Fitness Seller

dianabol

1.93 en 76 kg dit ligt toch echt wel aan je voeding . Probeer eerst maar eens zkr 80 kg te wegen. Koop gewoon een paar bussen weightgainer en drink die met melk

• Topic Starter Topic Starter
dat klopt ook wel en mijn voeding ga ik ook zeker aanpassen!!maar ik hoef niet reuze groot te worden een mooi getraindlijf is voor mij goed zat.
en inderdaad mijn eten moet beter maar zoals ik al eerder zijn mijn stofwisseling is erg hoog en mijn bouw is er ook niet op gemaakt.
dit werk ook erg in mijn nadeel. want ook al zou ik perfecte voeding tot mij nemen aankomen is voor mij gewoon een groot probleem.

De goedkoopste weightgainer die er is, chocomel.

dat klopt ook wel en mijn voeding ga ik ook zeker aanpassen!!maar ik hoef niet reuze groot te worden een mooi getraindlijf is voor mij goed zat.
en inderdaad mijn eten moet beter maar zoals ik al eerder zijn mijn stofwisseling is erg hoog en mijn bouw is er ook niet op gemaakt.dit werk ook erg in mijn nadeel. want ook al zou ik perfecte voeding tot mij nemen aankomen is voor mij gewoon een groot probleem.

Die van mij ook niet kerel, maar toch ben ik in 3 jaar 32 kilo aangekomen.
Ligt echt aan je eten, 85 kilo moet echt te doen zijn!

En een mooi getraint lijf heeft imo ook niks te maken met hoe veel je weegt maar alleen met hoe het eruit ziet. Waarom dan kuren, dat is naturel al helemaal goed te doen..

Succes ermee:)

ik ben bijna even lang als jou toen ik begon met trainen woog ik nog geen meer en toen was ik zeker geen dikkertje

en inderdaad mijn eten moet beter maar zoals ik al eerder zijn mijn stofwisseling is erg hoog en mijn bouw is er ook niet op gemaakt.
dit werk ook erg in mijn nadeel. want ook al zou ik perfecte voeding tot mij nemen aankomen is voor mij gewoon een groot probleem.

*zucht*

Kerel, je bent heel lang en heel dun. Denken dat je opeens 'reuze groot' wordt van meer eten en beter trainen is natuurlijk grote onzin.
Ik ben ook half indo, dus dat smoesje mag je ook thuislaten. Laat de Dbol gewoon nog even voor wat het is, zonder een degelijk voedingsschema schiet het toch geen reet op.

Laat die weightgainer staan en eet 2kg rijst en 2kg vlees per dag.

*zucht*

Kerel, je bent heel lang en heel dun. Denken dat je opeens 'reuze groot' wordt van meer eten en beter trainen is natuurlijk grote onzin.
Ik ben ook half indo, dus dat smoesje mag je ook thuislaten. Laat de dianabol gewoon nog even voor wat het is, zonder een degelijk voedingsschema schiet het toch geen reet op.

Dat indo verhaal is simpel, het is wel moeilijker om aan te komen dat is gewoon zo.
Niet iedereen heeft de zelfde bouw of genen mijn broer bv is wel groter als mij en wij verschillen kwa leeftijd niks en hij traind niet en eet verschrikelijk slecht. Dus het heeft gewoon een grote deel te maken met mij gene.
En ja mijn eten moet ik ook aanpassen en ik heb al een goed dieet waar mee ik alle juiste voeding binnen krijg.
Dus nu hoop ik met dit eet schema wel goed aan te komen

O ja en reuze groot hoef ik niet te worden vind ik persoonlijk ook niet eens mooi!!

Dat indo verhaal is simpel, het is wel moeilijker om aan te komen dat is gewoon zo.
Niet iedereen heeft de zelfde bouw of genen mijn broer bv is wel groter als mij en wij verschillen kwa leeftijd niks en hij traind niet en eet verschrikelijk slecht. Dus het heeft gewoon een grote deel te maken met mij gene.
En ja mijn eten moet ik ook aanpassen en ik heb al een goed dieet waar mee ik alle juiste voeding binnen krijg.
Dus nu hoop ik met dit eet schema wel goed aan te komen

O ja en reuze groot hoef ik niet te worden vind ik persoonlijk ook niet eens mooi!!

