Fitness Seller

Dit eet ik ongeveer per dag

phased

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
80kg
Wat vinden jullie van mijn volgende bijna (dagelijkse) schema, ik doe dit nu al iets langer als 1 week en ben 2,5kg aangekomen!!!
Maar nu de grote vraag! Wat vinden jullie van het schema?

Ontbijt:
- 3 bruine bolletjes (444KCal)
- 11 plakken kipfilet (166KCal)
- 375g Halfvolle Aarbeien Kwark (450KCal)

Tussendoor:
- 1x Mueslireep Hazelnoot (105KCal)
of
- 2x snee bruinbrood (164Kcal)
- met 50g pindakaas met stukjes noot (322Kcal)

Lunch (12uur)
- 3x bruine bolletjes (444KcaL)
- 11 plakken kipfilet (166KCal)
- gekookt ei (110kcal)

Tussendoor:
1x mueslireep hazelnoot (105Kcal)

Avondeten:
Wat de pot schaft, maar wel veel pasta/rijst/aardappelen e.d.
- 400gr rijst wit (512Kcal)
- 200gr kipfilet gebakken (374Kcal)
of
- 500gr fusilli met kip (1775 KCal).

In de avond:
-
Het overige deel kwark 375ml (pot is 750ml) (450KCal)
- Super Mass Gainer + 500ml melk (800Kcal)

Dan kom ik zo ongeveer iedere dag op de: 5396Kcal... Soms iets minder Soms ook meer.

Ik denk dat je gekookte ongekookte fusilli door elkaar haalt. Verbaast me dat je niet meer bent aangekomen. Door al dat zout in brood en repen die je eet zou je sowieso al teringveel water opgehoopt moeten hebben in je lichaam. :o

Ik vind dit persoonlijk geen goed schema. Het lijkt alsof je gewoon gaat voor de kcals en thats it. Kzie totaal geen fruit of groentes.

Enige wat echt goed is in je schema is de 200gram kipfilet en gekookte ei (1 gekookte ei van 110 kcals, wat voorn mega ei is dat :p ).
Kipfilet beleg is niet gezond, paar dagen in de week een paar plakjes kan natuurlijk wel in een gezond schema. Maar je schema is ongezond, en dan vervolgens nog 22 kipfiletplakken eirn stoppen PER dag... Wtf ???

Erg knap dat je dit allemaal kunt eten, aan eetlust ontbreekt het niet, nu nog ff betere voeding uitzoeken en je bent al een heel eind.

100 gram rijst bevat al 355 kcal. Of gaat het om veel minder ongekookte rijst?

500 gram pasta vind ik overigens ook best hardcore als je dat wegkrijgt. Of is dat ook gekookt gewogen?

400 gram rijst? wat? professioneel eter worden dan.

Struisvogeleieren? :p 4 stuks bevatten bij mij 328 calorieen... En pasta/rijst altijd ongekookt wegen, gekookt weeg je alleen het water erbij daar zit niet zoveel bruikbaars in.

• Topic Starter Topic Starter
@TeamSjonnie
Het is inderdaad allemaal 'gekookt' gewogen, verder is het inderdaad zo dat ik bijna alleen maar op KCal let, ik dacht hoe meer hoe sneller ik aankom.
Maar volgens jou zou het een 'gezond' schema zijn als ik daar fruit en groente aan toevoeg?

@Billiejoe & @Woldere
Ook de rijst is gekookt gewogen, om erachter te komen hoeveel het nou exact is moet ik het eens ongekookt wegen!

@Panzer VIII
Ik gebruik een iphone app (ShapeUp) daar kun je alle gerechten in het nederlands opzoeken, dan geeft deze automatisch de KCal aan.
Maar dan blijkt dat dus niet te kloppen, zou daar ook alles ongekookt berekend worden?

Verder iemand nog goede tips/adviezen?

Ja het is altijd ongekookt tenzij het erbij staat. Download anders een pdf'je dat staat volgens mij in een van de stickies met een hele lijst met voedingswaardes (het staat sowieso in mijn log, weet niet meer waar ik het vandaan had)

Terug
Naar boven