XXL Nutrition

Dief , hoe aan te pakken?

jongen opwachten tot ie bij je inbreekt, effe vast zetten met paar man, samen je eigen spullen bij hem op halen.

ach trap hem de t*fus in mischien makkelijker

politie.
als je hem zelf in elkaar timmert krijg je misschien nog een aanklacht aan je broek ook. dan lacht ie zich helemaal de pl**ris

als de politie nix doet.. tja, dan moet je hem wel in elkaar slaan natuurlijk :D

• Topic Starter Topic Starter
Me broertje belde net , en zei dat die gast heeft gezegd dat het spul binnen 2 weken in zijn auto zou liggen. Maargoed zoals ik zei ga ik zometeen overleggen met me maat.

anale vernedering is de oplossing voor 95% van de problemen in de wereld:), dus probeer het eens;).

(politie inschakelen gaat niet veel nut hebben denk ik:))

klopt ja t*ring kakzooi!
in amerika mag je gewoon van de wet een persoon afknallen als die op je terein is en hij wilt niet weg :)

in sommige staten wel ja:D bordje erbij "no trespassers" "trespassers will be shot" hier wordt je onderhand al opgepakt voor dat soort bordjes:(

Laatst bewerkt:
politie.
als je hem zelf in elkaar timmert krijg je misschien nog een aanklacht aan je broek ook. dan lacht ie zich helemaal de pl**ris

als de politie nix doet.. tja, dan moet je hem wel in elkaar slaan natuurlijk :D

inderdaad, maar je kan er van uitgaan dat de politie hoogstens je verhaal opschrijft en die gozer opbelt voor gesprek op bureau, en dan gaat ie ontkennen offcourse en dan wordt ie losgelate wegens gebrek aan bewijs en blabla
maar probeer het toch, als er niet veel aan gedaan wordt!
OH MYN GOD dan had ik die gozer toch kapot geslagen!

misschien een klusje voor privédetective angelus

NoShitSherlock.jpg

:D

zelf aanpakken! Ik zou me erop verheugen:)
+1

Maat van me had dat laatst. Gast zat in zijn bmw. Hij naar beneden hangt een zwarte gast door het raam helemaal in de auto.
Hij rukt hem eruit en begint die gast af te slaan. Totdat de buren naar buiten kwamen... was hij zo wijs om op die gast te gaan zitten en te wachten totdat de politie kwam. Hij weegt 140kg. :D

• Topic Starter Topic Starter
Ben eff eten en daarna weg , laat wel horen wat er gebeurt is :D

Als ie al zo dom is om te zeggen dat hij dat werkelijk geflikt heeft, zal het een peuleschil worden om er achter te komen wanneer hij het weer gaat doen.

Gewoon met die jongen blijven meelullen en doen alsof je hem respecteert, vervolgens luis je hem er keihard in, en wanneer je hem op heterdaad betrapt tijdens de inbraak, dan sleur je hem in je auto en ga je fijn een stukje rijden... de rest mag je zelf verzinnen.

Als ie al zo dom is om te zeggen dat hij dat werkelijk geflikt heeft, zal het een peuleschil worden om er achter te komen wanneer hij het weer gaat doen.

Gewoon met die jongen blijven meelullen en doen alsof je hem respecteert, vervolgens luis je hem er keihard in, en wanneer je hem op heterdaad betrapt tijdens de inbraak, dan sleur je hem in je auto en ga je fijn een stukje rijden... de rest mag je zelf verzinnen.

vast zetten in een kelder bij opa Fritzl:D

:roflol:

Zak over zn kop en in mexico dumpen met het welbekende thshirt

Politie derbij halen en anders zelf iets ertegen doen.

het schijnt dat je ook een kopje thee kan drinken met die persoon, vraag job cohen, het werkt altijd!

(ik zou in dat geval struikelen met een bak hete thee, recht over zn zak)

Bivakmuts op.
Dat joch flink in elkaar schoppen. Teaser op zijn ballen enz.
Vervolgens aangifte doen. Dan moet hij het wel afleren denk ik zo.

Terug
Naar boven