Fitness Seller

Dianabol

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anoniem51193

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
3
Hey jongens,

mijn naam is amir en ik ben 22 jaar,ik ben 2 jaar bezig met fitnessen en boksen.
ik ben 1,80 en ik weeg 80 kilo.

ik heb me lichaam in zovere getraind dat ik nu klaar ben voor mijn 1e keur en daar heb ik jullie advies heel graag bij nodig.
ik kreeg van iemand op me sport school te horen dat anapolon het beste was om daar gelijk mee te beginnen maar volgens mij is dat de sterkste zooi wat je kan krijgen en aangezien ik nieuw ben qua anabolen gebruiken wil ik mijn eerste keur zo veilig en effectief mogelijk maken.
ik dacht zelf aan een dianabol keurtje kunnen jullie mij daar bij helpen.

Thnx :cool::rolleyes:

Hey jongens,

mijn naam is amir en ik ben 22 jaar,ik ben 2 jaar bezig met fitnessen en boksen.
ik ben 1,80 en ik weeg 80 kilo.

ik heb me lichaam in zovere getraind dat ik nu klaar ben voor mijn 1e keur en daar heb ik jullie advies heel graag bij nodig.
ik kreeg van iemand op me sport school te horen dat anapolon het beste was om daar gelijk mee te beginnen maar volgens mij is dat de sterkste zooi wat je kan krijgen en aangezien ik nieuw ben qua anabolen gebruiken wil ik mijn eerste keur zo veilig en effectief mogelijk maken.
ik dacht zelf aan een dianabol keurtje kunnen jullie mij daar bij helpen.

Thnx :cool::rolleyes:

Afgekeurd.

• Topic Starter Topic Starter
hahahhahaa ja tuurlijk hahahha

Dianabool is troep man.. Veel vocht, vet gainen en het is moeilijk vast te houden..
Train eerst nog ff naturel een jaartje door, ga je helemaal verdiepen in de materie : Voeding, oefeningen, en de anabolen..
Vervolgens besluit je tien weken test 500mg per week te doen..

Dianabool is troep man.. Veel vocht, vet gainen en het is moeilijk vast te houden..
Train eerst nog ff naturel een jaartje door, ga je helemaal verdiepen in de materie : Voeding, oefeningen, en de anabolen..
Vervolgens besluit je tien weken test 500mg per week te doen..

Klopt want test e 500mg hou je wel vast en heb je absoluut geen vocht :roflol:

misschien zelf eens inlezen?

is 500 mg per week niet te veel dan?
ik dacht eerder aan 250 mg per week?

amir salam ba man bazi mikoni?

salam khoob hastie baradar.
bebin 2 mitoeni mano komak koni mikhaam dianabol masraf konaam khoobe????

Klopt want test e 500mg hou je wel vast en heb je absoluut geen vocht :roflol:

misschien zelf eens inlezen?

Hoor je me zeggen dat je daar geen vocht van vasthoud dan??
Dianabool ik vind het troep

Test only vind ik een goede beginners kuur. (hierbij heb ik dus niet gezegt dat je geen vocht pakt ojah?!!! :eek:)
Als je goed nakuurt en goed blijft eten en trainen kan je als eerste kuur als je niet aan je max zit toch wel zon 5 a 6 kilo vasthouden.. Dianabool betwijfel ik het...

er zijn natuurlijk uitzonderingen met dianabool...maar toch

salam khoob hastie baradar.
bebin 2 mitoeni mano komak koni mikhaam dianabol masraf konaam khoobe????

zou je kunnen doen. Zou persoonlijk Test only mee beginnen. Ben geen voorstander voor tabs only. Heb ook geen ervaring mee tabs only. Haalt minder uit en is ook zwaarder voor je lever.

Kunnen we normaal NL lullen hier? Zou wel zo sociaal zijn. Anders is marokko.nl wat voor jullie?

is test only injectie? en kan je daar wat uitgebreider over willen vertellen

Kunnen we normaal NL lullen hier? Zou wel zo sociaal zijn. Anders is marokko.nl wat voor jullie?

ten 1e
we spreken niet marokaans en we zijn geen marokanen

en ten 2e als het je hier niet bevalt ga je tog weg simpel zat
en we spreken tog ook nederlands dus...

neuk me :rolleyes: het was gewoon een begroeting van mij om te kijken of die daadwerkelijk afkomstig is van waar ik dacht.....verder ben ik er ook niet op ingegaan, so **** me again yzord in the pooper!

Dbol is niet halal!

neuk me :rolleyes: het was gewoon een begroeting van mij om te kijken of die daadwerkelijk afkomstig is van waar ik dacht.....verder ben ik er ook niet op ingegaan, so **** me again yzord in the pooper!

Lul niet zo dom. Praat gewoon NL. Voor al het andere gejank hebben we PM uitgevonden. Moet je eens proberen, werkt heel goed.

en ten 2e als het je hier niet bevalt ga je tog weg simpel zat
en we spreken tog ook nederlands dus...[/QUOTE]

Beetje babbels voor je 7de postje bro.Jij komt hier vragen,en als de antwoorden JOUW......... niet bevallen ga je tog weg,simpel zat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven