Ranguh
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 9%
Beste Bb,
Karma punten voor de beste helpers!
Ik train sinds oktober 2013 en nu is het 7 maanden later en ben 8 kilo spier aangekomen. Niks mis mee maar eigenlijk deed ik altijd alles 2x per week. Nu heb ik denk ik aanleg op mijn borst en minder op mijn armen (Tricep wellicht ook minder getraind, ook mijn rug wil ik breder krijgen.
Ik wil alles 2x blijven doen het liefst en rug het liefst 3x in 6 dagen (altijd 1 dag rust liefst zondag) Mijn benen kan ik minimaal 6 weken niet trainen!)
Nu zeggen veel mensen veel te veel blabla maar ik ben als het goed is gezond en ben sinds de tijd van oktober en nu geen 1 keer niet geweest! ( Ik ga niet uit!) Ik Drink en rook niet! En ik doe ook niks kwa werk alleen school! ( ik slaap 8-9 uur per dag gemiddeld!! ) ( Ik heb een gezond voeding schema, geen snoep,koek,chips,ijs, frituur en andere rotzooi. ) Mijn supplementen zijn: Creatine voor training, bcaa tijdens whey met beetje dextrojuice erna voor t slapen kwark en opstaan verder multivit alles 100% en vis olie!
Ik wil 1 van deze schema's het liefst het zijn kleine aanpassingen vergeleken met elkaar maar wel belangrijk voor mij graag reactie's:
Ma - borst / bicep
Di - Schouders / abs
Wo - rug / tricep
Do borst / bicep
Vr Schouders / abs
Za rug / tricep
Zo rust
Alles 2x
----------------------------
Ma - rug / tricep
Di - schouders / abs
Wo - borst / bicep
Do - Schouders / rug
Vr borst / bicep / abs
Za rug tricep
Zo rust
rug 3x de rest 2x
-----------------------------
Ma rug / tricep
Di borst / bicep abs
Wo schouder abs
Do rug / bicep / tricep
Vr borst / schouder abs
Za rug bicep / tricep
Zo rust
Rug tricep bicep 3x schouder en borst 2x
-----------------------------------
Ma rug / tricep
Di schouder
Wo borst / bicep
Do schouder
Vr rug tricep
Za borst bicep
Zo rust
alles 2x
--------------------------------
Andere suggesties ook welkom. Ik durf niet minder dan 2x per week de spiergroepen te pakken. Ik ben dan denk ook bang dat ik minder ga trainen daardoor!!
Karma punten voor de beste helpers!
Ik train sinds oktober 2013 en nu is het 7 maanden later en ben 8 kilo spier aangekomen. Niks mis mee maar eigenlijk deed ik altijd alles 2x per week. Nu heb ik denk ik aanleg op mijn borst en minder op mijn armen (Tricep wellicht ook minder getraind, ook mijn rug wil ik breder krijgen.
Ik wil alles 2x blijven doen het liefst en rug het liefst 3x in 6 dagen (altijd 1 dag rust liefst zondag) Mijn benen kan ik minimaal 6 weken niet trainen!)
Nu zeggen veel mensen veel te veel blabla maar ik ben als het goed is gezond en ben sinds de tijd van oktober en nu geen 1 keer niet geweest! ( Ik ga niet uit!) Ik Drink en rook niet! En ik doe ook niks kwa werk alleen school! ( ik slaap 8-9 uur per dag gemiddeld!! ) ( Ik heb een gezond voeding schema, geen snoep,koek,chips,ijs, frituur en andere rotzooi. ) Mijn supplementen zijn: Creatine voor training, bcaa tijdens whey met beetje dextrojuice erna voor t slapen kwark en opstaan verder multivit alles 100% en vis olie!
Ik wil 1 van deze schema's het liefst het zijn kleine aanpassingen vergeleken met elkaar maar wel belangrijk voor mij graag reactie's:
Ma - borst / bicep
Di - Schouders / abs
Wo - rug / tricep
Do borst / bicep
Vr Schouders / abs
Za rug / tricep
Zo rust
Alles 2x
----------------------------
Ma - rug / tricep
Di - schouders / abs
Wo - borst / bicep
Do - Schouders / rug
Vr borst / bicep / abs
Za rug tricep
Zo rust
rug 3x de rest 2x
-----------------------------
Ma rug / tricep
Di borst / bicep abs
Wo schouder abs
Do rug / bicep / tricep
Vr borst / schouder abs
Za rug bicep / tricep
Zo rust
Rug tricep bicep 3x schouder en borst 2x
-----------------------------------
Ma rug / tricep
Di schouder
Wo borst / bicep
Do schouder
Vr rug tricep
Za borst bicep
Zo rust
alles 2x
--------------------------------
Andere suggesties ook welkom. Ik durf niet minder dan 2x per week de spiergroepen te pakken. Ik ben dan denk ook bang dat ik minder ga trainen daardoor!!
Laatst bewerkt: