MuscleMeat

Discussie-topic

Nou stelletje forumdebielen hier ben ik. Ik heb de wijsheid in pacht, dus laten we discussiëren en dan kan ik mijn superieure mening (lees:feit) aan jullie overdragen, zodat jullie weer wat minder debiel zijn. Waar willen jullie wat over leren?:)

Edit:Ongestoord vingerwijzen, muggeziften en ander nutteloos tijdverdrijf mogen jullie van mij hier komen doen.

Mag ik trouwens weten waar ik dit doe? Dan weet ik wanneer jij het eronder vind vallen.

Let je wel een beetje op de dt-regel, "moraalridder".

• Topic Starter Topic Starter
Mogen wij dat van jou hier komen doen? Goh je bent wel gul zeg, zo gul zijn er maar weinig.

jij begrijpt blijkbaar waarover ik het hier heb :thumb: Was jouw naam er vergeten bij te zetten. Dank je om dit recht te zetten.

@ Klaaswitz en Moraalridder: jullie reacties bevestigen mijn grootste vrees :eek2:... En ik maar hopen dat jullie donders goed weten welke "rol" jullie op dit forum trachten te vervullen.

Blijkbaar beseft thomastog dit wel van zichzelf. Jullie kunnen nog wat van hem leren dus...

@ Klaas: ik ben dus een beetje in de war? Jij weet toch ook wat een quote inhoudt?

En natuurlijk Angelus is van de partij... Zoals verwacht

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jeetje, wat een hysterisch en onsamenhangend typetje. Verder alles goed met je? Je klinkt een beetje gekwetst.

@ Klaaswitz en Moraalridder: jullie reacties bevestigen mijn grootste vrees :eek2:... En ik maar hopen dat jullie donders goed weten welke "rol" jullie op dit forum trachten te vervullen.

Sorry maar iets dat jij niet snapt is dat discussie helemaal niet aanvallend of ruzie-makend hoeft te zijn hoor. Discussie is juist iets moois, en op een sub-forum over politiek en religie des te meer. Maar welke rol tracht ik te vervullen dan? (behalve wijsheid-brenger):cool:

• Topic Starter Topic Starter
Klaaswitz, zoals je aangeeft ken je me niet. Dat zou best kunnen. Maar helaas tot mijn ergernis ken ik jou al te goed, in bijna elk topic dat ik probeer te lezen kom ik één of andere vervelende opmerking van jou tegen die vaak totaal niets met het onderwerp te maken heeft, laat staan met BB.

Vandaar dat ik mezelf en anderen een plezier tracht te doen door het openen van dit topic. Zo hoop ik dat jij en je trouwe volgeling-"wijsheid-brenger" je aandacht wijden aan dit topic en ik op die manier kan genieten van het lezen van nuttige topics zonder jullie daar steeds tegen te komen.

Noem het een vorm van cortisol-remmen...

Is dit dan geen win-win situatie?
Jij geniet van al die heerlijke (negatieve) aandacht die je steeds tracht te onfrutselen in topics, je krijgt hier enorme kansen om je wijsheid over te brengen...
Ik en andere minder intelligente wezens kunnen rustig discussieëren en topicjes lezen zonder een vervelende elitaire-linksgezinde-intelligente-bodybuilder die zijn verheven mening komt opdringen.

Enige nadeel aan mijn opzet is dat ik mezelf af en toe wat moet opofferen door hier telkens wat te komen zeveren tegen jou en je vrienden om dit topic draaiende te houden en je aandacht hier houden.
Maarja, dat doe ik dan met plezier voor anderen...

Ik snap er niets van, waar gaat deze discussie nou eigenlijk over? Samenvatting zou fijn zijn.

Je kan ook mensen gewoon negeren hé. Dan hoef je er niet zo'n heel heisa van te maken.

Klaaswitz, zoals je aangeeft ken je me niet. Dat zou best kunnen. Maar helaas tot mijn ergernis ken ik jou al te goed, in bijna elk topic dat ik probeer te lezen kom ik één of andere vervelende opmerking van jou tegen die vaak totaal niets met het onderwerp te maken heeft, laat staan met BB.

Vandaar dat ik mezelf en anderen een plezier tracht te doen door het openen van dit topic. Zo hoop ik dat jij en je trouwe volgeling-"wijsheid-brenger" je aandacht wijden aan dit topic en ik op die manier kan genieten van het lezen van nuttige topics zonder jullie daar steeds tegen te komen.

Noem het een vorm van cortisol-remmen...

Is dit dan geen win-win situatie?
Jij geniet van al die heerlijke (negatieve) aandacht die je steeds tracht te onfrutselen in topics, je krijgt hier enorme kansen om je wijsheid over te brengen...
Ik en andere minder intelligente wezens kunnen rustig discussieëren en topicjes lezen zonder een vervelende elitaire-linksgezinde-intelligente-bodybuilder die zijn verheven mening komt opdringen.

Enige nadeel aan mijn opzet is dat ik mezelf af en toe wat moet opofferen door hier telkens wat te komen zeveren tegen jou en je vrienden om dit topic draaiende te houden en je aandacht hier houden.
Maarja, dat doe ik dan met plezier voor anderen...

blijf dan uit de allerlei sectie, duffe beunhaas:)

:) Wat een gedoe allemaal.
Dus je wilt dat ik voortaan niet meer discussieer in de daar voor bestemde topics? Of moet ik gewoon niet meer zeggen wat jij niet wilt horen? En noem me niet links, want net alsof jij kan uitleggen waarom ik dat zou zijn.

gaytopic

Ik heb gehoord dat mensen die door klaaswitz en moraalridder bekeerd zijn de gains van hun leven maken:thumbup:

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:58 ----------

NoTimeToWaste ga is van het internet weg man, je zo ergeren aan een paar topics, wat een drama zeg.

Ok...

Tot zover mijn bijdrage van algemeen belang.

Terug
Naar boven