XXL Nutrition

dianabol

iceman1982

Novice
Waardering
0
Hoi ik train nu ongeveer al vier jaar met weining resultaat, dit komt niet door slecht trainen of voeding of rust.
mijn lichaam bouw is helaas niet zo geweldig, dus heb ik besloten om een kuur te pakken.
De geschikte kuur voor mij lijkt dianabol, en dan een kuur van zes weken met een lage inname om de schade in beperking te houden.
Maar ik ben op zoek naar de inname schema hoe veel ik in moet nemen en wat ik er bij moet pakken om mijn lichaam niet teveel te ontregelen.
Wie kan mij helpen aan een goed schema voor dianabol??

de groeten iceman

gewoon 40mg per dag en verdelen op de dag.
wat zijn je stats trouwens? kun je niet beter test-e toevoegen? maar ok het is jouw keuze. als ik jou was zou ik ook nakuur doen.
succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
gewoon 40mg per dag en verdelen op de dag.
wat zijn je stats trouwens? kun je niet beter test-e toevoegen? maar ok het is jouw keuze. als ik jou was zou ik ook nakuur doen.
succes verder!

oke wat zou ik het beste bij kunnen pakken bij dianabol de nakuur dus??en wat bedoel je met stats??

een beetje rondkijken op de site had je ook al flink geholpen :cool:

als je dianabol tabs met een glas rum neemd blijf je ook lekker droog !!;)

jeeeeeezus.

4 jaar trainen en niet vooruitkomen en het ligt niet aan het trainen of eten?

yeah right.... Nee, met een kuur kom je dan de zomer wel door. Zeker als een dianavochtbelletje.

hoe weet je zo zeker dat t niet aan eten of trainen ligt?
ben weleens benieuwd wat je stats zijn en wat je voedingsschema is.
want als je met goed eten/trainen niet vooruit komt vrees ik dat t met dianabol ook niet zal lukken eerlijk gezegt

Ik ging op 30mg al loeihard dus misschien is 40mg zonde...

• Topic Starter Topic Starter
leeftijd 25
lengte 1.93
gewicht 76 kilo
train nu 3 jaartjes ongeveer
4 dagen in de week

TIJD maaltijden

7uur Whey-gainer
bak muslie
sinasappel

9uur 4 boterhammen kalkoen/kaas

11uur 4 rijstwafels
noeten reep