Fitness Seller

Discussie-topic

NoTimeToWaste

Dutch Bodybuilder
Waardering
24
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
11%
"The dumbest people I know are those who know it all."
-- Malcolm Forbes,

Wie de logica niet inziet achter bovenstaande zegswijze mag dat hier komen neertypen.

Klaaswitz, Moraalridder, ...???
Hier mogen jullie van mij, ons, forumdebielen allerhande komen bekeren en verlichten met jullie wijsheid.

Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Dit is mijn poging om andere (wel belangrijke) topics zuiver te houden van off-topic mierengen**k waarbij de één zijn internetego tracht te strelen doormiddel van manipulatie van dit beperkte communicatiemiddel, met als doel de ander klein te kijgen onder het mom bekeren en zo trachten vrede te nemen met zijn eigen tekortkomingen in het dagelijkse leven.

Jongens, vervul hier rustig jullie taak.

Gewoon dom in de ruimte gelul, klopt geen klote van.

Klaaswitz heeft mij meerder malen het licht laten zien, maar na 2 seconden kwam ik bij zinnen en keerde ik terug in de duisternis. Het licht is het kwaad.

JEEEEEEEEEEJ, weer een topic over Klaaswitz.:)

Laatst bewerkt:
Ik ken geen mensen die alles weten. Ik omring me dan ook graag met mensen afkomstig uit de hoger opgeleide, superieure klassen.

Mogen wij dat van jou hier komen doen? Goh je bent wel gul zeg, zo gul zijn er maar weinig.

faaltopic:o

Kwaliteitstopic dit!

Nou stelletje forumdebielen hier ben ik. Ik heb de wijsheid in pacht, dus laten we discussiëren en dan kan ik mijn superieure mening (lees:feit) aan jullie overdragen, zodat jullie weer wat minder debiel zijn. Waar willen jullie wat over leren?:)

Edit:Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Mag ik trouwens weten waar ik dit doe? Dan weet ik wanneer jij het eronder vind vallen.

Laatst bewerkt:
Nou stelletje forumdebielen hier ben ik. Ik heb de wijsheid in pacht, dus laten we discussiëren en dan kan ik mijn superieure mening (lees:feit) aan jullie overdragen, zodat jullie weer wat minder debiel zijn. Waar willen jullie wat over leren?:)

Edit:Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Mag ik trouwens weten waar ik dit doe? Dan weet ik wanneer jij het eronder vind vallen.

NoTimeToWaste is zo'n typische knul uit een boerendorp, die iedereen met een beetje inzicht direct veroordeeld tot 'betweter' en zo zn eigen achterhaalde ideeën kan blijven vasthouden:thumbs:

Hij vind mij een betweter? Maar hij zegt toch dat hij vind dat ik zwaar hoogbegaafd ben?
*verward is*

abbo :popcorn:

Ik ben van mening dat we achter 2 weken weer 14 dagen verder zijn.

Ik begrijp er weinig van eigenlijk wat je nu wilt, maar het klinkt behoorlijk debiel.

Notimetowaste is een beetje in de war. Hij denkt dat alles weten synoniem staat aan alles beter weten dan Notimetowaste. Kwestie van tragisch misplaatste grootheidswaanzin. Lees een boek of zo, man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar nu even serieus. Ik heb eigenlijk geen flauw idee wie "NoTimeToWaste" is, maar kennelijk kent hij mij wel ???

Terug
Naar boven