AndroidHealthClinic

Dimethyl nandrolon

Bezoekers in dit topic

Methyl tren inject is echt nasty spul, werkt 100% :D
 
Niet eens met het 1e deel. Met die instelling had ik nooit Dihydroboldenone ( DHB ) geprobeerd en dat vind ik echt geweldig spul. Alleen ruk dat het zo laag gedoseerd is.
Wat deed het dan voor je dat andere compounds niet doen?
 
William (Bill) L had een theorie die hij in zijn artikel in MD neerschreef. Ik wil altijd graag zeker weten dus heb ik aan een testpersoon gevraagd bloedwaardes te laten vaststellen. De resultaten heb ik hier gepost


Blood values theoretical vs practical blood values | JuicedMuscle.com

En we hebben ook methasteron sub-q laten testen Methasterone (Superdrol, methasteron, methyldrostanolone) | JuicedMuscle.com door Pim de Ronde.

Intussen is de medische wetenschap om en heeft men onderzoek gedaan die aangeeft dat sub-q gezette steroïden veel efficiënter werken, vooral bij lagere doseringen. Dit bij anti-aging, TRT/HRT en voorzichtige gebruikers en.. in een stack. Hoewel al in midden jaren 1950 was men al overtuigd dat de subQ toediening vaak superieur was. Needle phobia was één van de redenen dat het geen succes werd, ook de associatie met hard drugs en het feit dat officieel injecties door medisch personeel moet worden gedaan. Daardoor waren ook alle “pro-hormonen” oraal. Meer over dit onderwerp staat o.a. hier


Metribolone-Methyltrienolone-R1881 | JuicedMuscle.com

Are Oral steroids underrated? | JuicedMuscle.com


Sinds een maandje post ik weer in het Nederlands
 

Bijlagen

  • Merge.jpg
    Merge.jpg
    60,8 KB · Weergaven: 56
  • Art_SubQ (1).PDF
    814,3 KB · Weergaven: 74
Dus sub injecteren met methyl tren
 
Back
Naar boven