AndroidHealthClinic

Die jas is niet veilig!

Paar maanden geleden ook gehad (me eerste keer dat me jas gestolen was) Ik was natuurlijk volledig over de zeik (en volledig naar de kloten:D) Dus toen ben ik me jas gaan zoeken, zie ik na beetje de bekende pleintjes af te lopen in een keer een gast me MIJN jas lopen:mad: Was egt zon smerige ecto, die jas was hem veel te groot (vraag me af wat hij dacht toen hij um mee pikte).
Enfin....Ben toen naar hem toe gelopen, schreeuwde naar hem hij da's mijn jas, vervolgens heb ik hem gesucker punched van opzij (toen lag hij op de grond) en vervolgens toen hij op de grond lag de jas van ze lijf getrokken :roflol:

jezus kleding jatten tijdens uitgaan. Wat een stel trieste mensen leven er toch op deze wereld. Maar heel goed van je hoor sophie :thumb: :kiss:, don't take shit from scumbags!

Was het een dure jas?

• Topic Starter Topic Starter
Volgende keer moet je mij roepen sophie, je weet dat ik je altijd help :o
Het waren ariers .. trouwens, hoe had het geleken als ik midden in het uitgaansleven naar een meisje ArNoLsFan!@! ga roepen.. :p
Nee, maar meer pricipekwestie, voor de 4e keer spullen gestolen. Terwijl toen mijn jas gestolen was ik door de vrieskou ga. Sowieso, telkens een nieuwe jas kopen en je blijft bezig. Dan wordt het vanzelf duur. ;)

het moet niet gekker worden!

Stel dat iemands jas gejat was, en zij steelt jouw jas dan weer omdat het zo koud is. MAAR ze brengt hem wel terug, dan vind je dat dus niet erg?

Vind het grappig dat je er zelf gewoon aan meedoet door het stelen van een vest, maar je brengt het wel gewoon terug dus niets aan de hand voor die knakker die ook één keer naar ede komt om van het uitzicht te genieten.

en het juiste woord is....triest. Bingo!

Seek and Destroy..:fire:

Haha, ik neem ook nooit dure jassen mee die ik ergens moet hangen waar er niet op gelet wordt. Dat is je eigen verantwoordelijkheid. Dan moet je die jas maar in de auto laten liggen ofzo.

wat een onzin. je hoort van andermans spullen af te blijven. ga nou niet van het slachtoffer de dader maken.

:roflol: Sophiej is wel verbaal gemeen als het moet zeg, goed zo. :D

Goed gehandeld, ook lorso. Snap niet dat jullie relatief kalm blijven. Die ram je toch de t*ring in als je zo iemand ziet lopen met je jas? Maar beter dat je het zo kan oplossen uiteraard.

Mijn fiets is al 3x gestolen (jaja slot en al) en 2x wiel naar gort geschopt, weet hoe het voelt en als ik ooit zo'n kneus met een oude fiets van me zie... .

O ja onlangs was er een jas van een maatje van me gestolen en heeft ie ook gewoon een andere moeten nemen. Als je 10km met de fiets naar huis moet en je bent zat vind ik dat nog te begrijpen. ;)

nice one sophiej ;) :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Stel dat iemands jas gejat was, en zij steelt jouw jas dan weer omdat het zo koud is. MAAR ze brengt hem wel terug, dan vind je dat dus niet erg?

Vind het grappig dat je er zelf gewoon aan meedoet door het stelen van een vest, maar je brengt het wel gewoon terug dus niets aan de hand voor die knakker die ook één keer naar ede komt om van het uitzicht te genieten.
Ik had kunnen zeggen zie vorige post, maar ik help je even een handje mr. selectief lezen ..
Ik heb gewacht tot het einde en dat vest lag in een bak van niet opgehaalde spullen. Die mensen daar zeiden me ook dat ik het mocht houden, maar ik hoef de zooi van een ander niet. Want idd zoals je het zo zegt, zo krijg je dat iedereen met elkanders jas aanloopt.

edit/ shit, mijn oude post aangepast, nouja je snapt hem;)

Laatst bewerkt:
goed gehandeld!

Als AL je 'uitgaansjassen/vesten' al gejat zijn.. blijft er weinig keus over. Verder heb ik geen auto en om hem nou op mijn fiets vast te binden lijkt me ook geen strak plan. En ik loop ik altijd naar het uitgaansleven aangezien mijn FIETS ook al 3x gejat is.

En heeft niemand van je kameraden een auto bij waar je je jas even kan inleggen?

Goed gedaan meisje. :)

ga naar een betere kroeg.

Terug
Naar boven