XXL Nutrition

dianabol

iceman1982

Novice
Waardering
0
Hoi ik train nu ongeveer al vier jaar met weining resultaat, dit komt niet door slecht trainen of voeding of rust.
mijn lichaam bouw is helaas niet zo geweldig, dus heb ik besloten om een kuur te pakken.
De geschikte kuur voor mij lijkt dianabol, en dan een kuur van zes weken met een lage inname om de schade in beperking te houden.
Maar ik ben op zoek naar de inname schema hoe veel ik in moet nemen en wat ik er bij moet pakken om mijn lichaam niet teveel te ontregelen.
Wie kan mij helpen aan een goed schema voor dianabol??

de groeten iceman

gewoon 40mg per dag en verdelen op de dag.
wat zijn je stats trouwens? kun je niet beter test-e toevoegen? maar ok het is jouw keuze. als ik jou was zou ik ook nakuur doen.
succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
gewoon 40mg per dag en verdelen op de dag.
wat zijn je stats trouwens? kun je niet beter test-e toevoegen? maar ok het is jouw keuze. als ik jou was zou ik ook nakuur doen.
succes verder!

oke wat zou ik het beste bij kunnen pakken bij dianabol de nakuur dus??en wat bedoel je met stats??

een beetje rondkijken op de site had je ook al flink geholpen :cool:

als je dianabol tabs met een glas rum neemd blijf je ook lekker droog !!;)

jeeeeeezus.

4 jaar trainen en niet vooruitkomen en het ligt niet aan het trainen of eten?

yeah right.... Nee, met een kuur kom je dan de zomer wel door. Zeker als een dianavochtbelletje.

hoe weet je zo zeker dat t niet aan eten of trainen ligt?
ben weleens benieuwd wat je stats zijn en wat je voedingsschema is.
want als je met goed eten/trainen niet vooruit komt vrees ik dat t met dianabol ook niet zal lukken eerlijk gezegt

Ik ging op 30mg al loeihard dus misschien is 40mg zonde...

• Topic Starter Topic Starter
leeftijd 25
lengte 1.93
gewicht 76 kilo
train nu 3 jaartjes ongeveer
4 dagen in de week

TIJD maaltijden

7uur Whey-gainer
bak muslie
sinasappel

9uur 4 boterhammen kalkoen/kaas

11uur 4 rijstwafels
noeten reep

12uur 2 boterhammen kalkoen/kaas
2 eieren
Whey-gainer
bakje kwark

14uur appel
notenreep

16uur banaan

19uur vlees/vis/kip rijst/aardappelen groente
Whey-gainer

21uur 2 boterhammen tomaat komkomer
2 eieren

22uur Whey-gainer

nieuw eet schema

dit zijn mijn stats

Laatst bewerkt:
je zal zelf slim genoeg zijn om te kunnen beoordelen dat het echt aan je bouw ligt!dus dan zou ik naast de dboll ook nog 250mg/500m test enth. zetten zodat je ook nog wat overhoud na je kuurtje!

Je zult vast gen monster genen hebben, maar ik vind je voeding lang niet optimaal..
Voeding is ook belangrijk tijdens en na een kuur, niet alleen als je naturel wilt gainen:)

afhankelijk van wat je eet, en wat je darmen niet aan kunnen wel ja...zeker als je medium beef eet....dat komt er altijd half onverteerd uit :P

Je moet ongeveer 4x zoveel eten wil je aankomen en laat die dboll maar staan.

Eet goede shit, zoals veeeeeel vlees, vis, rijst, groentes etc verdeeld over 7 a 8 maaltijden op een dag.

niet aan je voeding liggen? Kerel je hebt een voedings schema van niets! Verdiep je eerst maar eens in voeding en training alvorens je gaat kuren! Vreten gast! kwark, kip, biefstuk, melk, eieren!

Terug
Naar boven