XXL Nutrition

dianabol

ter Beek

Novice
Waardering
0
Hallo jongens ik heb een vraag voor jullie.
ik wil beginnen met dianabol tabletten.
maar ben er nog niet echt alles over te weten gekomen.
is er iemand die echt weet hoe het het beste te gebruiken is.
en hoe het beste aan te pakken is.

Laatst bewerkt:
(Mr. J. ....!!!)

zet eerst eens je stats neer en je trainingsjaren. Dieet en training in orde of is het een zomerkuurtje??

Je zal niet veel gode reacties vanandere leden krijgen op een dianabol only kuurtje. Wilje het toch persee doen....25-35mg per dag.

Beter zou zijn om een ander kuurtje te nemen.

Heb je ook aan nukuur gedacht??

Laatst bewerkt:
4 tot 6 weekies rond de 25mg
in combi met deca of test voor 10 weekies

ja hoor gewoon 12 weken 60mg per dag nemen :rolleyes: :rolleyes:

Ehm, stats ?

voedingsschema ? trainingsschema ?

En... want daar zal het wel weer om gaan, met d-bol zie je er NIET strak uit op het strand en kun je al helemaal NIET veel zuipen.

MightyDuck zei:

Ehm, stats ?

En... want daar zal het wel weer om gaan, met d-bol zie je er NIET strak uit op het strand en kun je al helemaal NIET veel zuipen.

dat zal hem van gedachte veranderen :D

!!BarmaN!! zei:
4 tot 6 weekies rond de 25mg
in combi met deca of test voor 10 weekies

BarmaN bedoeld d-bol max. 6 weken niet opbouwen, rond de 25mg per dag ja, terwijl je tegelijkertijd een kuur van 10 weken test of deca doet.

400mg test BarmaN ? :)

MightyDuck zei:

Ehm, stats ?

zoek het even op met de search funtie zijn denk ik wel 10000 topics over duz daar vind je vast wel een antwoord in. oeps verkeerd gequated

MightyDuck zei:
BarmaN bedoeld d-bol max. 6 weken niet opbouwen, rond de 25mg per dag ja, terwijl je tegelijkertijd een kuur van 10 weken test of deca doet.

400mg test BarmaN ? :)

das meer dan genoeg :) tenzei hij bij zijn vorige kuurtje 1gram :eek: test zette :p

Laatst bewerkt:
MightyDuck zei:
Oja man denk het ook, Ed wil je Chad gewoon bellen en ons hier niet lastig komen vallen ? :mad:

hahahahahah

leuk dat chatten hier. dit was toch een forum :D snap nu ff niet dat het zo rustig op de chat is

Gewoon 40- 50 mg /dag, slecht voor je lever is t toch, doe t dan goed.

• Topic Starter Topic Starter
he alles goed ik ben nu een jaar aan het trainen heb me nog niet echt in dat soort dingen verdiept maar wel van anderen mensen gehoord en wil gewoon weten wat ik het beste kan doen om te beginnen en wat ik er voor moet doen.

groeten Ttb

1 jaar trainen....veel te vroeg voor AS. Maar nu al informatie op doen, kan natuurlijk ook geen kwaad.

1 jaar trainen te vroeg voor AS? we gaan toch weer niet schijnheilig doen. de meesten hebben AS gebruikt na een jaar trainen. ik weet niet hoe oud je bent maar de leeftijd vind ik persoonlijk belangrijk. 6 weken 30-40mg dboll. dat zou ik aanraden als je echt een dboll kuurtje wil doen.

1 jaar is gewoon veel te vroeg om dan al te kuren
u voeding zal niet volledig op pijl zijn
u kent nog te weinig van bb het kan zelfs zijn dat u nog oefeningen verkeerd doet
Wanneer u hebt gekuurd zal groeien veel moeilijker gaan op natuurlijke wijze.
Kijk ik train nu 2 jaar en half eerste 2 jaar 10 kilo bijgekomen wel wat op eten gelet enz.. maar niet echt volledig
Nu ben ik echt op mijn eten aant letten en laatste half jaar ook nog eens 10 kilo bijgekomen.
Dit kan u ook bereiken dus denk niet direkt aan aas en mooie verhaaltjes van vele
En dat van leeftijd is belachelijk iemand van 22 die al traint van zijn 14 kan klaar zijn voor zijn eerste kuur
Iemand van 30 die 1 jaar traint is nog niet klaar voor te kuren!

bocca zei:
1 jaar is gewoon veel te vroeg om dan al te kuren
u voeding zal niet volledig op pijl zijn
u kent nog te weinig van bb het kan zelfs zijn dat u nog oefeningen verkeerd doet
Wanneer u hebt gekuurd zal groeien veel moeilijker gaan op natuurlijke wijze.
Kijk ik train nu 2 jaar en half eerste 2 jaar 10 kilo bijgekomen wel wat op eten gelet enz.. maar niet echt volledig
Nu ben ik echt op mijn eten aant letten en laatste half jaar ook nog eens 10 kilo bijgekomen.
Dit kan u ook bereiken dus denk niet direkt aan aas en mooie verhaaltjes van vele
En dat van leeftijd is belachelijk iemand van 22 die al traint van zijn 14 kan klaar zijn voor zijn eerste kuur
Iemand van 30 die 1 jaar traint is nog niet klaar voor te kuren!

voor u is het inderdaad veel te vroeg om AS te nemen. en als je er nog niets van weet of geen ervaring hebt, kan je beter zwijgen.

Terug
Naar boven