AndroidHealthClinic

Dief , hoe aan te pakken?

kamikaza

Competitive Bodybuilder
Waardering
25
Hey mede dbbers :D

Een kort verhaal om de situatie uit te leggen. Bij een goede maat van me is er een tijdje terug ingebroken in zijn auto. Er is daarbij grote schade aan zijn auto aangericht en daarbij geld en navigatie meegenomen ( dom ). Me broertje belde net op dat een jongen in zijn klas zat op te scheppen hoe hij in autos heeft ingebroken waaronder de auto van me maat. Nu zat die jongen dus weer te plannen om nogmaals in te breken en daarbij de subwoofer te jatten van me maat.

Wat kunnen we het beste doen , politie inschakelen? of deze jongen zelf aanpakken?

Je spullen terug vragen?

oei, dat is een lastige.

Toch zou ik de politie inschakelen, maar ik ben bang dat ze niet de tijd en resources zullen hebben om hem op heterdaad te betrappen.

Ik zou de politie inschakelen, maar ik ben bang dat ze niet de tijd zullen nemen om hem op heterdaad te betrappen.

politie inschakelen wel zeker weten dat het hem is en btw nog een tip als je een tom tom hebt die je op je raam plakt ff de zuig-nap sporen weg vegen als je um parkeert
wel k*t voor die maat

Laat dit aan de politie over.

Als je in belgie woont, is street justice de enige juiste manier om de dader te straffen tegenwoordig :(

Hij is een dief, dus hij durft jullie niet aangeven als jullie hem in elkaar timmeren :p

Of je pakt die dude snachts zelf met je maten, en belt de politie daarna. Ik weet alleen niet of je dan geweld onder controle kunt houden.

zelf aanpakken! ik zou me erop verheugen:)

• Topic Starter Topic Starter
Nederland , ik ga over een uurtje naar me maat toe even overleggen. Meest logische lijkt me inderdaad de politie inschakelen :D

OH MYN GOD ik zou die gozer inmekaar timmeren ik wordt nu al helemaal aggressief als ik er aan denk OH MYN GOD

MAG IK MAG IK?? waar woon je hahahaha

Als je t de politie laat doen dan krijgt ie geen straf als ze hem al oppakken.
Als je t zelf doet dan kan je de straf zelf bepalen:D

Hij heeft al aan 2 personen toegegeven dat hij het heeft gedaan , zou dat genoeg zijn??

Neej, het is voor de politie nog altijd een vermoeden, en ze doen er niets aan. Ze zullen hoogstens een rapportje tikken dat in de pc verdwijnt. het zijn lamme honden die geen verantwoordelijkheid durven nemen, en alleen goed zijn in bonnen schrijven:)

Beter pak je die jonge zelf aan, Ik zeg niet dat je gelijk geweld hoeft te gebruiken, maar verzoek hem vriendelijk doch dringend de spullen terug te geven + onkosten voor evt onvergoed schade.
Doet hij dit niet, dan laat je hem ffe goed door :)

Terug
Naar boven