MuscleMeat

Direct na training

Justifire zei:
Waarom zou je geen dextrose in de cut nemen?
Zolang je op je kcal gebruik let is hier imo niks mis mee.
Het is nu eenmaal een goede combi.
Het is beter in de cut je KH voorraad laag te houden, zodat je na de training met verdere activiteiten op de dag ook nog vet kan verbranden.

Justifire zei:
Waarom zou je geen dextrose in de cut nemen?
Zolang je op je kcal gebruik let is hier imo niks mis mee.
Het is nu eenmaal een goede combi.
Als je na of vóór cardio dextrose neemt dan zal je in verhouding minder vet verbranden en meer koolhydraten, beter neem je helemaal geen suikers in de cut. Dextrose na de KT is nergens voor nodig in de cut, gewoon een maaltijd met complexe K. volstaat. (imo)

Ja, oke, dus wel kh's, maar dan compleze ipv simpele. Helemaal geen kh zou ik niet doen, omdat je lichaam die glyc voorraden toch weer vol wil krijgen, en zou desnoods zelfs eiwitten kunnen gaan afbreken om aan glucose te komen. En dat willen we toch niet :D

Gewoon dextrose en whey na de training.
Zo produceerd je lichaam extra insuline als reactie op de dextrose en daardoor wordt glucose en aminozuren beter door je spieren opgenomen. Zorg je voor genoeg dan heb je ook nog het voordeel van supercompensatie. Zodat je lichaam dus meer voedingsstoffen in de spiercel stopt dan voorheen.

Alleen dextrose=glucose? Verder kan je wel gelijk hebben, ik heb der niet zo veel verstand van, maar dit weet ik wel :).

Dextrose wordt omgezet naar glucose.

Dextros en whey na de training gewoon tegelijk shaken.

Ik doe er zelf nog L-glutamine bij. Ben 41 en L-glutamine gebruik ik ook voor een wat beter herstel

ik pak altidj een banaan na de training is dat een goeie dextrose ?

Terug
Naar boven