XXL Nutrition

Dieven overbodig door politie.

• Topic Starter Topic Starter
Over 1 kam scheren = FOUT ;)

Maak je gewoon niet zo druk, maakt je leven een stuk gemakkelijker... srsly!

Oh maak je niet druk over mijn welzijn dat zit wel goed.

Nou ik weet het goed gemaakt...ben even eten en daarna trainen....

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 09:10 ----------

Wie zegt dat een politieagent de portomonnee gestolen heeft. Er loopt meer volk rond op het politiebureau.

Blijft toch wel vreemd dat je een gestolen portomonnee komt ophalen en dan aangifte moet doen omdat je gestolen portomonnee gestolen is.

:D

Laatst bewerkt:
natuurlijk zitten die er tussen, maar het blijven mensen. dat er onbetrouwbare mensen zijn is een fijt, deze mensen zullen allerlei functies betreden en helaas ook dit soort functies. er is nu al elke keer een tekort aan politie agenten, wat gebeurt er als ze bijvoorbeeld het salaris stoppen zoals jij voorstelt? het is nooit zo makkelijk als het lijkt en dat het schrijnend is ben ik natuurlijk met je eens.

Blijft toch wel vreemd dat je een gestolen portomonnee komt ophalen en dan aangifte moet doen omdat je gestolen portomonnee gestolen is.

:D

True :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 09:37 ----------

Maar goed, let wel voor een opleiding tot politieagent is slechts een VMBO vooropleiding nodig en daaarvoor is een IQ van 75 tot 90 (http://www.testresearch.nl/tstdiagn/nrciq.html)... het zijn geen supermensen, op geen enkel vlak.

True :)

---------- Post toegevoegd Thu 19 Apr 2012 om 09:37 ----------

Maar goed, let wel voor een opleiding tot politieagent is slechts een VMBO vooropleiding nodig en daaarvoor is een IQ van 75 tot 90 (http://www.testresearch.nl/tstdiagn/nrciq.html)... het zijn geen supermensen, op geen enkel vlak.

Ga ik je toch even corrigeren, aangezien dit eerst per instroomniveau en daarnaast nog per regio verschillend is. Had even beter je huiswerk gedaan voordat je zomaar wat gaat roepen.

@TS, leuk dat je alleen de startpost neerzet, maar inmiddels zijn alle portemonnees terecht n.a.v dit item. Neemt niet weg dat het enigzins dubieus is.

Ga ik je toch even corrigeren, aangezien dit eerst per instroomniveau en daarnaast nog per regio verschillend is. Had even beter je huiswerk gedaan voordat je zomaar wat gaat roepen.

Het is waar dat er korpsen zijn waar Havo verplicht is. Maar dat zijn uitzonderingen (volgens de website van de politie zelf tenminste ik weet niet hoeveel meer huiswerk ik had moeten doen.)

http://www.kombijdepolitie.nl/opleiding/Pages/default.aspx (niet de site die ik eerst had, maar het geeft ook wel een idee)

@TS, leuk dat je alleen de startpost neerzet, maar inmiddels zijn alle portemonnees terecht n.a.v dit item. Neemt niet weg dat het enigzins dubieus is.

*LOL* !!

Ik dacht altijd dat je zwakbegaafd was als je iq onder de 80 zat hahaha. Weer iets geleerd dus.

Laatst bewerkt:
Tja dat klinkt grappig, maar het lijkt mij dat er in elk bedrijf dingen kwijtraken of dingen die ergens terecht op een plek komen die daar niet horen. Als er inderdaad geld is 'achtergehouden' (lees weggenomen) vind ik dat ook een zeer kwalijke zaak. Dan begrijp ik ik dat men het vertrouwen in de Politie opzegt.

Ik dacht altijd dat hè zwakbegaafd was als je iq onder de 80 zat hahaha. Weer iets geleerd dus.

Oh sorry, in het IQ-artikel staat:

Bij een score tussen de 75 en 90 punten moet de leerling naar het leerwegondersteunend onderwijs in het voorbereidend middelbaar beroepsonderwijs (vmbo). Scholieren volgen het gewone lesprogramma, maar krijgen van de school extra begeleiding om het te kunnen bijbenen.

(speciaal vmbo dus ?... oh well)

Je moet je portomonee ook niet kwijtraken, als je dan uberhaupt nog kans hebt om het van de politie terug te krijgen mag je blij zijn.

Leerwegondersteunend onderwijs vind ik wel een erg lastig woord voor iemand met een IQ 75-90. Net zoiets als laten we voor mensen met woordblindheid eens een onmogelijk woord verzinnen als dyslexie. Vroeger had je gewoon de bakkerschool of de monteurschool.....leer die mensen een vak en val ze niet zo lastig met die semi intellectuele woorddiarree waarin pedagogen in uitblinken.

moet er geen formulier ingevuld worden over wat er is binnengebracht en wie dit heeft opgevolgd ? zoniet, slecht georganiseerde boel daar

Net zoiets als laten we voor mensen met woordblindheid eens een onmogelijk woord verzinnen als dyslexie.

lol wut? Het is vrij normaal dat je een Griekse of Latijnse term gebruikt als medische term voor een ziekte/afwijking/aandoening.

Dys= foutief
lexis= lezen

not ****ing rocket science... En al zeker geen ongegrond pseudo-intellectueel gebrabbel om slim te doen, want overal ter wereld weten ze nu wat met dyslexia bedoelt wordt(in medische kringen).

Laatst bewerkt:
lol wut? Het is vrij normaal dat je een Griekse of Latijnse term gebruikt als medische term voor een ziekte/afwijking/aandoening.

Dys= foutief
lexis= lezen

not ****ing rocket science... En al zeker geen ongegrond pseudo-intellectueel gebrabbel om slim te doen, want overal ter wereld weten ze nu wat met dyslexia bedoelt wordt(in medische kringen).

dat lijkt me logisch ja, maar kan je het woord zelf ook schrijven of lezen als je Dysl Dislek Dyslec Dyslexie hebt?

dat lijkt me logisch ja, maar kan je het woord zelf ook schrijven of lezen als je Dysl Dislek Dyslec Dyslexie hebt?

mijn broer heeft vrij stevige dyslexie en wat ik gemerkt heb is dat eens het woord erin zit er geen/minder problemen zijn.

Natuurlijk is het niet voor iedereen hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Macht trekt corruptie aan, wat had je nu verwacht? Dat een beroep dat absoluut geen enkel diploma vereist en waar je toch macht kan hebben over anderen (en hun eigendom) allemaal goudeerlijke mensen gaat bevolken?

ik schrik toch wel een beetje van die post van Wazzup IQ 75-90, ik bedoel het is geen onbelangrijk werk.

ik schrik toch wel een beetje van die post van Wazzup IQ 75-90, ik bedoel het is geen onbelangrijk werk.

Ik vind EQ belangrijker eigenlijk. En het is niet dat elke agent nu in dat interval zit(genoeg die dit beroep verkiezen boven iets anders), en dat een basisagent zwaar intellectuele zaken moet doen.

mwa, EQ kan je ondervangen met een goede communicatie cursus en wat schijnheiligheid. Als iemand heel erg zn best doet maar hij snapt het gewoon niet heb je toch een probleem.

mwa, EQ kan je ondervangen met een goede communicatie cursus en wat schijnheiligheid. Als iemand heel erg zn best doet maar hij snapt het gewoon niet heb je toch een probleem.

gewoon het boekje volgen en op de ervaring van collega's teren tot je zelf genoeg ervaring hebt.

Zo gaat het in de bewakingssector, soortgelijk werk. Het aantal semi-r**ards daar is evenhoog, spreek uit ervaring.

Terug
Naar boven