XXL Nutrition

Die jas is niet veilig!

SJ2

Ripped Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m75
Massa
63kg
10/01, zaterdag avond;
Voor de vierde maal op een rij is er iets gestolen met uitgaan.
Eerst was het mijn "echt nep"-leren jasje, toen mijn uitgaansvest, toen mijn dure sjaal en nu was ineens WEER mijn jas weg.

Boos was ik toen ik erachter kwam dat mijn jas niet meer aan de kapstok hing. Was expres in de buurt blijven staan maar hij was foetsie. De kroeg uitgelopen met de woorden "Als ik vind wie mijn jas heeft.. dan is die er nog niet klaar mee!"

Opzoek na de dievegge sta ik zo'n 3 meter naast de kroeg naast een groepje mensen. Een jongen zei z'n vriendin dat deze jas haar toch echt wel beter stond. Waarop die vriendin zei; jawel hea :D:cool:. Ik mengde me in het groepje en zei; nou die jas staat je zeker leuk, waar heb je die vandaan? Uit de *kroegnaam* zeker.
zij:"Ja die heb ik uit de kroeg ja, daar zijn we geweest."
ik: "Maar dan wel vertrokken met MIJN jas.:fire:"

Nu kwam het welles-nietes spelletje waarop ik zei;
"Bewijs maar dat 'ie van jou is.. wanneer heb je hem gekocht, welk merk is het?"

Ze stamelde waarop ik vlekkeloos details opnoemde van de jas. Een dom sletje kwam erbij staan met de woorden,
die jas hebben we toen samen gekocht wist je nog. Waarop ik haar en de vriend van die snol afsnauwde dat ze hun mond moesten houden omdat dit iets tussen mij en dat kind was.

Ik vroeg d'r of ze het echt zo wilde spelen en ik zei daarop prima en liep terug de kroeg in om mijn vriendengroepje te halen om zo meer druk te zetten. Ik liet toch zeker niet MIJN jas door zo'n snolletje wegjatten!!
Ik liep terug, (vriendin was me gevolgd) en die miep smeerde 'em snel over de sneeuw weg. Achtervolgend in snelle pas ging ik voor haar staan. Met de bedreiging; of je geeft hem NU af en we zijn er klaar mee, of je houdt de leugen vol en je hebt er een probleem bij, want ik laat je niet gaan met MIJN jas (ik zou hem iig niet heel laten meenemen), waarop ze met de woorden "hier heb je 'em terug" mijn jas terug gaf.

Om aan een mega kletsverhaal een conclusie te geven:
Eens zien of ze de volgende keer nog zo gemakkelijk mijn spullen meekrijgen als ik DIT door de mouw van mijn jas doe!

toppunt.jpg

:fu:

Laatst bewerkt:
Damn, Batman is er niets tegen ;)

You go girl!

Bitchfight!

Triest mokkel zeg, een jas stelen.

Give me back my 3 minutes! :treuren:

Respect.. al had je dit verhaal ook kunnen samenvatten in 3 zinnen. Maar dat is een tip voor de volgende keer.

Goed zo Sophie. :thumbs:

je had haar even bij der keel moeten grijpen.... zinvol geweld;)

Kleding jatten is echt kk triest:roflol:

Jatten sowieso, maargoed. Prima gehandeld.

• Topic Starter Topic Starter
Ja hier in Ede is het gewoon geworden dat er jassen verdwijnen en anderen gewoon in andermans jas naar huis vertrekken. Persoonlijk vind ik eht onzin, maar moet toegeven ben toen mijn jas gestolen was wel in een mannen - xxl vest naar huis gelopen in de vrieskou. heb alleen wel de moeite genomen om daarna het vest eventjes terug te brengen. Zulke dingen is gewoon een kwestie van een beetje normen en waarden hebben. Je moet je jas kunnen ophangen als er geen garderobe is. De enige garderobe die er in Ede is met uitgaan stelt zichzelf niet aansprakelijk voor missende spullen. Dus daar heb je nog niets aan.

De enige garderobe die er in Ede is met uitgaan stelt zichzelf niet aansprakelijk voor missende spullen. Dus daar heb je nog niets aan.
als het betaald is kan je het vergoed krijgen. Is laatst op tv geweest. En mijn broers jas was ook bij zown betaald gaderobe gestolen en heeft zijn jas tog vergoed gekregen. dus kan je voortaan daar beter ophangen lijkt mij :D

Sophiej is niet makkelijk.:eek:

Triest volk altijd, als ze niet met ze poten van andermans spullen kunnen blijven.

Je hebt in ieder geval goed gehandeld Sophie ;)

Laatst bewerkt:
wat een h**r, mooi dat jeje jas terug hebt :D

Respect Sophie! Ditch the b*ch

Volgende keer moet je mij roepen sophie, je weet dat ik je altijd help :o

Terug
Naar boven