AndroidHealthClinic

dianabol

Bezoekers in dit topic

indodj

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
27 mrt 2009
Berichten
3
Waardering
0
Beste leden..

Ik ben nieuw op het forum en heb een vraag over 3 artikelen, en of deze echt of nep zijn en of er ook mensen zijn die ervaringen hebben met deze producten.

m.v.g

DJ:D

DSC00166.jpg


DSC00174.jpg


DSC00177.jpg


DSC00173.jpg
 
heey porterhouse

bedankt voor je reactie..maar ik was gewoon benieuwd was het meest vertrouwelijke product van de 3 is..en of er ook meer bekend is over de merken.Van golden gear heb ik al het één en ander gevonden dus daar twijfel ik niet zo over.Het is meer die eerst Methanex 10 van Razak,en dianabol van pro.chem.labratories waar ik mijn vraagtekens bij zet..??? omdat ik niks of weinig over deze producten kan vinden.

M.v.g

Dj;)
 
Waarom koop je dan iets wat je niet vertrouwd of weinig van af weet.
 
hoe kom je erbij dat ik het gekocht heb? ik kom hier alleen om info in te winnen over die producten. daar is het forum toch voor ofniet???
 
Je post in de echt of nep sectie, dat word meestal gebruikt om te vragen of de producten echt of nep zijn.

Verder laat ik me niet uit over de merken. om info te verzamelen over anabolica producten en de (bij)werking ervan zou ik gewoon verder zoeken.

(gg heeft goede producten);)
 
Bovenste dianabol ziet er goed uit, heb ze wel is getest.
Verschilt niet zoveel met naposim, alleen dat het 10mg is per tab.
Ik dacht van American labs dat ze waren.

GG diana is real, werkt bij de een beter dan bij de ander.

Onderste zijn redelijk wat namaaks van op de markt, maar kan ze zo niet beoordelen.
 
Back
Naar boven