Fitness Seller

Discussie-topic

Zo erg is het toch niet gesteld met Von Claaswitz. Soms kan hij wel eens de zuurpruim of zeurkous uithangen, maar anders valt hij best mee en is hij een toffe pé.
Denk dat dit weer een zaak is van alles wat te serieus te nemen.

Edit:Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Mag ik trouwens weten waar ik dit doe? Dan weet ik wanneer jij het eronder vindt vallen.

Laat muggenziften maar aan mij over dan.:)

edit: hm, zie net dat het al opgemerkt was door beginnerbb.:o

Laatst bewerkt:
Goed topic dit. En aardig van je dat wij dat mogen.

Goed topic dit. En aardig van je dat wij dat mogen.

Dit is een beter achteraanzicht:

Of deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of deze:

of deze:

of deze:

hot-ass-wallpapers.jpg

of deze:

of deze:

of deze:

of deze:

óf deze:

• Topic Starter Topic Starter
!!! gezien de doelgroep tot wie ik dit topic richtte zich uitbundig laat horen, concludeer ik de opzet alleszins geslaagd en heeft het nut van dit experiment zichzelf bewezen !!!

voor de geïnteresseerden even geïllustreerd:

- ik noem 2 namen: Klaaswitz en Moraalridder... Ik veroordeel hun "typerend gedrag" en lok hen zodoende uit hun tent.

- Ik wacht op reacties en daarop volgen onmiddellijk... Jazeker, zoals geanticipeerd: Angelus en Thomastog. Twee namen die zeker niet mochten ontbreken binnen dit concept. Even later hebben we nog te doen met Medievil... De cirkel is (bijna) compleet.

Dan heb je nog een groep... Degenen die er totaal niets van snappen... Zij noemen alles maar gay. Dat is de grijze laag die een benaming tracht te geven aan hetgene zij niet begrijpen.
Ik snap er niets van, dus noem ik het maar gay, dan houdt het wel steek binnen mijn denkvermogen... Deze kunnen hebben dun rol hierbij ook bewezen.

Enkelen lezen niet tussen de lijntjes, zij denken dat dit topic in het leven geroepen is omwille van persoonlijke frustraties. Zij begrijpen duidelijk ook de opzet van dit experiment (nog) niet.

Tot zover mijn conclusie omtrent de beginfase... Verder heb ik niets meer in de hand en zien we wel welke kant het opgaat hier... Daar kunnen we later weer wat typerend internetgedrag in herkennen en trachten conclusies uit te trekken.

Ik anticipeer een volgende fase, maar dat hangt van één ding af en dit kan ik helaas niet vertellen, anders is het experiment beïnvloed.

PS: De verwijten die ik maak of gemaakt heb tot dusver zijn absoluut niet persoonlijk gericht, maar slechts naar de internetpersoonlijkheid (avatars) en hun rol binnen dit forum. Gelieve hier dan ook niet van wakker te liggen of aanstoot aan te nemen. Mocht dit toch gebeuren, bied ik mijn verontschuldigingen aan en hoop ik hiermee te hebben verklaard dat ik niets tegen jullie persoonlijkheden heb.

Ik tracht voor mezelf enkele relaties te onderzoeken tussen menselijk (groeps)gedrag IRL en op het net.

Laatst bewerkt:
wat een gaypost

en het is 'zij' niet 'zei', dombo:)

Angelus, waarom doe ik dit?

Goed initiatief, alleen jammer dat het opgestart is door een belachelijk kinderlijke poster. Blijkbaar erger je je aan de kracht en passie die de 2 desbetreffende heren(Klaaswitz & Moraalridder) steeds in hun post stoppen.
Maar toch ben ik benieuwd hoe je 'plan' zich gaat ontwikkelen in dit topic, ook al zie ik de regenwolken als onvermijdelijk.

Van mij mag ´ie wel op slot, gaat nergens over.

Als ik een moderator was, was dit topic allang gelocked.

Ja, waarom erger je aan de kracht en passie die ik in mijn posts stop?

Edit: HardcoreNl, bedankt voor het compliment.

uit pure wetenschappelijke nieuwsgierigheid?

Misschien ja...

Misschien gewoon omdat het kan...

Misschien om voor mezelf duidelijkheid te zoeken tussen persoonlijkheden IRL en internetpersoonlijkheden, hieruit te leren en zo wat beter te leren relativeren...

Misschien om te kijken hoe jullie hiermee omgaan...

Virtual reality is op korte tijd enorm aan het uitbreiden en mensen beginnen vaak zonder het te beseffen meerdere levens te leiden, naast hun eigenlijke leven in vlees en bloed. De scheiding is onduidelijk, privacy komt in gevaar (ze nemen een avatar aan, maar geven informatie mee vanuit het vleselijke bestaan), informatietoevoer wordt reusachtig, dit ten koste van de kwaliteit ervan.
Hoe gaan wij ermee om? Wanneer gaat het mis gaan? Hoe gaat het mis gaan? Geleerd wordt nl. uit fouten, welke fouten zullen eerst moeten gebeuren in het cyberbestaan vooraleer mensen eruit leren?

Zullen mensen zich beledigd voelen op een forum en hoe zullen zij hiermee coopen IRL?

Zijn we allen klaar voor een 2de, 3de of misschien zelf een 4de bestaan zonder duidelijke aflijningen tussen de deze?

Staan we hierbij stil? Hebben we ons eigen leven in handen? Vluchten we in een andere persoonlijkheid? Welke gevolgen zal dit hebben IRL?

...

Misschien ja...

Misschien om voor mezelf duidelijkheid te zoeken tussen persoonlijkheden IRL en internetpersoonlijkheden, hieruit te leren en zo wat beter te leren relativeren...

Virtual reality is op korte tijd enorm aan het uitbreiden en mensen beginnen vaak zonder het te beseffen meerdere levens te leiden, naast hun eigenlijke leven in vlees en bloed. De scheiding is onduidelijk, privacy komt in gevaar (ze nemen een avatar aan, maar geven informatie mee vanuit het vleselijke bestaan), informatietoevoer wordt reusachtig, dit ten koste van de kwaliteit ervan.
Hoe gaan wij ermee om? Wanneer gaat het mis gaan? Hoe gaat het mis gaan? Geleerd wordt nl. uit fouten, welke fouten zullen eerst moeten gebeuren in het cyberbestaan vooraleer mensen eruit leren?

Zullen mensen zich beledigd voelen op een forum en hoe zullen zij hiermee coopen IRL?

Zijn we allen klaar voor een 2de, 3de of misschien zelf een 4de bestaan zonder duidelijke aflijningen tussen de deze?

Staan we hierbij stil? Hebben we ons eigen leven in handen? Vluchten we in een andere persoonlijkheid? Welke gevolgen zal dit hebben IRL?

...
:roflol::roflol::roflol:

Ik word gewoon gedegradeerd van elitair-links tot laboratoriumrat.

Laatst bewerkt:
PS: De verwijten die ik maak of gemaakt heb tot dusver zijn absoluut niet persoonlijk gericht, maar slechts naar de internetpersoonlijkheid (avatars) en hun rol binnen dit forum. Gelieve hier dan ook niet van wakker te liggen of aanstoot aan te nemen. Mocht dit toch gebeuren, bied ik mijn verontschuldigingen aan en hoop ik hiermee te hebben verklaard dat ik niets tegen jullie persoonlijkheden heb.

Je weet dat dit 'het internet' is he?

Misschien ja...

...

gebruik de zoekfunctie (=> "luppie", "sniperx", "Marjolein46"):roflol:

Terug
Naar boven