XXL Nutrition

dianabol

uhm ik denk dat het hier maar voor 1 iemand te vroeg is en dat is voor u.

1 jaar trainen te vroeg voor AS? we gaan toch weer niet schijnheilig doen. de meesten hebben AS gebruikt na een jaar trainen. ik weet niet hoe oud je bent maar de leeftijd vind ik persoonlijk belangrijk.
Als u zoiets zegt en u meeste vrienden die u waarschijnlijk kent hebben het zo gedaan dan en gij ook dan kent u er helemaal niets van!
U kan na 1 jaar kuren dat kan zelfs na 6 maand maar verwacht dan niet dat u het lang zal volhouden u zal namelijk bijna niet meer natuurlijk groeien. Wanneer u natuurlijk kan groeien doe dit dan en wacht met kuren tot u zegt nu groei ik al 6 maand niet meer natuurlijk nadat u voedingsschemaenz ook heb aangepast en u echt niet meer weet wat beter kan. Gij bent helemaal verkeerd bezig als u met deze kijk op bodybuilding kijkt.

bocca zei:
uhm ik denk dat het hier maar voor 1 iemand te vroeg is en dat is voor u.

1 jaar trainen te vroeg voor AS? we gaan toch weer niet schijnheilig doen. de meesten hebben AS gebruikt na een jaar trainen. ik weet niet hoe oud je bent maar de leeftijd vind ik persoonlijk belangrijk.
Als u zoiets zegt en u meeste vrienden die u waarschijnlijk kent hebben het zo gedaan dan en gij ook dan kent u er helemaal niets van!
U kan na 1 jaar kuren dat kan zelfs na 6 maand maar verwacht dan niet dat u het lang zal volhouden u zal namelijk bijna niet meer natuurlijk groeien. Wanneer u natuurlijk kan groeien doe dit dan en wacht met kuren tot u zegt nu groei ik al 6 maand niet meer natuurlijk nadat u voedingsschemaenz ook heb aangepast en u echt niet meer weet wat beter kan. Gij bent helemaal verkeerd bezig als u met deze kijk op bodybuilding kijkt.

Het is toch zo dat wanneer je een kuur gehad hebt, je dichter bij je natuurlijke grens zit, en dat je daarom minder hard zal groeien.

skydirk zei:
1 jaar trainen te vroeg voor AS? we gaan toch weer niet schijnheilig doen. de meesten hebben AS gebruikt na een jaar trainen. ik weet niet hoe oud je bent maar de leeftijd vind ik persoonlijk belangrijk. 6 weken 30-40mg dboll. dat zou ik aanraden als je echt een dboll kuurtje wil doen.

Leeftijd is idd belangrijk vanwege oa. het hormoonstelsel. Maar een goede basis is minstens even belangrijk. Met het laatste bedoel ik niet alleen lichamelijk een goede basis, maar ook voldoende kennis en vaardigheden over voeding, trainingen en AS. Naar mijn mening kun je dit allemaal niet voor mekaar hebben binnen een jaar, of je bent een genetische superman met een fotografisch geheugen..

De meesten hebben gebruikt binnen een jaar? Uitzonderingen daargelaten, valt dat best mee ;)

Pumpin' zei:
(Mr. J. ....!!!)

zet eerst eens je stats neer en je trainingsjaren. Dieet en training in orde of is het een zomerkuurtje??

Je zal niet veel gode reacties vanandere leden krijgen op een dianabol only kuurtje. Wilje het toch persee doen....25-35mg per dag.

Beter zou zijn om een ander kuurtje te nemen.

Heb je ook aan nukuur gedacht??

/me schrikt wakker en dumpt z'n links.

AAS beginner info
[Link niet meer beschikbaar]

AAS FAQ (Frequently Asked Questions)
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=1617

AAS Steroid profiles
http://www.bodybuilding.com/fun/catsteroids.htm
http://www.anabolicreview.com/drugprof.php

AAS side effects
http://www.anabolicreview.com/side.php

Heavy AAS stuff. Diepgaande info over de werking.
http://www.mesomorphosis.com/articles/pharmacology/index.htm

Ga je dus eerst nog maar eens een 1/2 jaartje rustig aan inlezen in de materie voor je wat gaat gebruiken joh!

(Beter laat dan nooit toch?)

bocca. dat is het probleem met iemand als jij. jij bent 18 jaar en kan dus nog geen ervaring hebben met AS of met jarenlange ervaring. je weet werkelijk niet over wat je spreekt. ik train al bijna 10 jaar en weet dus waarschijnlijk wel waarover ik spreek. ik heb mijn eerste kuur gedaan toen ik al ver boven de dertig was en ik heb ook jongens gekend die op uw leeftijd kuurden. want rond mijn twintigste heb ik ook een jaar getraind maar ben toen marathons beginnen lopen en gestopt met gewichten. ik train nog altijd, zie er 10 jaar jonger uit dan mijn leeftijdsgenoten maar van die gasten die ik twintig jaar geleden kende en al gebruikten blijft er niet veel over. ze trainen al lang niet meer. ik doe hoogstens één kuur per jaar en na elke kuur heb ik een dipje maar twee maanden later groei ik al terug. wat ik bedoel is dat leeftijd zeker een rol speelt. iemand van rond de twintig die gebruikt legt iets plat wat nog aan het ontwikkelen is. iemand van dertig niet. en hou uw zever van "dat het voor mij te vroeg" is voor u. dat jij nog niet gebruikt en zo ver mogelijk wil komen naturel en dat jij nog jaren zo verder kunt dat is verstandig maar begin geen zaken te vertellen waar je niets van afweet. en zeg maar jij in de plaats van u.

dus jij wilt vertellen als u dertig bent en u traint 1 jaar dat kuren kan?
Wel dit kan bij mij niet. Kuren na 1 jaar training is gewoon veel te vroeg!
Ik zelf heb geen ervaring met kuren dit klopt maar ik zie ook hoe vele zich er mee na de kloten helpen voorbeeld 6 maand trainen ze kuren en dan stoppen ze met trainen omdat ze 4 kilo afgevallen zijn terug dit vind ik zielig! Ik merk op u kuurverleden niet aan want ken het niet ik merk enkel iets aan op de opmerking van :
1 jaar trainen te vroeg voor AS? we gaan toch weer niet schijnheilig doen. de meesten hebben AS gebruikt na een jaar trainen.
dan zitten de meeste hier wel verkeerd! 1 jaar is te vroeg en daar blijf ik bij

Terug
Naar boven