Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
De kroeg uitgelopen met de woorden "Als ik vind wie mijn jas heeft.. dan is die er nog niet klaar mee!"

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De kroeg uitgelopen met de woorden "Als ik vind wie mijn jas heeft.. dan is die er nog niet klaar mee!"

) Dus toen ben ik me jas gaan zoeken, zie ik na beetje de bekende pleintjes af te lopen in een keer een gast me MIJN jas lopen
Was egt zon smerige ecto, die jas was hem veel te groot (vraag me af wat hij dacht toen hij um mee pikte). 
Het waren ariers .. trouwens, hoe had het geleken als ik midden in het uitgaansleven naar een meisje ArNoLsFan!@! ga roepen..Volgende keer moet je mij roepen sophie, je weet dat ik je altijd help![]()

Nee, maar meer pricipekwestie, voor de 4e keer spullen gestolen. Terwijl toen mijn jas gestolen was ik door de vrieskou ga. Sowieso, telkens een nieuwe jas kopen en je blijft bezig. Dan wordt het vanzelf duur.

Gelukkig, van allochtonen heeft hij schrik.Het waren ariers .. trouwens, hoe had het geleken als ik midden in het uitgaansleven naar een meisje ArNoLsFan!@! ga roepen..![]()
Sophiej is wel verbaal gemeen als het moet zeg, goed zo.

Ik had kunnen zeggen zie vorige post, maar ik help je even een handje mr. selectief lezen ..Stel dat iemands jas gejat was, en zij steelt jouw jas dan weer omdat het zo koud is. MAAR ze brengt hem wel terug, dan vind je dat dus niet erg?
Vind het grappig dat je er zelf gewoon aan meedoet door het stelen van een vest, maar je brengt het wel gewoon terug dus niets aan de hand voor die knakker die ook één keer naar ede komt om van het uitzicht te genieten.
Ik heb gewacht tot het einde en dat vest lag in een bak van niet opgehaalde spullen. Die mensen daar zeiden me ook dat ik het mocht houden, maar ik hoef de zooi van een ander niet. Want idd zoals je het zo zegt, zo krijg je dat iedereen met elkanders jas aanloopt.

Als AL je 'uitgaansjassen/vesten' al gejat zijn.. blijft er weinig keus over. Verder heb ik geen auto en om hem nou op mijn fiets vast te binden lijkt me ook geen strak plan. En ik loop ik altijd naar het uitgaansleven aangezien mijn FIETS ook al 3x gejat is.
Haha, ik neem ook nooit dure jassen mee die ik ergens moet hangen waar er niet op gelet wordt. Dat is je eigen verantwoordelijkheid. Dan moet je die jas maar in de auto laten liggen ofzo.