AndroidHealthClinic

Die jas is niet veilig!

Ik dacht dat SophieJ een verlegen meisje was, dbb heeft echter een beescht van haar gemaakt waarmee niet te spotten valt.

ik ben trots op sophieJ..... een soort van mini-skinnie;)

• Topic Starter Topic Starter

De kans dat er in eens auto ingebroken wordt is inderdaad even groot als de kans dat een jas gestolen wordt op een onbewaakte plek. :rolleyes:

Nope, we zijn allemaal arm:(. Iedereen dumpt altijd de fiets @ my place en we gaan lopens naar het uitgaansleven :D

Klote! Dan moet je ofwel kou lijden, ofwel een jongen een beetje opgeilen zodat hij z'n jas leent aan jou tot "de kroeg". :p

Ja hier in Ede is het gewoon geworden dat er jassen verdwijnen en anderen gewoon in andermans jas naar huis vertrekken. Persoonlijk vind ik eht onzin, maar moet toegeven ben toen mijn jas gestolen was wel in een mannen - xxl vest naar huis gelopen in de vrieskou. heb alleen wel de moeite genomen om daarna het vest eventjes terug te brengen. Zulke dingen is gewoon een kwestie van een beetje normen en waarden hebben. Je moet je jas kunnen ophangen als er geen garderobe is. De enige garderobe die er in Ede is met uitgaan stelt zichzelf niet aansprakelijk voor missende spullen. Dus daar heb je nog niets aan.

Normen en waarden? Je jat andermans vest en brengt hem de volgende dag terug zodat je het lenen kan noemen? Die man moest dus wel naar huis in de vrieskou. Hoe hypocriet kan je zijn.

netjes dat je em zo terug hebt kunnen krijgen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

skinnie-kloontje ???

Terug
Naar boven