- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 5%
het VMBO is niet k*t. de mensen die het volgen zijn meestal niet moeders liefste.
Dus ik ben niet moeders liefste
heb vmbo gedaan nu mbo wist het wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het VMBO is niet k*t. de mensen die het volgen zijn meestal niet moeders liefste.
heb vmbo gedaan nu mbo wist het wel
Aankomend scenario:
ErickR komt erin en gaat zijn mening verkondigen (die ik persoonlijk altijd erg doordacht vind).
Yzord springt er bovenop.
Eindeloze dialogen tussen genoemde 2 members.
Yzord eindigt met "wat een k*t land is dit toch"
ErickR met "**gniffel**"
![]()
only in holland![]()
zijn ze godver helemaal gek geworden ofzo![]()
...waar gaat dit nog over
Aankomend scenario:
ErickR komt erin en gaat zijn mening verkondigen (die ik persoonlijk altijd erg doordacht vind).
Yzord springt er bovenop.
Eindeloze dialogen tussen genoemde 2 members.
Yzord eindigt met "wat een k*t land is dit toch"
ErickR met "**gniffel**"
![]()
Nah heb een afkeer van dit soort scholen en als het onderwijs onder de maat is dan is het gewoon tijd om de deuren te sluiten. Nu zullen er heus niet alleen maar potentiele Bin Ladentjes worden opgeleid op die school maar onderwijs gegeven door Salafisten lijkt me geen goede bodem voor goed geintegreerde burgers.Dat stierf samen met de persoon die die woorden na de oorlog introduceerde Hans Janmaat.Echt triest dit weer! Wat is er gebeurt met "eigen volk eerst"?
Nazi.Beetje zonde, het is toch 1 van de basisprincipes om als volk te overleven.