XXL Nutrition

dianabol vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geweldig hoe elke Guru hem uitlacht om z'n idee 2 orals te stacken, terwijl daar niks mis mee is. 1000'en mensen die bijv. Dbol en Anadrol stacken en nergens last van hebben. Als hij 30 Winny en 30 Dbol stackt is ie achterlijk maar 60 mg Dbol is een aanvaardbare dosis.

Verder lijkt TS me wel een r*tard, I do agree on that.

@TS: Laat al die ecto's hier nou maar lullen! Die hebben allemaal niks meer om te zetten omdat ze zo droog staan als een kurk. Jij hebt tenminste nog genoeg buikvet wat je om kunt zetten in spieren! Maar ik zou die winstrol laten zitten man. Het verbrand alleen maar je vet en dat wil je nou juist om zetten in spieren! ik zou gewoon een dianabol only kuur doen en dan zorgen dat je genoeg zout binnen krijgt! Dat is heel belangrijk! Natrium reageert namelijk op je vetreceptoren en dat zorgt ervoor dat het om gaat zetten in spieren!

Al die negatieve adviezen hier ook altijd!

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Geweldig hoe elke Guru hem uitlacht om z'n idee 2 orals te stacken, terwijl daar niks mis mee is. 1000'en mensen die bijv. Dbol en Anadrol stacken en nergens last van hebben. Als hij 30 Winny en 30 Dbol stackt is ie achterlijk maar 60 mg Dbol is een aanvaardbare dosis.

Verder lijkt TS me wel een r*tard, I do agree on that.
Dat denk ik ook niet nee. Of je nou 6 pilletjes van het een neemt of 3 van beide.

Walter heeft alles al gezegd, alleen als je het helemaal goed wilt doen zou ik toch gaan prikken.
Zo'n naaldje stelt echt niks voor joh en deca zet pas echt goed je vet om.

Al vind ik het een heel leerzaam topic, doe ik 'm toch dicht...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven