XXL Nutrition

Dianabol van GS

Status
Niet open voor verdere reacties.

aarson

Cool Novice
Waardering
0
Ik heb 2 potjes Methandrostenolone (Dianabol) van GS (GENERIC supplements). Ik heb deze nog nooit gehad kan er dus ook weinig over zeggen. Wat is jullie mening?

Het is een wit kunstof potje van 5cm hoog met een luchtdicht afsluit dekseltje. Deze zat afgesloten dmv een witte strip die je los moet trekken om het potje te openen.

Het label op het potje omsluit het potje bijna geheel rondom. De linker zijkant is geelig met een kleine halve stierenkop gevolgd door "Generic supplements". Vervolgens is het overgrote deel van het label wit met zwarte letters "generic supplements" en geelige letters daaronder "Methandrostenolone 10mg 100tabs". Het label eindigd met een halve stierenkop gevolgd door het lotnummer: 288325 en de exp. date: 02-2008.

Als je het potje openmaakt zit er een wolkje watten in bovenop de tabletjes.

De tabletjes zelf zijn wit van kleur zonder enige opdruk en zijn rond van vorm.

Ik heb het zelfde als in de beschrijving hierboven, alleen viel me wel op dat die tabletten helemaal uit elkaar vallen in je mond. Maar zulke tabletten horen toch juist heel erg hard te zijn? Maybe heb ik het mis... Ik zal goede foto's maken en posten zo snel mogelijk.

Ook is bij mij de lotnummer en de exp anders:

lot: 777846 exp: 02-2010

• Topic Starter Topic Starter
rtodeep zei:
dr staan soms ook spel fouten op de potjes , dat had ik :S

Ja, volgens mij staat er bij mij ook een spelfout op het potje, als het goed is moet het zijn: Metandrostenolone en bij staat Metandrostonolone maarja zal wel goed zijn denk. Maar hoe weet je nou echt dat die shit goed is want ben wel benieuwd op welk termijn je het ongeveer moet voelen.

Geef dianabol een week of anderhalf, dan weet je echt wel of je de juiste hebt!

kracht zal vrij snel toenemen (binnen drie dagen, sommigen voelen het sneller)
Zichtbare resultaten op een week, vooral vocht

Owkee, heel erg bedankt in iedergeval. Ik geloof ook wel dat het echt is maar ik laat het jullie weten tegen de tijd dat ik aan de kuur ga beginnen. Dan maak ik hier zeker een verslag van. Dit topic mag verder van mij dicht in iedergeval.

wat is dit nou weer voor een vraag van furious. Kijk naar alle tabellen. De manier waarom je het moet gebruiken moet je voor jezelf maar vaststellen. Je kan het verdeeld innemen. En je kan het ook in een keer innemen. Bekijk de grafieken die dr.worlf heeft gepost dan weet je meer.

rtodeep zei:
ik heb het ongeveer 5 weken als kick start gebruik en ben 6,5 kilo bij gekomen , ik miet wel zeggen dat ik echt een vochtbom werdt maar dat is nou gelukkig weer aan het weg trekken.. je wordt er wel lekker sterk van :D

als je niet zn zeikertje ben over een beetje vocht , dan komt het best goed

ik denk altijd maar zo "alles voor massa" :D en die plofkop en dat vocht krijg je dr gratis bij :roflol:

Jij snapt het echt niet he.
Waarom zou het je niet uitmaken dat je vocht vasthoudt?
Je verdoet je conditie ermee, als je binnen 2 weken bv 4 kilo vocht vashoudt.
Je traint misschien wel hard voor je gevoel, maar geloof mij maar dat je zonder die 4 kilo vocht een stuk meer kan geven in de gym.

Leuk dat je die kilo's ff snel bijkomt, maar vocht is dus k*t

ben ik het niet helemaal mee eens dvo. Dat vocht komt juist weer van pas als bescherming vor je gewrichten. Je word sterker en kan alles dus nog ff iets harder op zijn flikkergeven als normaal.

dat laagje vocht in je gewrichten geeft je wat bescherming met trainen, dus dat je zonder dat vocht harder kan trainen vind ik een beetje onzin.

4kg vocht is geen laagJE vocht hoor bro :)
Wat vocht kan helemaal geen kwaad, maar als je 8 kilo aankomt in 2 weken zijn het zeker 5 kilo vocht/vet.
Werkt alleen maar in je nadeel

maar in iedergeval to the point. Ik denk niet dat de GS met deze batchummers goed is, ik heb ook slechte resultaten met de dianabol van GS. Naar mijn idee heb ik helemaal geen toename in kracht en gewicht. Mijn voeding is echtwel in orde en ik train 2 dagen tussenpauze van een dag voor herstel en weer twee dagen gevolgd door het weekend.

Ik zit nu op dag 9 van de kuur en dat is al ruim voldoende om aan te geven of de spullen goed zijn lijkt me. Of het echt of niet echt is kan ik moeilijk bepalen maar denk wel dat het dik ondergedoseerd is.

Hopelijk is de test e van GS wel in orde aangezien ik ook al mensen heb gezien met slechte resultaten met deze batchnummers.

Maar de uiteindelijke conslusie of er nou fakes bestaan van de GS uitgaves is nog steeds niet duideijk. Het enige vreemde is gewoon wel dat onderdoseringen toch nooit in zulke mate kunnen zijn dat je nauwelijks resultaten behaald.

ik heb het ook nu een week merk geen verschil hoop dat het nog komt heb altijd haast .
nog geen gewicht toe name niks ik hou jullie op de hoogte

ja, inderdaad. Ben niet echt achterlijk het is d-bol dat is duidelijk. Ben ook nog niet aan mijn kuur begonnen heb alleen een tab genomen om tetesten hoe die smaakt :P maar is niet lekker.

Verder viel me op dat hij uit elkaar viel in mijn mond. Maar zoals in de omschrijving al staat gaat het hier niet om bionabol. Geen glazen potje etc. Dus je hebt de omschrijving niet eens gelezen denk ik.

Ik ben er wel van overtuigd dat het goed spul is, zeker nu ik alles heb gelezen van alle andere gasten voldoet het helemaal aan de omschrijving. Maar moet nog ff wachten met de kuur heb only de stuf in huis gehaald.

Wat me in iedergeval opvalt aan gs is dat het er erg amaturistisch uitziet.

idd ik heb ze ook slik ze nu al 3 weken[diaantje] en ze vallen idd uitelkaar bij het miste geringste in je mond... wat op zich de boel nog vreemder maakt is dat andere tabletten van hun producten ook wit zijn en het enigste verschil is een ingedrukt[geperst] rondje in het midden van de tabletjes..dus bv de nakuur pillies bv van hun zijn exact hetzelfde maar dan zoals beschreven hierboven..dus met een stippie[ingeperst] bv nolvadex..

Maar ze werken wel degelijk en idd soms staan zelfs de stickers er scheef op..mmmjta..het is zoals het is..

oke 2 week voor bij in kracht wel wat sterker gewicht nog steeds 90kg ik geloof er bijna niet meer in maar goed we gaan door

Tjonge..je zou toch mogen verwachten dat je na 2 hele weken dianabol bijna podium waardig zou zijn....

:D

Tjonge..je zou toch mogen verwachten dat je na 2 hele weken dianabol bijna podium waardig zou zijn....

:D

hmm en toch helpt het wel ...maar idd je moet er geen wonderen van verwachten..niets hier bytheway want je zal toch je lichaam op zijn donder willen geven om dat ''extratjuh'' te mogen''voelen'.. en op den duur zal je het wel merken met je kilos maar nogmaals das mijn 'ervaring' tot u toe,ben dr zelf nu mee bezig nmlk.

ps ff dit nog nu ik hier toch ben.. mag ik gelijk na die diana doorgaan met winstrol ook in oraal gebruik..? of moet ik hierna ''rust'' nemen en een nolvadex pakken of iets in die trend? Gaarne andtwoordt want ik ben bijna dr mee klaar[diana]..

alvast bedankies;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven