MuscleMeat

District 9!

Dit lijkt me het soort film dat ik wel kan smaken. Beetje genre Alien(s)? Of iets totaal anders?

PS: waarom staat er "Peter Jackson presents" als hij niet de director is? Wat is zijn relatie met de productie? Verder wel raar dat deze director totaal geen andere goede films gemaakt heeft. En nu ineens uit het niets met een meesterwerkje zou komen???

leuk beginnetje, todat die ufo in de lucht hangt. daar haak ik af.

Haha wtf.. ik dacht in het begin dat het 1 of andere documentaire was over al die mexicanen die over de grens proberen te komen bij de US daar.. zie ik opeens een UFO hangen. (toen had ik uit

Ziet eruit als een ****ing slechte film.

edit: Echt ****ing slecht.. mijn god :roflol:

Kijk eens naar de reviews overal Jesaja, je kan toch moeilijk zeggen dat zo'n film slecht is...

Film viel wel mee, vind wel dat ie overrated is.. Vond em ook super ongeloofwaardig.

Een sci-fi/actiefilm niet geloofwaardig, lijkt me logisch.

Ja oke, maar films zoals independence day en the day after tomorrow hebben voor mij wel een beetje meer dat geloofwaardige gevoel. Deze film had dat totaal niet voor mij.

Mischien ben ik ook wel de enige die dat geloofwaardige gevoel krijgt bij die films hoor, zou ook kunnen :p.

Maarja, had er meer van verwacht. Dat is alles.

Je moet niet te snel afhaken, film word juist alleen beter.

Ik vorm liever mn eigen mening over dingen grote.
En terecht, wat niet hoeft te betekenen dat je alles om je heen kan negeren. Als duizenden mensen (incl. mensen die dit als beroep doen) A zeggen, en jij zegt B, dan zou ik persoonlijk toch een béétje gaan twijfelen over mezelf ;)

vervelend dat die film wel in de states uit is en dat wij hier tot oktober moeten wachten

8.6 op imdb? Iedereen is ****ing gestoord. Ik hou van Sci-Fi films maar wat een enorme troep is dit. Dat hele docu idee erachter irriteerde me mateloos, zonder intro word je die visuele teringzooi in gejankt en vervolgens voor 1 uur en 44 minuten word je visueel verkracht door de onprofessionaliteit en belachelijke bullshit die zich gaandeweg steeds erger ontwikkeld.

Ik word nog liever verkracht door elke inwoner van namibie dan deze film nog een keer te moeten zien.

2/10

Je kan me veel wijsmaken, maar zoveel mensen totaal fout, nee sorry. Dus je smaak ligt anders, best mogelijk, maar die score lijkt me erover. Ben benieuwd naar de film, een beetje controverse in de recensies maakt het alleen interessanter. Ik zal 'm in elk geval zeer kritisch bekijken, als het bagger is zeg ik het ook :D

8.6 op imdb? Iedereen is ****ing gestoord. Ik hou van Sci-Fi films maar wat een enorme troep is dit. Dat hele docu idee erachter irriteerde me mateloos, zonder intro word je die visuele teringzooi in gejankt en vervolgens voor 1 uur en 44 minuten word je visueel verkracht door de onprofessionaliteit en belachelijke bullshit die zich gaandeweg steeds erger ontwikkeld.

Ik word nog liever verkracht door elke inwoner van namibie dan deze film nog een keer te moeten zien.

2/10

Je snapt de film niet..
En ik ben absoluut geen sci fi fan!

Je begrijpt er niks van!!!!!!!!! Geef hem een 8!!!!! Hij hoort een 8 te krijgen!!!! Dat geeft iedereen hem!!!!!!!

• Like
Waarderingen: BoTo
iemand al een goeie rip gevonden? :D

Terug
Naar boven