XXL Nutrition

Dianabol van GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

aarson

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb 2 potjes Methandrostenolone (Dianabol) van GS (GENERIC supplements). Ik heb deze nog nooit gehad kan er dus ook weinig over zeggen. Wat is jullie mening?

Het is een wit kunstof potje van 5cm hoog met een luchtdicht afsluit dekseltje. Deze zat afgesloten dmv een witte strip die je los moet trekken om het potje te openen.

Het label op het potje omsluit het potje bijna geheel rondom. De linker zijkant is geelig met een kleine halve stierenkop gevolgd door "Generic supplements". Vervolgens is het overgrote deel van het label wit met zwarte letters "generic supplements" en geelige letters daaronder "Methandrostenolone 10mg 100tabs". Het label eindigd met een halve stierenkop gevolgd door het lotnummer: 288325 en de exp. date: 02-2008.

Als je het potje openmaakt zit er een wolkje watten in bovenop de tabletjes.

De tabletjes zelf zijn wit van kleur zonder enige opdruk en zijn rond van vorm.

Ik heb het zelfde als in de beschrijving hierboven, alleen viel me wel op dat die tabletten helemaal uit elkaar vallen in je mond. Maar zulke tabletten horen toch juist heel erg hard te zijn? Maybe heb ik het mis... Ik zal goede foto's maken en posten zo snel mogelijk.

Ook is bij mij de lotnummer en de exp anders:

lot: 777846 exp: 02-2010

Wat een circus is het hier in het AAS gedeelte toch soms he :D

Ik snap trouwens niet hoe het komt dat mensen 3 tot 4 jaar oude topics bumpen. Hoe halen ze het in hun hoofd om daar bij te komen :p

ach ik las [pas lid] en reageerde erop..dat het hier met een dik laagjes stog nog rond dwaalt das de schuld van de ''interieurverzorger'' gheghe. ;)hmm nu maar wachten op mijn vraag die ik bytheway niet meer zie..? Hmm ben jij de verzorgerster hier.. waar is mijn stof gebleven?:)

kruitvat,naast de scheermesjes,tientje voor 1000 tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven