XXL Nutrition

Dieven overbodig door politie.

gewoon het boekje volgen en op de ervaring van collega's teren tot je zelf genoeg ervaring hebt.

Zo gaat het in de bewakingssector, soortgelijk werk. Het aantal semi-r**ards daar is evenhoog, spreek uit ervaring.

ik heb zelf als bewaker gewerkt omdat er even niks anders te doen was, Ik denk en hoop toch echt dat een agent iets meer kan als een brand/sluit ronde lopen. als bewaken/beveiliger red je het wel met een IQ van 75 maar van een agent mag je toch wel meer verwachten?

ik heb zelf als bewaker gewerkt omdat er even niks anders te doen was, Ik denk en hoop toch echt dat een agent iets meer kan als een brand/sluit ronde lopen. als bewaken/beveiliger red je het wel met een IQ van 75 maar van een agent mag je toch wel meer verwachten?

Hangt ervan af waar je werkt als bewaker. Als je bv op de Meir werkt in Antwerpen moet je toch wat meer doen. Interventies bij diefstallen/geweld, papierwerk, enz enz.

Een ronde lopen kan de grootste r*tard natuurlijk.

Hangt ervan af waar je werkt als bewaker. Als je bv op de Meir werkt in Antwerpen moet je toch wat meer doen. Interventies bij diefstallen/geweld, papierwerk, enz enz.

Een ronde lopen kan de grootste r*tard natuurlijk.

je weet net zo goed als ik dat het niets voor stelt qua papierwerk. de rest kan je met een beetje charisma ook zo oplossen. voorbeeld: ik moest een toelatingstest doen en kreeg vervolgens de optie om de opleiding in 20weken af te ronden (we hebben het dan over een MBO 4) dat zie ik op de politie school niet gebeuren.

Macht trekt corruptie aan, wat had je nu verwacht? Dat een beroep dat absoluut geen enkel diploma vereist en waar je toch macht kan hebben over anderen (en hun eigendom) allemaal goudeerlijke mensen gaat bevolken?

Of gewoon de gelegenheid maakt de dief. Ik werk in een verpleeghuis en ken de nodige praktijk ervaringen met geld, geurtjes, sieraden.......Een portemonnee die voor het grijpen ligt en een verwaarloosbare pakkans, blijkbaar zijn zelfs de meest goudeerlijke verzorgenden/schoonmakers/bezoekers niet onfeilbaar. We are only human.

dat alle flikken niet te vertrouwen zijn wist ik al langer. Maar ze zijn zeker niet overbodig in onze maatschappij.

Het is toch niet zo verbazingwekkend dat de meeste agenten dom en oneerlijk zijn.

Het is niet alsof dit topic opeens een eyeopener is.

In NL is de situatie met agenten behoorlijk goed itt landen waar agenten niks verdienen en neveninkomsten halen uit mond houden, andere kant op kijken. Ga maar eens naar Oost Europa en dan zie je dat onze agenten zo beroerd niet zijn.

Of gewoon de gelegenheid maakt de dief. Ik werk in een verpleeghuis en ken de nodige praktijk ervaringen met geld, geurtjes, sieraden.......Een portemonnee die voor het grijpen ligt en een verwaarloosbare pakkans, blijkbaar zijn zelfs de meest goudeerlijke verzorgenden/schoonmakers/bezoekers niet onfeilbaar. We are only human.
Dat is idd een bijkomende factor. Mensen die in een positie zijn waarbij minimale controle en risico bestaat zullen makkelijker in verleiding komen. Daarom moet je eigenlijk ook bepaalde verplichte procedures hebben, vooral bij de overheid dan.

Terug
Naar boven