Dan waarom willen kuren?

al zou je waarschijnlijk gigantisch willen worden zou t je niet lukken, t hele forum hier porbeert dat maar wie t lukt is op 1 hand te tellen.
een ''mooi'' lichaam krijg je ook niet zomaar, zal je heel hard voor moeten werken en goed eten.

al zou je waarschijnlijk gigantisch willen worden zou t je niet lukken, t hele forum hier porbeert dat maar wie t lukt is op 1 hand te tellen.
een ''mooi'' lichaam krijg je ook niet zomaar, zal je heel hard voor moeten werken en goed eten.

ja juist precies daar ben ik het zeker mee eens ik bedoel waarom groot een goed mooi lichaam is ook gewoon goed.
hard er voor werken doe ik al en nog een paar stappen, ja het eten gaat ook zeker goed komen.

er is een verschil tussen een mooi goed lichaam en giganties en dat laatste hoeft voor mij niet.
Ik doe het ook voor mij zelf en niet om aan wetstrijden mee te gaan doen!!

Ja, ok..
Maar het klinkt zo tegenstrijdig!
Het lijkt alsof je geen zin hebt om een goed voedingsschema te gaan maken, omdat je niet zo groot wilt worden (wat ook niet zo 1,2,3 lukt hoor), maar wel willen kuren???
Ten eerste kun je met voeding + trainingsschema ook veel bereiken, ten tweede wil je dus eigenlijk WEL groot worden, anders zette je die spuit ook niet...
Dus eerst je voeding, training, rust etc op een rijtje, dan nog niet tevreden na een jaartje, dan kun je altijd nog denken aan iets extra's..

dit werk ook erg in mijn nadeel. want ook al zou ik perfecte voeding tot mij nemen aankomen is voor mij gewoon een groot probleem.[/QUOTE]

is dikke bullshit oud!!

Dan ben ik wel benieuwd naar je voedingsschema ;)

Ja, ok..
Maar het klinkt zo tegenstrijdig!
Het lijkt alsof je geen zin hebt om een goed voedingsschema te gaan maken, omdat je niet zo groot wilt worden (wat ook niet zo 1,2,3 lukt hoor), maar wel willen kuren???
Ten eerste kun je met voeding + trainingsschema ook veel bereiken, ten tweede wil je dus eigenlijk WEL groot worden, anders zette je die spuit ook niet...
Dus eerst je voeding, training, rust etc op een rijtje, dan nog niet tevreden na een jaartje, dan kun je altijd nog denken aan iets extra's..

Voor mij is het gewoon moeilijk geweest heb altijd in de horeca gewerkt.
En dan is het niet bepaald makelijk om goed te eten, want als je in de horeca werkt is het vlug vlug eten en weer aan werk.
Ik heb altijd geprobeert om zo goed mogelijk te eten maar dat werkt niet altijd,daar is in de horeca simpel weg geen tijd voor.
nu ik niet meer in de horeca werk kan ik er veel meer tijd aan besteden.

dit werk ook erg in mijn nadeel. want ook al zou ik perfecte voeding tot mij nemen aankomen is voor mij gewoon een groot probleem.[/QUOTE]

is dikke bullshit oud!!

Voor mij is het gewoon moeilijk geweest heb altijd in de horeca gewerkt.
En dan is het niet bepaald makelijk om goed te eten, want als je in de horeca werkt is het vlug vlug eten en weer aan werk.
Ik heb altijd geprobeert om zo goed mogelijk te eten maar dat werkt niet altijd,daar is in de horeca simpel weg geen tijd voor.
nu ik niet meer in de horeca werk kan ik er veel meer tijd aan besteden

Terug
Naar boven