet gek dus dat hij uit elkaar valt op je tong..

Dr Worf ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Dboll kan je volgens mij ook over de dag verdelen. Je lichaam herstelt voortdurend van de trainingen die vooraf zijn gegaan. Als je dan rekening houd met de verhoogde eiwitsynthese en je voeding zit goed dan benut je de Dboll ook ten volle.

dragon33 zei:
Dr Worf ik ben het maar gedeeltelijk met je eens. Dboll kan je volgens mij ook over de dag verdelen. Je lichaam herstelt voortdurend van de trainingen die vooraf zijn gegaan. Als je dan rekening houd met de verhoogde eiwitsynthese en je voeding zit goed dan benut je de Dboll ook ten volle.

Owkee morguh post ik nog even foto's maar ik ga ervan uit dat het wel goed zit. Wat is ongeveer de periode dat je er iets van gaat merken. Sommige zeggen namelijk na een kwartier en sommige na een aantal dagen.

goeie avond. mijn bionabol tabs,die ik heb zijn wit ze zeggen hier in omgeving ehv,dat het het zelfde is,als dianabol,{dianabol is normaal een zeskantige tab en ligt roze} omschrijving van dat potje klopt,bionabol zit in een glazen potje van bruin glas,met kunstof dop. dus misschien heb je bionabol?

gr de boer............

de boer zei:
goeie avond. mijn bionabol tabs,die ik heb zijn wit ze zeggen hier in omgeving ehv,dat het het zelfde is,als dianabol,{dianabol is normaal een zeskantige tab en ligt roze} omschrijving van dat potje klopt,bionabol zit in een glazen potje van bruin glas,met kunstof dop. dus misschien heb je bionabol?

gr de boer............

Aardig bedoelt van je mischien bro maar ben bang dat je er helemaal naast zit:)

de boer zei:

gr de boer............

volgens mij heb je de topicstarter zn vraag niet gelezen?? hij weet zelf ook wel dat t diana is :p

de boer zei:

gr de boer............

Biona in potjes? Ze horen in gele/oranje strips te zitten bro...!!!

ja, inderdaad. Ben niet echt achterlijk het is d-bol dat is duidelijk. Ben ook nog niet aan mijn kuur begonnen heb alleen een tab genomen om tetesten hoe die smaakt :P maar is niet lekker.

Verder viel me op dat hij uit elkaar viel in mijn mond. Maar zoals in de omschrijving al staat gaat het hier niet om bionabol. Geen glazen potje etc. Dus je hebt de omschrijving niet eens gelezen denk ik.

Ik ben er wel van overtuigd dat het goed spul is, zeker nu ik alles heb gelezen van alle andere gasten voldoet het helemaal aan de omschrijving. Maar moet nog ff wachten met de kuur heb only de stuf in huis gehaald.

Wat me in iedergeval opvalt aan gs is dat het er erg amaturistisch uitziet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven