MuscleMeat

Breaking News Islamschool krijgt een NUL

• Topic Starter Topic Starter
Aankomend scenario:

ErickR komt erin en gaat zijn mening verkondigen (die ik persoonlijk altijd erg doordacht vind).

Yzord springt er bovenop.

Eindeloze dialogen tussen genoemde 2 members.

Yzord eindigt met "wat een k*t land is dit toch"

ErickR met "**gniffel**"

:D

Voor als je het nog niet wist. EricR en ik zijn getrouwd hoor...EricR is rechts geworden en ik links....zo vullen we mekaar aan....poepig of niet?

alweer of nog steeds ?

Aankomend scenario:

ErickR komt erin en gaat zijn mening verkondigen (die ik persoonlijk altijd erg doordacht vind).

Yzord springt er bovenop.

Eindeloze dialogen tussen genoemde 2 members.

Yzord eindigt met "wat een k*t land is dit toch"

ErickR met "**gniffel**"

:D

:D Nah heb een afkeer van dit soort scholen en als het onderwijs onder de maat is dan is het gewoon tijd om de deuren te sluiten. Nu zullen er heus niet alleen maar potentiele Bin Ladentjes worden opgeleid op die school maar onderwijs gegeven door Salafisten lijkt me geen goede bodem voor goed geintegreerde burgers.

• Topic Starter Topic Starter
Zie je, EricR is omgetoverd....wh00t

Mwah...zo zou ik het niet willen zeggen. Ik zou alleen graag zien dat Nederland weer wat normaler werd en dat die geitenn**kers die overal misbruik van denken te kunnen maken en zich vervolgens nog zo vertyft arrogant op durven te stellen de grens over getrapt worden (of in een lek bootje de zee opgestuurd worden om te kijken of ze Engeland kunnen halen). :D

Het is echt onbegrijpelijk dat religieus onderwijs überhaupt nog toegestaan is in een modern, Westers, beschaafd land waar onderwijs en politiek eigenlijk grotendeels seculier horen te zijn. Dat deze school slecht presteert bewijst voor mij genoeg. Men wil hier bepaalde etnische groepen in hokjes opdelen volgens religie en afkomst en dat is een verarming van de samenleving en een rem op de integratie. Onmiddelijk die wet stemmen en afschaffen deze onzin!

+ 1 Big-T.

ben zowieso volkomen tegen bijzonder onderwijs.

eigenlijk geeft dit artikel mijn mening goed weer.
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven