MuscleMeat

Diarree door melk direct na trainen

SheSwa

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Lengte
1m78
Massa
79kg
Vetpercentage
22%
Ik heb het al 3 keer gehad, dat ik een glas melk dronk na het trainen (dacht is toch cheaper dan proteineshake) en binnen 5 minuten zat te spuitpoepen.

Ik vroeg mij af of ik de enige ben of komt dit vaker voor ???

binnen 5 minuten?

als je lactose intolerant bent kan het kloppen dat je van melk begint te diarreën maar binnen 5mins?

Dan weet je wat je te doen staat als een keer verstopt raakt:D

Erg bijzonder dat jouw lichaam een glas melk binnen 5 minuten al helemaal verwerkt heeft.

Ik zou de reden dus ergens anders zoeken, misschien eet je te weinig vast voedsel?

• Topic Starter Topic Starter
binnen 5 minuten?

als je lactose intolerant bent kan het kloppen dat je van melk begint te diarreën maar binnen 5mins?

Ik heb ook geen idee hoe dit komt, waarschijnlijk gaat het voedsel die ik al eerder had naar de t*ring en komt het vreemd uit...

Erg bijzonder dat jouw lichaam een glas melk binnen 5 minuten al helemaal verwerkt heeft.

Ik zou de reden dus ergens anders zoeken, misschien eet je te weinig vast voedsel?

Ik denk het niet, eet juist erg zwaar, probeer dan ook minimaal een uur vrij te houden voor de training. Ik drink nu melk op een later tijdstip, maar direct na de training als eerst een glas melk drinken heeft spuitpoeperij tot gevolg.

had je t*ring?

Gevalletje huisarts.. Denk niet dat iemand je hier op DBB advies over kan geven.. :(

Wat is je voedingsschema?

Ik heb ook geen idee hoe dit komt, waarschijnlijk gaat het voedsel die ik al eerder had naar de t*ring en komt het vreemd uit...

Ik denk het niet, eet juist erg zwaar, probeer dan ook minimaal een uur vrij te houden voor de training. Ik drink nu melk op een later tijdstip, maar direct na de training als eerst een glas melk drinken heeft spuitpoeperij tot gevolg.

Wrm drink je melk na de training? eet gewoon een stuk banaan en dan havermout ofzo. Ik denk dat het komt omdat je op een lege maag na de training melk drinkt en dat er voor zorgt dat je diaree hebt. Probeer vast voedsel te eten. Je moet het zo bekijken melk bestaat 80% uit water de rest is droge stof

Terug
Naar boven