- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Hier vind je mijn stats: klik hier
Ben serieus beginnen trainen in september met voedingsschema maar blijkbaar iets te hevig gebulkt. En met de zomer in aantocht zie ik iedereen hier beginnen te cutten, maar ik vind mijzelf nog niet "breed" genoeg daarvoor. Dus met wat boek je de meeste progressie? Afwisselend bulken en cutten? of constante bulk? met cutten bedoel ik wel de max-ot manier van cutten.
Nog enkele vergelijkingsfoto's...
mager manneke van 4 jaar geleden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Vetter manneke 2005
Dus wat is jullie oordeel? Cutten? zoja hoelang of tot welk vet%? of blijven bulken? tot welk vet% dan? en op hoeveel schatten jullie dat ik zit? nogal veel denk ik...
Grtz
DiS
Ben serieus beginnen trainen in september met voedingsschema maar blijkbaar iets te hevig gebulkt. En met de zomer in aantocht zie ik iedereen hier beginnen te cutten, maar ik vind mijzelf nog niet "breed" genoeg daarvoor. Dus met wat boek je de meeste progressie? Afwisselend bulken en cutten? of constante bulk? met cutten bedoel ik wel de max-ot manier van cutten.
Nog enkele vergelijkingsfoto's...
mager manneke van 4 jaar geleden
Vetter manneke 2005
Dus wat is jullie oordeel? Cutten? zoja hoelang of tot welk vet%? of blijven bulken? tot welk vet% dan? en op hoeveel schatten jullie dat ik zit? nogal veel denk ik...
Grtz
DiS

Ondertussen zijn we 4 jaar verder, maar ben pas eigenlijk sinds september hard aan't trainen met voedingsschema etc...
)
) wel eens wat poses aanleren en in daglicht buiten foto's laten trekken, denk dat die beter zullen uitkomen dan en dan kunnen jullie beter adviseren over wat er achterloopt en wat nog verbeterd moet worden.