Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga je gewoon keihard gelijk geven, hoef ik jouw gejank ook niet meer te horen
je hebt hartstikke gelijk jongeman, goed opgemerkt, een dikke bravo
Okay,
"ze moeten is een keer oprotten met die moslim scholen"
Het blijft bijzonder krom. Heb jij soms allochtoonsbloed?
Oke jonge, eens of is. Wat maakt het uit, ik krijg er toch geen cijfer voor? het is een ****ing forum
Kijk die nederlanders nou ophopen, ga ergens anders samen janken man
"Nederlanders ophopen"?
Dus jij vind het terecht dat kinderen in plaats van goed onderwijs reizen maken?
Alle kinderen, ongeacht afkomst, hebben recht op goed onderwijs. Blijkbaar kunnen islamitische scholen niet met het geld om gaan en daarom verdienen ze het niet. Dit is onterecht en moet veranderen.
Volgens mij was dit anders hoor, ze gebruikten toch geld dat niet voor schoolreisjes bedoelt was?Openbare scholen doen ook aan allerlei gayreisjes. Zeeklas, bosklas, sneeuwklas....allemaal evenveel waarde als een reisje naar mekka.
Ze zouden onder meer snoepreisjes naar bedevaartsoord Mekka organiseren, bekostigd met geld dat aan onderwijs had moeten worden uitgegeven.
Volgens mij was dit anders hoor, ze gebruikten toch geld dat niet voor schoolreisjes bedoelt was?
Verder zou het voor de integratie veel beter zijn als ze niet naar land van herkomst zouden gaan (beetje bekrompen) maar eens de rest van de wereld ontdekken!
dacht dat mijn foto lelijk was
ben jij dat echt op die foto?

Ok meneer de advocaat van de moslimschool.Je kan natuurlijk 'onderwijs' wel zeer breed interpreteren. Je kan reisjes organiseren in kader van 'blablabla' en tis onderwijs geworden.
Openbare scholen doen ook aan allerlei gayreisjes. Zeeklas, bosklas, sneeuwklas....allemaal evenveel waarde als een reisje naar mekka.
Kijk naar normale scholen waar een aantal moslims op zitten, dat gaat al fout.Een school volproppen met moslims is vragen om problemen, als je dat nog niet inziet ben je wel heel blind.
Nederland laat weer zien hoe achterlijk ze zijn.
Oke jonge, eens of is. Wat maakt het uit, ik krijg er toch geen cijfer voor? het is een ****ing forum
Kijk die nederlanders nou ophopen, ga ergens anders samen janken man