Geachte DBB leden!
Ik lees ondertussen al een flinke tijd mee, sindskort ook geregisteerd en al, maar echt posten heb ik nooit gedaan. Wel aanzienlijk wat tijd in het lezen gestoken,hehe!
Ik zal me ook maar even netjes voorstellen: Mijn naam is Dennis, 23 jaar oud, ben 183 cm bij momenteel 72 kg! Werkzaam als WTB monteur op een raffinaderij.
Vanaf 17 jarige leeftijd wel getraind, nooit echt super serieus ofzo, maar het afgelopen jaar toch wel serieus bezig gegaan!
Stats:
Begin: (Aug 08)
Bf: 21. %
Gewicht: 85 kg
Vvm: dunno (kan het wel opzoeken, maar veel minder dan nu).
Momenteel: (1-6-09)
Bf: 12.2%
gewicht: 72.7 kg
vetvrije massa: 63.8 kg
Nu komt mijn vraag! Kan best tevreden zijn met de progessie die ik geboekt heb.. MAAR: ik zou toch graag een kilo of 5 minimaal aan willen komen (uiteraard spiermassa d0h). Maar daarintegen zou ik ook nog iets droger willen worden.. (bf van 10%+-)
Is dit mogelijk om dit samen te bereiken? Momenteel ben ik aan het cleanbulken.. Maar ben toch bang dat ik mijn bf niet echt lager krijg.. (en verder cutten vond ik ook 'tricky' aangezien ik nog maar 72 kg weeg..
Ben erg nieuwsgierig hoe jullie hier over denken! Train z'n 5x per week, waarvan 2x FB (ga weer split trainen (en 3x cardio). Cardio doe ik circa 30 min..
Qua eten:
06: 30: 2 boterhammen met kip/kalkoen
07: 30: Whey shake (iso 100)
09: 00: Verschillend, (ene dag eieren zonder eigeel, andere dag yoghurt met musli)
11: 00: Appel & banaan.
12: 00: 4 boterhammen met kip/kalkoen
15.00: 2 boterhammen met kip/kalkoen of pindakaas
16.00: 1 banaan:
Dan mijn workout.
17: 30 Whey Shake.
18: 00: Avond eten: altijd groeten/vlees o.a
20: 00: 2 boterhammen met stroop/pindakaas of kip
21: 00: 500 gram kwark..
Dit is van een doorsnee dag zeg maar.. eet regelmatig ook tonijn op brood, of makreel. Tevens ook amandellen/walnoten etc..
Tips/op of aanmerkingen zijn welkom!
Vriendelijk dank voor jullie tijd jongens!
Ik lees ondertussen al een flinke tijd mee, sindskort ook geregisteerd en al, maar echt posten heb ik nooit gedaan. Wel aanzienlijk wat tijd in het lezen gestoken,hehe!
Ik zal me ook maar even netjes voorstellen: Mijn naam is Dennis, 23 jaar oud, ben 183 cm bij momenteel 72 kg! Werkzaam als WTB monteur op een raffinaderij.
Vanaf 17 jarige leeftijd wel getraind, nooit echt super serieus ofzo, maar het afgelopen jaar toch wel serieus bezig gegaan!
Stats:
Begin: (Aug 08)
Bf: 21. %
Gewicht: 85 kg
Vvm: dunno (kan het wel opzoeken, maar veel minder dan nu).
Momenteel: (1-6-09)
Bf: 12.2%
gewicht: 72.7 kg
vetvrije massa: 63.8 kg
Nu komt mijn vraag! Kan best tevreden zijn met de progessie die ik geboekt heb.. MAAR: ik zou toch graag een kilo of 5 minimaal aan willen komen (uiteraard spiermassa d0h). Maar daarintegen zou ik ook nog iets droger willen worden.. (bf van 10%+-)
Is dit mogelijk om dit samen te bereiken? Momenteel ben ik aan het cleanbulken.. Maar ben toch bang dat ik mijn bf niet echt lager krijg.. (en verder cutten vond ik ook 'tricky' aangezien ik nog maar 72 kg weeg..
Ben erg nieuwsgierig hoe jullie hier over denken! Train z'n 5x per week, waarvan 2x FB (ga weer split trainen (en 3x cardio). Cardio doe ik circa 30 min..
Qua eten:
06: 30: 2 boterhammen met kip/kalkoen
07: 30: Whey shake (iso 100)
09: 00: Verschillend, (ene dag eieren zonder eigeel, andere dag yoghurt met musli)
11: 00: Appel & banaan.
12: 00: 4 boterhammen met kip/kalkoen
15.00: 2 boterhammen met kip/kalkoen of pindakaas
16.00: 1 banaan:
Dan mijn workout.
17: 30 Whey Shake.
18: 00: Avond eten: altijd groeten/vlees o.a
20: 00: 2 boterhammen met stroop/pindakaas of kip
21: 00: 500 gram kwark..
Dit is van een doorsnee dag zeg maar.. eet regelmatig ook tonijn op brood, of makreel. Tevens ook amandellen/walnoten etc..
Tips/op of aanmerkingen zijn welkom!
Vriendelijk dank voor jullie tijd jongens!