XXL Nutrition

Dikke kop gekregen..

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties. .en over laten informeren. ..tja...heb ik ook maar ook persoonsgebonden die dikke herses.

Wat gebruik je?

Volgens mij 500MG Test only.

Vocht (dus ook een moonface) moet je nu eenmaal gewoon accepteren, zeker met test.

50mg dianabol ed kan wel is helpen heeft iemand me ooit is verteld

proviron kan wel helpen

@Ramon67 ik snap niet wat het nut is om een vraag te stellen van je probleem als je ons niet verteld wat je neemt,of wat je dieet is???

soit maakt ni goodluck

Provi of mast ernaast, en idd voeding of een te hoog % zorgt ook voor meer oestrogeen tijdens de cycle en dus meer vocht.

Spreek uit ervaring want ik word ook steeds "ploffer" omdat mn % wat hoog was nu in mn huidige cycle. Leermomenten he.

• Topic Starter Topic Starter
@Ramon67 ik snap niet wat het nut is om een vraag te stellen van je probleem als je ons niet verteld wat je neemt,of wat je dieet is??? soit maakt ni goodluck

Jaja...ik lag al op me nest.

maare test 500 12 weken..nu op de helft

Waarom doet iedereen toch altijd zo moeilijk over een dikke kop? Dat hoort nu eenmaal een beetje bij kuren/bulken. Trekt vanzelf weer weg als je off gaat of je cruise in gaat.

Het enige wat je kunt doen is je voeding nog eens checken op zout, je waterinname is voldoende. Anders even doorbijten, na je laatste inject trekt het vanzelf weer weg

Vind ik beetje onzin. Er is een hoop tegen te doen.

1. Ga zo clean mogelijk eten. Geen suikers/simpel carbs. Niet te grote porties eten in 1 keer wat voor een overspill zorgt.

2. Krijg je oestrogeen onder controle.

3. Doe nuchter cardio 2x per week (enkel wat aminos)

4. Succes

Gezien de manier van vraagstellen in OP ga ik er vanuit dat er gebrek aan ervaring is mbt voeding en AAS, dan zijn zout- en vochtinname de meest eenvoudige manieren om t bloaten te beperken, niet? ;)

je kop millimeteren aan de zijkant en bovenop je haar laten zitten om je gezicht smaller te laten lijken ;)

Test droppen naar 250 en primo 200-250 erbij laten lopen.

Vind ik beetje onzin. Er is een hoop tegen te doen.

1. Ga zo clean mogelijk eten. Geen suikers/simpel carbs. Niet te grote porties eten in 1 keer wat voor een overspill zorgt.

2. Krijg je oestrogeen onder controle.

3. Doe nuchter cardio 2x per week (enkel wat aminos)

4. Succes

Dit.

Test only nadeel...... in het vervolg stacken met iets anders.....

Een AI erbij nemen en voeding

Terug
Naar boven